Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 129 - 130 - 131 ... 200 - 201 - 202 | |
ewerlordxp |
Czyli taki jak w Heroes V? |
Warmonger |
Jednostki z H5 były wyraźnie wzorowane na Warhammerze, więc w sumie się zgadza ;) |
Alamar |
Wzorowane to mało powiedziane: |
Kuririn |
Nie, to będzie nowa wersja Kuririna ^L^ |
Kuririn |
Tymczasem borem i lasem... |
Andruids |
Wygląda okropnie. |
Kuririn |
Też mi się tak wydawało :D |
ewerlordxp |
Ni to murzyn, ni to silnie opalony człeczyna z włosami które wyglądają jak błąd wyświetlania grafiki, w ciuchach które to wyglądają jakby każdy był z innego zestawu, dzierżący pogiętą krakowską powitajkę i 3-metrowy kijaszek z czaszką ze złotymi wąsami doklejonymi kropelką oraz przekrwionymi oczami jednocześnie przykuca i próbuje wznieść ręce ku górze. |
Kurek |
Jest świetny, nie zmieniaj, mi się podoba bardzo. Kolor skóry mógłby być inny, ale ten też jest spoko. |
Kuririn |
to tylko art :D najwazniejsze to jest na polu bitwy :D |
Hayven |
Model ładny (no, może ten kij nieco dziwny, podobnie jeśli chodzi o kształt broni, ale ów może dobrze się prezentować na polu bitwy jeśli wyjdą animacje), tylko kolory do wymiany, bo wyglądają, jakby ktoś wrzucił ustawienie losowe w MM:Showdown :) |
Belegor |
Wygląda jak Goro z Mortal Kombat, który po stracie jednej pary rąk przeszedł na emeryturę, zostając szamanem w jakiejś zapadłej dziurze bez bieżącej wody. Jak dla mnie całkiem niezły, ale teraz rozumiem, czemu szamani mieli na sobie maski do tej pory. |
Warmonger |
Moim zdaniem wygląda świetnie. Modele z oryginalnej gry mają znacznie bardziej paskudne mordy na zbliżeniu, więc nie widzę tu problemu. Najważniejsze, żeby dobrze wyglądał w bitwie. |
Drwal |
Zgadzam się z Warmongerem. Zobaczcie choćby na render wampira z oryginalnej gry. :P Mi ta jednostka podoba się w dużej rozdzielczości, nie jakoś bardzo, ale jednak. Może być z niej naprawdę coś ciekawego w rozgrywce (o ile te szczegóły będą wyglądać dobrze w małej wersji). Oczywiście wolałbym w wykonaniu Kuririna jakiegoś niehumanoida, a typową bestie, ale nie będę narzekać. :P |
Bacus |
Kostur przekombinowany, włosy złe i kolor skóry jakiś... zszarzały... zmurzynić go trzeba, włosy poprawić i kostur zdowngrade'dować i będzie pyszny. |
Kuririn |
Po pierwsze primo, kolor skóry jest celowy. Po drugie primo, kostur który widnieje na renderze jest bardzo wyśmienicie zrobiony :D wręcz pasuje do owej jednostki bardzo pysznie :P Ogólnie to wzorowałem się na jakimś arcie z diablo 3 zresztą jak szamanka :P |
Trith |
Bacus mądrze prawi, polać mu mleka. EDIT: To że wzorowane na diablo to jedno. To jednak ma być do H3 i powinno być przede wszystkim zgodne z estetyką H3. |
Kuririn |
I zaczynają mi spsówać :/ |
Kammer |
A mi się bardzo podoba, tylko tan bumerang jakby z innej bajki. |
diabełek412 |
Ta jednostka ma być ulepszeniem jakieś jednostki w Nekropolii czy Twierdzy? Wygląda jak (jakby tu go nazwać)szaman liszy XDD PS: Myślę że to co on trzyma w ręce to nie bumerang tylko coś w rodzaju zakrzywionego miecza! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 129 - 130 - 131 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel