Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 20 - 21 - 22

Eggyslav PW
7 lipca 2017, 13:19
Bardzo fajna muzyka Hobbit, aczkolwiek do miasta bardziej pasowałoby coś o bardziej barokowym brzmieniu, wiesz, kontrapunkty, basso continuo i tym podobne. Nie mniej jednak obecny temat przewodni jest spoko, do baroku przynajmniej nawiązuje ten klawesyn.

Trith PW
7 lipca 2017, 19:56
Cytat:
za dużo animacji skupionych jest po lewej stronie ekranu
Tak, to może jest problem, ale raczej z racji że animacje po lewej są zbyt mnogie i intensywne.

Na ten moment dodałem już poruszanie się na wietrze daszków od karczmy oraz flagi do siedliska muszkieterów (czyli tego budynku dokładnie na lewo od ratusza). Mogę coś jeszcze dodać między ratuszem a świecącym drzewem nad wspomnianym wcześniej siedliskiem, albo na wolnej przestrzeni przed ratuszem. Albo jakaś mała fontanna, doświetlany (magicznie) pomnik albo ewentualnie jakiś niezbyt duży acz animowany budynek specjalny, to byłby już czwarty. Jak kto chętny mógłby zaproponować wygląd i właściwości takiego przedsięwzięcia.

Cytat:
Może dać jeszcze delikatną animację wzgórzom po prawej stronie? Cusie mackowe proszą się o trochę życia
Z wielką niechęcią rozważę. Bardziej bym jednak wolał jakieś błyski z głębi tych dziur w górze.

Mistrz PW
7 lipca 2017, 22:02
Jak alchemia to może kamień filozoficzny albo tablica szmaragdowa? Właściwości nie proponuję.

J. M. Sower PW
8 lipca 2017, 14:51
Ścieżka dźwiękowa jest całkiem dobra, i chyba wpisuje się do stylu miasta. Jednak utwór do Forge wyszedł chyba Hobbitowi lepiej. ;)

Co do animacji, to po jak dla mnie nie jest źle, choć jak patrzę na te macki na górach, to też czuję, że powinny się ruszać.

avatar PW
9 lipca 2017, 20:27
Cytat:
Albo jakaś mała fontanna, doświetlany (magicznie) pomnik albo ewentualnie jakiś niezbyt duży acz animowany budynek specjalny, to byłby już czwarty. Jak kto chętny mógłby zaproponować wygląd i właściwości takiego przedsięwzięcia.

Ja bym nie szedł w kolejny budynek specjalny. W standardowych hirosach mamy tak, że przy rozbudowanie Rady Miasta do Kapitolu wraz w głównym defem pojawiają się dodatkowe grafiki - jakieś domki itp. Bardzo dobrze to widać w Ramparcie. Można tak zrobić i w Dworze, że przy rozbudowie Fortu czy Cytadeli oprócz "umasywniania" głównego budynku pojawiają się obok dodatkowe grafiki i animacje.

Trith PW
9 lipca 2017, 21:27
Zamek, Forteca, Inferno, Loch, Twierdza, Cytadela. Sześć zamków na dziewięć nie zyskuje dodatkowych "domków" od rozbudowy rady, więc nie jest to wymaganie. Dodatkowe elementy tła pojawiające się od cytadeli/zamku to chyba tylko pojedyncze kuriozum Wrót Żywiołów, bo musieli jakoś wyjaśnić fosę. Co więcej dodanie animowanego budynku tła będzie powodować zamieszanie, jedyne animowane elementy tła w zamkach to wodospady, a te w tym ekranie miasta się już nie zmieszczą.

EDIT: Dziwne pomysły:

Co gdyby dodo miało alternatywne ulepszenie?

Kastore PW
10 lipca 2017, 13:48
IMO pomysł z alternatywą zbyt przekombinowany.

avatar PW
10 lipca 2017, 14:00
To bardziej drugie ulepszenie niż alternatywa.

Kastore PW
10 lipca 2017, 14:03
Przecież nie ma zbroi.

Drwal PW
10 lipca 2017, 14:14
Ta ostatnia forma dużo lepsza od tej w zbroi. Coś mi jednak ciągle nie pasuje w dziobie. Niby wygląda w porządku, ale ptak powinien mieć bardziej niebezpieczną minę. :P

Kastore PW
10 lipca 2017, 14:19
Ale ptaki nie robią min. :P

J. M. Sower PW
10 lipca 2017, 17:13
Chyba lepszy już jest ten w zbroi. Aczkolwiek jak dla mnie, to ten model powinien zostać całkiem przebudowany, tak aby był bardziej drapieżny z wyglądu.

Kastore PW
10 lipca 2017, 17:24
Ale dodo nie były drapieżne z wyglądu.

J. M. Sower PW
10 lipca 2017, 17:27
No to przydałoby się nieco nagiąć ich wizerunek. ;P W końcu H3 ma na koncie dużo drastyczniejsze zmiany wyglądów pewnych stworzeń.

Kastore PW
10 lipca 2017, 17:48
Kury wyglądają mrocznie i drapieżnie, niczym Batman. Dodo może mieć wyraz dziobu kury.

AmiDaDeer PW
10 lipca 2017, 19:21
Głupia propozycja na szybko sklejona w fotoszopie:


MinosKing PW
10 lipca 2017, 19:33
Cytat:
Głupia propozycja na szybko sklejona w fotoszopie

A tam gadasz Hobbicie, nie jest źle. Wyglądają jakby były pod wpływem jakiejś hipnotycznej mocy lub w furii!

@Kastore nie wiedziałem że chowasz u siebie kury. Szok! :O

witchking PW
10 lipca 2017, 19:35



hehe;p

Prawdę mówiąc drobna poprawa oczu którą wykonał Hobbit zdecydowanie poprawia wizerunek całej jednostki.

MinosKing PW
10 lipca 2017, 20:13
Wow Witchking skąd żeś wytrzasnął takie bestie? Stylem odbiegają od tego co znamy z uniwersum m&m oraz homm 3, lecz muszę przyznać że wyglądają o wiele lepiej niż to co Trith ma w swoim line-upie! :P

Trith PW
10 lipca 2017, 20:29
Żeby nie było nieporozumień: ZBROJNE DODO NIE WYLATUJE Z LINEUPU. JEST ZA CIĘŻKIE I ZA BARDZO NIELOTEM.

A teraz do rozważania pozostałej krytyki. Witcking drogi panie, to ma być dodo a nie tyranozaur przebrany w ptasie piórka.
Chciałem zachować to, że dodo ma choć trochę tępy wygląd gdyż nie każde stworzenie wygląda poważnie i groźnie.
Zmiany zasugerowane przez Hobbita rozważę, ale oczy nie będą się świecić na czerwono, przynajmniej nie podstawowej wersji.

PS. Co więcej zamierzam umieścić przynajmniej jedno dodo w puli bohaterów.
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel