Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 19 - 20 - 21

Mistrz PW
28 lipca 2017, 15:18
Ja większości tego line-up'u nie ogarniam, ale tak jak przedmówca mogę wam potwora lub dwa narysować.

Fimrys PW
28 lipca 2017, 23:57
Blaza:
Jak chcesz to ja mogę w wolnych chwilach coś porysować
Mistrz:
ale tak jak przedmówca mogę wam potwora lub dwa narysować.

Niezmiernie rad bym był gdybyście poświecili trochę czasu na przygotowanie szkiców. Zawsze to krok w przód i nawet jeśli nie pokryją się w całości z moją wizją, to rzucą dużo światła na nasz projekt.

Mistrz:
Ja większości tego line-up'u nie ogarniam

A co dokładnie jest niezrozumiałe? Może powinienem to jakoś inaczej opisać, żeby było łatwiejsze do ogarnięcia? Chcę, żeby tekst był jak najbardziej szczegółowy i przejrzysty.

Kastore:
Ale jaki jest line up?!!! (poza tym że słaby)

Jaki jest? Jest szczegółowo opisany, aby móc tworzyć konstruktywne opinie o nim. Jeśli widzisz jego słabe punkty (a z tego co czytam, to widzisz), to opisz je bardziej szczegółowo. Może pozwoli to nam ulepszyć plan vorijskiej armii.

Kastore PW
29 lipca 2017, 00:30
Fimrys:
Jeśli widzisz jego słabe punkty (a z tego co czytam, to widzisz), to opisz je bardziej szczegółowo.
Już tego nie zrobiłem? Chyba problemem jest to, że Nitj nie uznaje zmian.

Fimrys PW
29 lipca 2017, 11:47
Kastore:
Już tego nie zrobiłem? Chyba problemem jest to, że Nitj nie uznaje zmian.

Wypowiedziałeś się szczegółowo o pierwszej wersji line-upu opublikowanej właśnie przez Nitja na stronie 12, a ja udostępniłem całkowicie nowy na stronie 15. Szef Vori-teamu uznaje zmiany, tylko muszą być sensowne. Właśnie zastanawiamy się nad ostateczną arią Vori, tylko potrzebujemy szerszej opinii społeczności.

Kastore PW
29 lipca 2017, 12:12
Fimrys:
Szef Vori-teamu uznaje zmiany, tylko muszą być sensowne.
XD strzał w stopę.
A o nowej wersji line-upu się wypowiem.

MinosKing PW
29 lipca 2017, 12:29
@Kastore może się wstrzymaj z tą wypowiedzią, na czas głosowania na temat tego drugiego line-upu? Ciekawe tylko czy takowe głosowanie w ogóle będzie?

@Fimrys opinie są jakie są, a zainteresowanie Vori na kwasowej grocie niestety jest jakie jest. :3 A dopóki nie pokazaliście nic konkretniejszego niż grafiki z neta, niema co liczyć na szersze zainteresowanie tym miastem. Poczekajmy więc na to co wykażą wyniki z głosowania.

Godzilla PW
30 lipca 2017, 20:29
Wracam do robienia Vori.

Nitj'sefni PW
30 lipca 2017, 20:39
Godzilla:
Wracam do robienia Vori.
Miło mi to słyszeć. Brakowało nam ciebie.

Jako, że line-up został już ustalony zajmiemy się teraz ekranem miasta, bohaterami, no i oczywiście modelami. :)

Kastore PW
30 lipca 2017, 20:41
Jak ustalony? o_0
Serio nic do Ciebie nie dociera?

Nitj'sefni PW
31 lipca 2017, 13:28
W związku ze swoim powrotem Godzilla odzyskuje stołek lidera projektu.

witchking PW
31 lipca 2017, 15:46


Zrobiłem ostatnio takiego barbarzyńce na podstawie modelu Sowera. Nie wygląda co prawda jak elf, ale może wam się przyda. Jak skończę poprawki to wrzucę go do tematu MDT i kto chce może korzystać.

Mistrz PW
31 lipca 2017, 20:29
Fimrys:
A co dokładnie jest niezrozumiałe? Może powinienem to jakoś inaczej opisać, żeby było łatwiejsze do ogarnięcia? Chcę, żeby tekst był jak najbardziej szczegółowy i przejrzysty.


Koncepcja jako całość. Wiedzę potencjał w niektórych jednostkach z obydwu tych line-up`ów, ale żaden z nich nie jest spójny. Twoje opisy są bardzo wyczerpujące, generalnie wiem o co wam chodzi, ale przemyślcie raz jeszcze.

Ja to bym widział tak:

1. Gnom - tu bomba, strzelec na pierwszym poziomie z podwójnym strzałem po ulepszeniu. Tego chyba nie było.

2. Irbis - tu bym widział kota. Może niech któryś z gnomów go dosiada, vide drugi poziom Stronghold?

3. Berserker - Witchking dał wam gotowego berserkera. Jako ulepszenie Widział bym Niedźwiedziołaka, ale część grotowiczów się ze mną nie zgodzi.

4. Kriomanta - Podoba mi się. Wyczuwam tu inspirację MK. To też powinna być jednostka strzelająca, z szansą na spowolnienie/ zamrożenie wroga.

5. Wielka Stopa/ Yeti - Małpę dał bym tutaj. Szara przed, biała po ulepszeniu. Wzorował bym się na krzyżowcu z Zamku.

6. Walkiria - Od początku waszego projektu widziałem w nim Walkirię. Postaram się narysować sensowną propozycję. Co do umiejek, narazie nie mam pomysłu, może teleporter? To powinna być jedna z silniejszych jednostek 6-ego poziomu.

7. Jotun/ Ettin - Dla mnie definitywnie champion frakcji opartej o lód/mróz. Wolna jednostka o dużych obrażeniach.

Tak to widzę, jak już pisałem połączcie dwa line up`y i będzie dobrze.



Kastore PW
31 lipca 2017, 20:40
No nie wiem, mam się czepiać propozycji Miszcza czy wszyscy widzą, że jest słaba? :P

Mistrz PW
31 lipca 2017, 20:53
Możesz, nie musisz. Każdy będzie to widział inaczej. Zamiast mnóstwa zastrzeżeń wolałbym zobaczyć twoją wersję/ propozycję.

AmiDaDeer PW
31 lipca 2017, 20:59
Miszcz:
Gnom - tu bomba, strzelec na pierwszym poziomie z podwójnym strzałem po ulepszeniu. Tego chyba nie było.
Ano nie było. Co nie znaczy, że powinno być. Nie bez powodu poza gremlinem nie ma strzelców na pierwszym poziomie - nawet zrezygnowano ze strzelania u centaurów (zachowała się natomiast animacja).

Miszcz:
Irbis - tu bym widział kota. Może niech któryś z gnomów go dosiada, vide drugi poziom Stronghold?
To byłaby kopia Stronghold, więc bez sensu. A pierwsze dwa poziomy we wszystkich miastach to humanoidy.

Miszcz:
Berserker - Witchking dał wam gotowego berserkera. Jako ulepszenie Widział bym Niedźwiedziołaka, ale część grotowiczów się ze mną nie zgodzi.
Tak, część grotowiczów się z Tobą nie zgodzi - bo w takim układzie ulepszenie jednostki diametralnie by się różniło od podstawy, nie tylko w wyglądzie, ale w samym jej charakterze. Zresztą - "niedźwiedziołak" to naprawdę słaby pomysł.

Miszcz:
Kriomanta - Podoba mi się.
A mi nie. Po co kolejny mag? Mamy już tego typu jednostek wystarczająco dużo - jeszcze w Cove miało to jakiś sens, bo nie było wiedźm jako jednostek, ale tutaj? Nie wiem w jaki sposób miałby się znacząco odróżniać od takiego maga czy czarodzieja (nie, argument "Bo to byłby lodowy mag" nie jest wystarczający).

Miszcz:
Wielka Stopa/ Yeti - Małpę dał bym tutaj. Szara przed, biała po ulepszeniu. Wzorował bym się na krzyżowcu z Zamku.
Co ma krzyżowiec z Castle do yetiego?

Miszcz:
Walkiria - Od początku waszego projektu widziałem w nim Walkirię.
Chyba jedyny naprawdę dobry pomysł w tym lineupie.

Miszcz:
Jotun/ Ettin - Dla mnie definitywnie champion frakcji opartej o lód/mróz. Wolna jednostka o dużych obrażeniach.
Mamy już giganta. Z wolnych jednostek siódmopoziomowych mamy hydrę. Ettin to fajny pomysł na jednostkę, ale na siódmym poziomie to byłby zmarnowany potencjał. Już lepiej by się sprawdził na poziomie 5. lub ewentualnie 6.

I tak w ogóle...

Miszcz:
frakcji opartej o lód/mróz.

...to tutaj jest jak dla mnie kardynalny błąd w konstruowaniu lineupu. Żadna frakcja z oryginalnego H3 nie jest oparta o teren czy klimat. Jeżeli by tak było, to taką frakcję już byśmy mieli - mianowicie Tower.

Podstawowa różnica między poszczególnymi frakcjami tkwi w bohaterach. Pamiętajmy że ta gra nazywa się "Bohaterowie" - i to nie bez powodu, bo właśnie bohaterowie są głównym elementem gry. Tak naprawdę:

- Castle to miasto Rycerza i Kleryka
- Tower to miasto Czarodzieja i Alchemika
- Necropolis to miasto Nekromanty i Rycerza Śmierci
- Stronghold to miasto Barbarzyńcy i Maga Bitewnego

itd. Wystarczy spojrzeć na klasy bohaterów, by wiedzieć, czego się spodziewać.

Więc warto odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: jacy bohaterowie mają występować w tym mieście?

Mistrz PW
31 lipca 2017, 21:17
Hobbicie, idąc w tym kierunku to nie poszalejemy z nowymi zamkami/frakcjami.

Hobbit:
To byłaby kopia Stronghold, więc bez sensu. A pierwsze dwa poziomy we wszystkich miastach to humanoidy.

Tu miałem na myśli coś w stylu Wolf Rider`a/ Pegasi/ Cavalier`a - jeźdźca na rumaku.


Berserker - Ok., w tskim rszie berdziej klasyczne ulepszenie.

Kriomanta - Kwestia gustu.

Hobbit:
Co ma krzyżowiec z Castle do yetiego?

Nie model :D Bardziej rolę, ciężkiego, wytrzymałego piechura. Jak np. Ogr, jeżeli Krzyżowiec Tobie nie pasuje.

Hobbit:
Mamy już giganta.

Mamy trzy rodzaje smoków + hydra + wąż morski + ziejący Feniks.

Fenrir był by też dobrym championem frakcji.

Hobbit:
Podstawowa różnica między poszczególnymi frakcjami tkwi w bohaterach. Pamiętajmy że ta gra nazywa się "Bohaterowie" - i to nie bez powodu, bo właśnie bohaterowie są głównym elementem gry.

Zgadzam się w 100%.

Nitj'sefni PW
31 lipca 2017, 21:46
Hobbit:
Więc warto odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: jacy bohaterowie mają występować w tym mieście?
Bohater magii - Mistyk
Bohater mocy - Strażnik
Tabela umiejętności podstawowych (bohaterowie vori zostali oznaczeni przez modele bohaterów fortecy i białe flagi) :


Tabela umiejętności drugorzędnych - moc:

Tabela umiejętności drugorzędnych - magia:

Porównanie umiejętności drugorzędnych z bohaterami fortecy:


Tabele autorstwa Fimrysa.

Kastore PW
31 lipca 2017, 21:53
Cool tabele, milordzie!
Czyli teraz wiemy, że jednostki mają być mistyczne i strażnicze. Dobrze, że do tego doszliśmy.

AmiDaDeer PW
1 sierpnia 2017, 20:47
Miszcz:
Hobbicie, idąc w tym kierunku to nie poszalejemy z nowymi zamkami/frakcjami.
I dobrze. Nie ma co wymyślać na siłę nowych frakcji.

Miszcz:
Mamy trzy rodzaje smoków + hydra + wąż morski + ziejący Feniks.
Hydra, wąż morski i feniks wystarczająco się różnią od smoków. Zresztą - nie uważam że decyzja twórców, by było bardzo dużo smoków, była dobra.

Miszcz:
Fenrir był by też dobrym championem frakcji.
Nie byłby. Mamy już wilki, przerośnięty wilk na 7 poziomie będzie kopiowaniem tego, co już było.

Nitjsffsfs:
Bohater magii - Mistyk
Bohater mocy - Strażnik
Mistyk to nic nowego - mamy już heretyka, który opanował mistycyzm do perfekcji. Bohater "strażnik" nic mi nie mówi swoją nazwą. Ci bohaterowie nie reprezentują sobą właściwie niczego nowego.

Nitjsujashdfa:
tabelki
Ale naprawdę na etapie tworzenia konceptu frakcji liczby nam nic nie mówią. Zabieracie się do tego od złej strony.

witchking PW
1 sierpnia 2017, 21:18
Pisać można nawet na 120 stron i nic z tego nie będzie. Potrzeba grafik. Swoją drogą jeżeli grafiki będą naprawdę dobre to większość i tak będzie grała nawet, jeżeli pomysł będzie słaby.

Edit:
Masa ludzi ciągle wzdycha do tego projektu http://heroes3towns.com/?town=cathedral&page=arts mimo, że całość to właściwie mroczna kopia zamku. Czemu? Bo ma dobre grafiki.
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 19 - 20 - 21
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel