Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [mod] M&M8 - Rebirth
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 16 - 17 - 18

Hayven PW
8 lipca 2017, 13:14
A, właśnie! Zapomniałem wspomnieć, że podobała mi się nowa muzyka i chciałem zapytać, skąd ją Sower wziął :D Tylko w pierwszym brakuje mi mocniejszego tła skrzypcowego (jakoś tak w MM7-8 chyba wszystkie bardziej energiczne tematy operują na klawesynie i skrzypcach). Swoją drogą, czy w którymś z tematów MM8 był użyty fortepian?

I ten z menu głównego jest jakiś taki inny.

AmiDaDeer PW
8 lipca 2017, 14:26
Fortepianu nie było w MM8, ale stwierdziłem, że skoro cała muzyka zostanie napisana na nowo, to mogę się trochę bardziej pobawić brzmieniem. Utwór w menu pewnie trochę bardziej rozwinę, ale gdy się słucha całości, to wtedy brzmi to "pełniej".

I tak będzie trzeba wszystko lepiej zmiksować i zmasterować, więc to nie jest jeszcze ostateczne brzmienie.

Szaman PW
8 lipca 2017, 15:01
Kiedy usłyszałem muzykę z menu to skojarzyło mi się z doomem 1/2:) Co do oceny to się powstrzymam się do finalnej wersji, czyli jakieś 5-10 lat :D

Tak ogóle ile ten mod ma liczyć lokacji? (wliczając podziemia).

Andruids PW
8 lipca 2017, 15:13
Hobbit:
Utwór w menu pewnie trochę bardziej rozwinę
Według mnie taki marsz w ogóle nie nadaje się na muzykę do gry Might and Magic.

J. M. Sower PW
8 lipca 2017, 15:24
Nie ocenia się książki po okładce. Tak samo utworu po paru pierwszych sekundach. ;)

Andruids PW
8 lipca 2017, 15:31
Sower:
Tak samo utworu po paru pierwszych sekundach. ;)
Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, zwłaszcza jeśli chodzi o kawałek, który będziemy słuchać właśnie te pierwsze parę sekund przy każdym włączeniu gry.

Kastore PW
8 lipca 2017, 15:51
Fajnie jakby parę pierwszych sekund nie zniechęcało do utworu (vide menu w MM7 :).

Swoją drogą nie wiem czy to dobry pomysł zmieniać oryginalną muzykę, IMO najlepszą w serii MM, bo wątpię, że uda się skomponować coś przynajmniej równie dobrego.

J. M. Sower PW
8 lipca 2017, 16:31
No cóż. Pozostaje czekać na to, że Hobbit dokona szlifów. W każdym razie premiera pierwszej wersji moda raczej będzie nieprędko, więc ma na to dużo czasu. ;)

AmiDaDeer PW
8 lipca 2017, 21:09
Andruids:
Według mnie taki marsz w ogóle nie nadaje się na muzykę do gry Might and Magic.
Widocznie za bardzo lubię marsze. :P Postaram się sprawić, by było to bardziej przystępne dla większej liczby graczy. Ale ogólnej melodii nie zmienię.

Kastore:
Swoją drogą nie wiem czy to dobry pomysł zmieniać oryginalną muzykę
Jest o tyle sens, że wykorzystywanie oryginalnej muzyki będzie nudne. Może nie uda się skomponować czegoś równie dobrego, ale przynajmniej będzie to coś świeżego. A najważniejsze by nie przeszkadzało w grze.

J. M. Sower PW
8 lipca 2017, 23:11
Szaman, ilość wszystkich map jest na razie niewiadomą, gdyż sam nie wiem jak mod będzie wyglądał ostatecznie (o ile go w ogóle skończę). ;P

Sir Galuf PW
11 lipca 2017, 10:20
Mam propozycję na podmianę smoka na DRZEWCA. Nie musiałbyś w tedy ustawiać koordynatów uzbrojenia dla tej postaci, bo w końcu trudno, żeby drzewiec walczył w zbroji płytowej. Postać zatem składałaby się tylko z jednej grafiki. Drzewiec mógłby być takim ultradefensywnym tankiem że zdolnościami spowolnienia przeciwników i ochroną towarzyszy. Co do jego wyglądu, to mam taki pomysł, że mógłby wyglądać podobnie do drzewca z bety Heroes 5, lub podobnie do drzewca z władcy pierścieni. Co o tym sądzisz? Czy taka postać pasowałaby do gry?

Kastore PW
11 lipca 2017, 12:48
Drzewo na bohatera. :)
Oczywiście, że to zły pomysł.

Sir Galuf PW
11 lipca 2017, 14:17
Ale dlaczego? Był smok, to czemu nie miałoby być drzewca?

Kastore PW
11 lipca 2017, 14:25
Bo smoki wyglądają majestatycznie i cool, a drzewoludzie nie. -_-

AmiDaDeer PW
11 lipca 2017, 14:34
Dobrze zrobiony drzewiec mógłby wyglądać wystarczająco majestatycznie. Ale jeśli nie drzewiec, to może pomysłem godnym rozważenia byłby jakiś demon (niekoniecznie Kreegan)? Byłoby to na pewno jakieś urozmaicenie.

witchking PW
11 lipca 2017, 14:38
Mam wrażenie, że poziom argumentacji niektórych użytkowników spadł ostatnio w zauważalnym stopniu

Sir Galuf PW
11 lipca 2017, 14:38
Demon jak dla mnie trochę nie pasuje na dobrą postać. Ale ciekawie zrobiony też by pasował. :-)

mortis PW
11 lipca 2017, 15:01
Ja natomiast uważam że smok powinien zostać. Jest to wyróżnik tej części serii bo ani wcześniej ani później mieć go w drużynie nie można. Dla mnie jest to ciekawe i fajne rozwiązanie. Posiadanie smoka ułatwia grę, nie powiem że nie, ale jeśli to komuś przeszkadza to przecież nie musi nim grać, jest wiele innych postaci do wyboru.
Might and Magic VIII jest grą w której dominują bohaterowie nie-ludzie(tez jako jedyna część w całej serii) więc jeśli koniecznie zmieniać smoka to właśnie na jakiś "nieludzki" charakter. Tak czy inaczej to Sower podejmie ostateczną decyzję uwzględniając przede wszystkim kwestie graficzne(koordynaty) przy wprowadzaniu nowej postaci do gry.

Kastore PW
11 lipca 2017, 15:20
mortis:
Might and Magic VIII jest grą w której dominują bohaterowie nie-ludzie(tez jako jedyna część w całej serii)
Da hell? A MM1-5 to co?

mortis PW
11 lipca 2017, 15:39
Nie przypominam sobie aby w jakiejkolwiek innej części serii Might and Magic występowały takie grywalne klasy postaci jak minotaur, wampir czy troll.
Jeśli natomiast chodzi ci o elfy krasnoludy/gnomy to nie jest to żadna egzotyka, bowiem te postacie są standardem w prawie każdej części.
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 16 - 17 - 18
temat: [mod] M&M8 - Rebirth

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel