Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/Projekt] Świątynia/Shrine
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11

Bacus PW
3 sierpnia 2017, 21:00
Witam serdecznie! Jeśli zbłądziłeś, aż tutaj to znaczy, że szukasz taniej sensacji. Nie martw się, dostaniesz to po co przyszedłeś.

Czujesz, że bredze? Średnio co 3 moje słowo to kłamstwo, więc uwierzcie, że napisanie tego zajeło mi hektolitry specjala, aby napisać prawdę.

Pierw dam spis treści, aby łatwiej się połopać, a tak... post będę aktualizował co większą sprawę, aby nowi nie musieli ganiać po temacie tylko mieli wsio w jednym miejscu, tutaj!
Ale zanim zaczniecie czytać proponuje odpalić muzykę napisaną do tej frakcji specjalnie przez Hobbita
Shrine Theme


I. O frakcji
II. Tło fabularne
III. Budowle
IV. Bohaterowie
V. Jednostki
VI. Twórcy


I. O frakcji
Świątynia to frakcja wzorowana na wschodniej kulturze i folklorze. Charakter frakcji pozostaje nieznany, ciężko określić czy to przyjazne ciamciaki czy może wredne sukinkoty. Jednostki jak i bohaterowie mie;i wypełnić luki, nie ma jednostki, która coś kopiuje. Nawet biorąc pod uwagę większe mody i projekty! Nie będzie powtórek. Nie będzie też oklepanych schematów! Świątynia ma wnieść powiew nowości i część rzeczy potępicie, ale mają one swój cel, więc uwierzcie na słowo, że nie są to przypadkowe składaki.

II. Tło fabularne
Dawno, dawno temu mieszkańcy świątyni żyli tam gdzie dzisiaj Elfy. Ba! Kiedyś żyli w symbiozie, ale wiecie... wojna drzewna i obywatele tejże nacji stwierdzili, że idą precz i zmieniają adres zamieszkania. Zaginali, znikneli... aż do teraz!
CDN...

III. Budowle
Przepraszam, ale jest to wstępny szkic ekranu. Rozkład, budynki i reszta mogą ulec zmianie/

Koncept Ratusza

Pagoda - Siedlisko Tanukich

Jaskinia Onich - Siedlisko Onich.

Karczma

Siedlisko Ninja = Dojo


Budynki Specjalne:
Filar Czterech Żywiołów - Podczas oblężenia bohater broniący rzuca czary poziomu mistrzowskiego
Sieci Rybackie - Brak kar za wsiadanie na łódź

IV. Bohaterowie
Klasa Mocy - Samuraj(Samurai)

Klasa Magii - Mnich(Sage/Priest)


Na wierchowcach:


Bohaterowie:
Samuraj:
Cytat:
Ashi
Rasa: Demon

Specjalizacja: Oni
Bio: Ashi była od urodzenia wychowywana na zimnokrwistą zabójczynię, do momentu kiedy dostała zlecenie zabicia Jacka. Kiedy spotkała cnotliwego samuraja, zrozumiała że popełnia błąd i przyłączyła się do jego krucjaty.
Cytat:
Artzaine
Rasa: Człowiek

Specjalizacja: Kula Ognia
Bio: Dokonania energicznego Artzaina, uważanego za ideał wojownika, są często wyolbrzymione i przerysowane. On sam nie dementuje jednak żadnych plotek i z wielkim zapałem szuka okazji do bitew i zdobywania chwały.
Cytat:
Deva
Rasa: Człowiek

Specjalizacja: Ninja
Bio:Deva, jako można i wpływowa kurtyzana, nie próżnuje nawet w czasach wojny. Namówiona do współpracy przez Shingena, trenuje swoje dziewczyny rozsiane po wszystkich prowincjach, na zdolnych szpiegów i zabójczynie.
Cytat:
Oboro
Rasa: Demon

Specjalizacja: Taktyka
Bio: Weteran wielu najazdów i bitew. Choć teraz częściej używa bambusowego kija niż potężnej maczugi, to jednak budzi szacunek swoich ludzi.
Cytat:
Vald
Rasa: Człowiek

Specjalizacja: Artyleria
Bio:Vald jest przebiegłym i ambitnym generałem, który w drodze do podbicia wszystkich prowincji nie waha się zawiązywać szemranych sojuszy i używać zabójczych broni zdobytych od zagranicznych mocarstw.
Cytat:
Teemo
Rasa: Tanuki

Specjalizacja: Tanuki
Bio: Mimo drobnych rozmiarów, Tanuki to dzielne i bojowe stworzenia, a kapitan Teemo daje temu doskonały przykład. Jego oddział Tanuki z wyjątkową skutecznością sieje zamęt i spustoszenie w szeregach nieprzyjaciela.
Cytat:
Shingen
Rasa: Człowiek

Specjalizacja: Płatnerstwo
Bio: Znany z wybuchowego charakteru i imponującej sylwetki, Shingen motywuje swoich ludzi jako potężny dowódca i głowa klanu. Jego wojownicy znoszą większe obrażenia w boju, mając w sercach obraz srogiego oblicza swojego pana.
Cytat:
Hide
Rasa: Małpa

Specjalizacja: Małpy
Bio: Niezrażony ciągłymi uszczypliwościami od strony innych generałów, Hide wykazuje się niezwykłym sprytem na polu bitwy. Potrafi przewidzieć działania przeciwników z zadziwiającą precyzją i obrócić to na swoją korzyść.
Mnich:
Cytat:
Onna
Rasa: Demon

Specjalizacja: Dziennie daje 1 siarki
Bio: Onna należy do najbardziej przebiegłych i złośliwych przedstawicieli swojej rasy. Terroryzowani mieszkańcy krainy demonów użyli podstępu, żeby przekonać ją do zamieszkania w świątyni, lecz nawet tam najświętsze kapłanki mają jej dość.
Cytat:
Goku

Rasa:Małpa
Specjalizacja:Przyśpieszenie
Bio:Ten samozwańczy król małp, został wypędzony z krainy bogów za swoje niesmaczne wybryki i sianie chaosu. Próbuje odpokutować pomagając mnichowi Sanzo, ale ciągle pakuje się w jakieś tarapaty.
Cytat:
Ginko

Rasa:Kitsune
Specjalizacja:Dziennie daje 1 klejnot
Bio:Amaterasu roztacza wkoło siebie blask i pozytywną energię, dlatego ludzie wierzą, że jest wcieleniem bogini słońca. Czasami przybiera postać wielkiego wilka, który uznawany jest za szczęśliwy omen.

V. Jednostki


1. Tanuki > Tanuki Dowódca(Tanuki Chieftain)

Umiejetność: W Armii ukazywany jest jako jednostka 4-5 poziomu.
Atak:Wręcz
Ruch:Chód
Opis: Małe psotne Tanuki są podstawową jednostką Świątyni. Wiecznie napojone sake nie boją się iść w bój, walczą o... właściwie o nic. Biją się, bo to je bawi. Jednostka mocno przeciętna jak na swój poziom.

2. Kappa > Kappa Elder

Umiejętność: Odporność na magię wody
Atak:Wręcz
Ruch:Chód
Opis: Żyjące w stawach i jeziorach Kappy bywają zwodnicze... jedne przyjazne i pomocne, a inne czyhają, aby utopić nic niespodziewające się dziecko.

3. Ninja > Elite Ninja

Umiejętność: Neguje Kontraatak; Szansa na oślepienie(tylko ulepszenie)
Atak:Wręcz
Ruch:Lot
Opis: Zabójcy doskonali, poruszający się ciszej niż wiatr, szybciej niż błyskawica... Sieją postrach wsród wrogów. Bardzo szybka i silna jednostka latająca.

4. Oni > Oni Warchief

Umiejętność:Po ataku przechodzi w tryb obronny(Tylko ulepszenie)
Atak:Wręcz
Ruch:Chód
Opis: Tajemnicze i silne istoty, które chcą tylko bić, palić, łupić. Defensywna piechota

5. Małpi Wojownik(Monkey Warrior) > Małpi Król(Monkey King)

Umiejętność: Zawsze pod działaniem Pogromcy
Atak:Wręcz
Ruch:Lot
Opis: Zuchwale, ale bardzo potężne. Często kpią i szydzą nawet z znacznie potężniejszych wrogów. Silny latacz.

6. Kirin > Święty Kirin(Sacred Kirin)


Umiejętność:Rzuca Leczenie; Daje wybranej jednostce +10% życia(tylko ulepszenie)
Atak:Wręcz
Ruch:Lot
Opis: Podobno pojawiają się kiedy narodzić się ma wielki prorok lub władca. Ich uzdrawiająca i przyjazda natura uczyniła ich potężnych sojusznikiem. Pomocny lotnik.

7. Kitsune > Celestial Kitsune

Umiejętność:chroniony magicznym lustrem; rzuca czary ofensywne
Atak:Strzelec
Ruch:Chód
Opis: Potężne, wręcz boskie istoty, które władają najpotężniejszą magią. Magiczny strzelec

VI. Twórcy
Bacus - Grafika 2d, Fabuła, balans
Andruids - Grafika 2d, Fabuła, balans
Pan Trith - grafika 3d, bycie miłym i sympatyczny,
Hobbit - Udźwiękowienie, grafika, fabuła
Trith, Kammer, Garett, Drwal, Kastore - konsultacje

Osoby zainteresowane współpracą i pomocą prosimy o odzew najlepiej hermesem!
Pozdrawiam z góry.

To póki co tyle, niedługo więcej informacji o tym niesamowitym projekcie!

Topork PW
3 sierpnia 2017, 21:37
Sam chciałem kiedyś stworzyć miasto wzorowane na kulturze Dalekiego Wschodu, ale moje umiejętności graficzne nie pozwalały i na zbyt wiele.

Bohaterem mocy powinien być zdecydowanie Szogun(za wikipedią: wódz naczelny, generał, zwierzchnik sił zbrojnych, generalissimus.)

Wydaje mi się, że jest zbyt wiele humanoidów w line-upie( właściwie to sześć z siedmiu jednostek.)

Frakcja wzorowana na wschodniej kulturze i folklorze... no ja tu widzę właściwie tylko Japonię oraz Sun Wukonga z chińskiej mitologii.

Dla urozmaicenia można by do line-upu dodać

- chińskie lwy-strażnicy https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_guardian_lions

- Garuda (nienawidzi Nag)

Nitj'sefni PW
3 sierpnia 2017, 21:46
Topork:
Bohaterem mocy powinien być zdecydowanie Szogun
No właśnie - wódz naczelny, zwierzchnik sił zbrojnych...
Szogun był jeden i pełnił swego czasu rolę rzeczywistego władcy Japonii. Po jego śmierci władzę przejmował jego syn. To tak jakby tworzyć miasto nazistów i klasę mocy nazwać Führer :P
Moim zdaniem najlepszą nazwą dla bohatera mocy byłby dajmio.

Kastore PW
3 sierpnia 2017, 22:02
Bacus:
Sieci Rybackie - Brak kar za wsiadanie na łódź
Dlaczego sieci rybackie? Poza tym, to nie jest zbyt OP? W końcu to masowa pasywka składanego artefaktu.
Bacus:
Umiejetność: W Armii ukazywany jest jako jednostka 4-5 poziomu.
W sensie co?
Bacus:
Ninja -- Ruch:Lot
Ale jak to będzie wyglądać?
Bacus:
Umiejętność: Zawsze pod działaniem Pogromcy
A może nie? Nie ma w grze jednostek ze stałym działaniem jakiegoś czaru.
Bacus:
Umiejętność:Rzuca Leczenie; Daje wybranej jednostce +10% życia(tylko ulepszenie)
Co? Jak to ma działać?
Bacus:
Umiejętność:chroniony magicznym lustrem; rzuca czary ofensywne
Pomysł fajny, ale to powtórka z czarodziejskiego smoka.
Topork:
Bohaterem mocy powinien być zdecydowanie Szogun
A mógłby.
Nitj'fefni:
Moim zdaniem najlepszą nazwą dla bohatera mocy byłby dajmio.
A też mógłby.
Topork:
Wydaje mi się, że jest zbyt wiele humanoidów w line-upie
A tam.
Topork:
Dla urozmaicenia można by do line-upu dodać
Zgadzam się...
Topork:
To na level ósmy.
Topork:
- Garuda (nienawidzi Nag)
A to na level dwudziesty piąty.

A tak w ogóle to rozłożenie jednostek jedno- i dwuhexowych jest takie samo jak w Fortecy, co jest niedopuszczalne. :v

Topork PW
3 sierpnia 2017, 22:10
Kastore:
Topork:
Dla urozmaicenia można by do line-upu dodać
Zgadzam się...
Topork:
- chińskie lwy-strażnicy https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_guardian_lions
To na level ósmy.
Topork:
- Garuda (nienawidzi Nag)
A to na level dwudziesty piąty




No dobra...rozważyć ewentualną zmianę w line-upie na powyższe jednostki.(Garuda na lvl 5-odwrotne zestawienie jednostek nienawidzących się niż na linii ifryt-dżin)

Lwy- nie wiem... poziom 4,5?

Kastore PW
3 sierpnia 2017, 22:15
Topork:
(Garuda na lvl 5-odwrotne zestawienie jednostek nienawidzących się niż na linii ifryt-dżin)
Ale małpki to jeden z najładniejszych elementów armii. :P
Topork:
Lwy- nie wiem... poziom 4,5?
Poziom cztery i pół? Tego jeszcze nie było...

Topork PW
3 sierpnia 2017, 22:27
Kastore:
Topork:
Lwy- nie wiem... poziom 4,5?
Poziom cztery i pół? Tego jeszcze nie było...

Ech ty śmieszku ty... ;)

Napiszę słownie, bo widzę, że u ciebie ciężko z dedukcją. Poziom czwarty lub piąty.

A małpek nie chce wyrzucać z line-upu, zawsze można je przenieść na inny poziom. Tak jak wspominałem, zbyt wiele humanoidów.

Andruids PW
3 sierpnia 2017, 22:29
Topork:
Frakcja wzorowana na wschodniej kulturze i folklorze... no ja tu widzę właściwie tylko Japonię oraz Sun Wukonga z chińskiej mitologii.
Typowo japońskie są Kappy, Tanuki i Ninje. Typowo chińskie Kiriny i Małpy. Lisy są wspólne dla mitologii Japonii, Chin i Korei, a czerwone rogate demony (Oni) także Indii.

Kastore PW
3 sierpnia 2017, 22:30
Topork:
A małpek nie chce wyrzucać z line-upu, zawsze można je przenieść na inny poziom. Tak jak wspominałem, zbyt wiele humanoidów.
Dlatego proponujesz garudę, która dodatkowo będzie dublować się z harpią? :P
I przy okazji też lwa, który będzie dublować się z mantikorą?
Topork:
Napiszę słownie, bo widzę, że u ciebie ciężko z dedukcją.
^^

Topork PW
3 sierpnia 2017, 22:37
Kastore:
Dlatego proponujesz garudę, która dodatkowo będzie dublować się z harpią? :P
I przy okazji też lwa, który będzie dublować się z mantikorą?


Eeee tam, skoro czempion nie dubluje się z upiornym rycerzem, mag z liszem a meduza z nagą(że o smokach nie wspomnę) to chyba nie będzie to aż taki kłopot ;)

Aha... jeszcze ifryt z dżinem.

Kastore PW
3 sierpnia 2017, 22:45
To, że się dublują to nie powód, żeby to powtarzać, zwłaszcza jak mamy taki fajny line-up.

Topork PW
3 sierpnia 2017, 23:00
Kastore:
To, że się dublują to nie powód, żeby to powtarzać

Ale również nie powód, aby tego nie robić, wierność schematom z oryginału.

Kastore:
zwłaszcza jak mamy taki fajny line-up.

Co do tego, że fajny, to się zgadzam.

Jeszcze się przyczepię do nazw. Tanuki Dowódca- średnio widzę armię np. 15 tysięcy dowódców, kto tam komu będzie dowodził,jak wszyscy w tej samej randze ;)Tak samo małpi królowie. Jak już król, to raczej jeden.

Nitj'sefni PW
3 sierpnia 2017, 23:02
Topork:
Tak samo małpi królowie. Jak już król, to raczej jeden.

Topork PW
3 sierpnia 2017, 23:06


Jest różnica między cyklopem królewskim a królem cyklopów.

Nitj'sefni PW
3 sierpnia 2017, 23:09
Nie wiem, jak to przetłumaczono w polskiej wersji, ale w oryginale jest Cyclops king/s.

Topork PW
3 sierpnia 2017, 23:13
Za źródło wziąłem tłumaczenie z Jaskini Behemota. Ale skoro tak jest po angielsku to nie mam pytań ;)

Eggyslav PW
3 sierpnia 2017, 23:30
Taka drobna krytyka jeśli chodzi o Ninja: Prawdziwi ninja nosili się raczej na granatowo (żeby wtapiać się w tło nocnego nieba), nie na zielono, a już na pewno nie na czerwono-czarno... Proponuję chociaż zmienić kolorystykę ulepszenia.

Poza tym, jako alternatywną, dodatkową jednostkę latającą, proponowałbym Tengu, ulepszenie Tengu Yamabushi

Proponowałbym także zmienić nazwę bohatera magii na Sensei...

Kastore:
Ninja -- Ruch:Lot
Ale jak to będzie wyglądać?

Pewnie będą się teleportować z pomocą ninjitsu i bomb dymnych...

I btw, skoro Tanuki znane są z tego że ich posągi są amuletem przynoszącym szczęście w biznesie i dobrobyt (podobnie zresztą jak Maneki Neko, te kotki machające łapką), proponuję żeby zamiast tej dziwnej zdolności miały one zdolność dawania złota, 100 sztuk, ulepszenie 250, mechanizm taki jak u Kryształowych smoków.

Zachari PW
4 sierpnia 2017, 00:17
Bacus:
Dziewięcioogoniasty Lis

Poważnie... już nazwa sturęcy była śtednia.

Trith PW
4 sierpnia 2017, 01:32
Cytat:
Proponowałbym także zmienić nazwę bohatera magii na Sensei
A może Senpai? :3

Cytat:
zdolność dawania złota, 100 sztuk, ulepszenie 250
Moim zdaniem to ciekawa opcja.

Cytat:
Poważnie... już nazwa sturęcy była śtednia.
Ot wystarczyłoby przemianować prosto na Kitsune->Kitsune Senpai Sensei.

Cytat:
Prawdziwi ninja nosili się raczej na granatowo (żeby wtapiać się w tło nocnego nieba), nie na zielono, a już na pewno nie na czerwono-czarno... Proponuję chociaż zmienić kolorystykę ulepszenia.
Tutaj akurat jest fantastyka i nie takie cudactwa przechodzą pod nazwą Ninja. Jednostka ma przede wszystkim być ładna a ciemnoszaroniebieska plama byłaby wizualnie nudna i nie dawałaby satysfakcji. Moim zdaniem jest dobrze.

Moim zdaniem lineup jest akceptowalny, choć zwróciłem już uwagę że może być zbyt ograniczony mitologicznie, acz zostawić tak to już była decyzja autora. Kappa moim zdaniem jest na poziomie humanoidalności behemota i nie widziałem by ktoś narzekał, że ten wygląda jak ludź.

Warmonger PW
4 sierpnia 2017, 06:49
Nareszcie jakiś pomysł i wizja, od razu z pewną wykonaną pracą. Chyba po raz pierwszy nie pojawi się tu słynny komiks o nowych miastach;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11
temat: [VCMI/Projekt] Świątynia/Shrine

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel