Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: [Modele] Rendery z blendera
komnata: Jarmark Cudów
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

Dren PW
30 sierpnia 2017, 19:22
Jak dla mnie świetnie wygląda.

Kurek PW
30 sierpnia 2017, 23:15
Bardzo ładny przystojny! Jeszcze naramiennik i buty. Pogrubiłbym także żółte elementy hełmu.

Nephretes PW
30 sierpnia 2017, 23:20
No no, wygląda to już bardzo obiecująco. Już myślałem, że na tym forum nikt nie odważy się publikować swoich prac, po tym jak źle potraktowano krasnala - ale widać rośnie nam nowy grafik na grocie.

Gdybyś potrzebował dobrej sceny, pomocy z materiałami czy teksturami...albo z rigowaniem i animacją to daj znać.

Godzilla PW
31 sierpnia 2017, 15:12
Neph:
Gdybyś potrzebował dobrej sceny, pomocy z materiałami czy teksturami...albo z rigowaniem i animacją to daj znać.
Ojej, dzięki. :>


Tytan skończony, niestety bez naramiennika :/.



Jakieś pomysły co teraz zrobić? :P

Andruids PW
31 sierpnia 2017, 15:41
Godzilla:
Jakieś pomysły co teraz zrobić? :P
Naramiennik.

avatar PW
31 sierpnia 2017, 15:41
Bardzo fajnie obserwować Twoje rosnące umiejętności!

Kurek PW
31 sierpnia 2017, 17:27
Dobra robota! Może tak zostać. Jeśli chciałbyś coś dorobić to mam rady:

1. Można pociemnić jego skórę twarzy, będzie wtedy taki ciemniejszy pod hełmem. Do tego jeszcze ciemny pasek wokół oczodołów.

2. Złote elementy hełmu lekko inaczej mogłyby wyglądać

3. Gołe pięty i brązowy pasek na bucie

4. Naramiennik

5. Kolce na szarfie trochę dalej od siebie

6. Złote krawędzie przy galotach

7. Niebieski element pasa ciemniejszy

8. Kolor skóry delikatnie ciemniejszy (chyba, że ma być inny, bo gigant i tytan z H3 są bladzi)



Aayren PW
31 sierpnia 2017, 20:43
Ładnie, ale ładniej być może! Zwłaszcza przy Tytanie z H4, najładniejszej z tej gry jednostce! I nadmienić muszę - hełm Tytana jest to najładniejszy hełm jaki kiedykolwiek widziałem! Kocham ten hełm!

Nitj'sefni PW
31 sierpnia 2017, 20:46
Aayren:
Zwłaszcza przy Tytanie z H4, najładniejszej z tej gry jednostce!

Godzilla PW
31 sierpnia 2017, 20:52

Hayven PW
31 sierpnia 2017, 21:09
OK, paski na hełmie trochę za wysoko i za blisko siebie, a naramiennik troszkę za duży.

Godzilla PW
31 sierpnia 2017, 21:42

lepiej?

Nephretes PW
31 sierpnia 2017, 21:51
Nieźle. Sugerowałbym ustawić model i renderować go w rozdzielczości H3, nie wszystkie detale będzie widać, więc myślę że nie ma co nad nimi pracować...chyba że zależy na rozdzielczości HD

Godzilla PW
31 sierpnia 2017, 21:55

Tak to wygląda w rozdzielczości H3.

Nephretes PW
31 sierpnia 2017, 22:04
Fajnie, ale potrzeba jest lepsza poza by wyglądał potężniej. Może lekko ugiąć nogi i skopiować ustawienie rąk od oryginału.

Aha, polecam specular materiału typu "toon" do metalu. Teraz iluminacja hełmu nie jest zadowalająca.

Fandor PW
31 sierpnia 2017, 22:18
Uważam, że powinieneś do defu wstawić jego lustrzane odbicie, żeby było widać naramiennik itd.

Nephretes PW
31 sierpnia 2017, 22:21
Taki materiał sprawdza się u nas. Dużo zależy od modelu i oświetlenia, ale możesz spróbować ustawić podobnie:



Jeśli chodzi o naramienniki to polecam przyjąć klatkę piersiową jako obiekt który będzie punktem odbicia, oczywiście w rest position armatury.


Godzilla PW
31 sierpnia 2017, 22:54

Kurek PW
31 sierpnia 2017, 23:42


Sprawdziłem, czym różni się Tytan z HIV od Tytana bez HIV HIII, niestety niczym się prawie nie różnią w statystykach. Prawie, bo Tytan z HIII jest dość szybki, a w HIV ma szybkość ledwie średnią. Różnica malutka. Zdolność specjalna różni się tym, że Tytan z HIII nienawidzi czarnych smoków, a z HIV ma odporność na czarne smoki i ich przyjaciół (na chaos ogólnie).

To są staty Tytana z HIII:
24
24
24
300
40-60
11
strzelec
5000 2
1
odporny na zaklęcia umysłu, brak kar w walce wręcz, nienawidzi czarnych smoków


Biorąc pod uwagę jego skromniejszą zbroję, obniżyć należałoby obronę. Nie ma on też miecza, co oznaczać mogłoby brak braku kar w walce wręcz. Pozostałe skille zostają. Co w zamian? Zwiększyć można atak, bo wygląda agresywnie i muskularnie. W H5 oba rodzaje tytanów potrafiły rzucać czar błyskawica lub wezwanie burzy, tutaj to może być raczej niemożliwe, zdolność Tytana z HVII to już abstrakcja, nie ma się na czym wzorować.

W M&MVII Tytan jest odporny na magię powietrza. Można dać mu to.

Kuririn PW
1 września 2017, 07:05
OMG!
Popracuj nad modelem jeszcze trochę (mam na myśli braki), Kurek dobrze naprowadził.
No i teksturki.
Zabrałeś się za jednostki z h4? Ja poproszę aniołka ^L^
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7
temat: [Modele] Rendery z blendera

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel