Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 16 - 17 - 18 | |
Sir Galuf |
Nie no, styl Heroes 5 był fajny (moim zdaniem najlepszy w serii ;-). Jak dla mnie to styl graficzny szóstki był kiepski. Jednostki były zbyt przyozdobione w różne niepotrzebne elementy i wyglądały jakby się wybierały na paradę a nie na wojnę (mówię tu głównie o jednostkach przystani). Ale faktycznie, fajniej by było gdyby siódemka była zrobiona graficznie w stylu tych starych herosów. |
Kuririn |
Ubi nie potrafi zrobić modeli takich, jak graficy z groty. :P |
J. M. Sower |
Teoretycznie mamy chyba możliwość zmiany całej szaty graficznej w H7. ;) Jednak pomijając fakt, iż to dla paru moderów wręcz nieosiągalne, to nasze modele często mają zbyt gęstą siatkę, aby silnik 3D mógł je udźwignąć. Przykładowo, pewnie znalazłby się model jednostki z H7, który w całości nie posiada tylu wierzchołków co sama czaszka użyta przeze mnie u duchów. |
Tarnoob |
Największym problemem H7 nie jest grafika – która jest bardzo ładna – ale bugi, których niestety chyba nie da się już tak łatwo naprawić. :‑/ |
Nephretes |
Cóż, z pewnością kosztowałoby to sporo pracy, już abstrahując od faktu, że podobno modeli z Blendera nie wsadzi się do gry. Musielibyśmy remodelować ten sam model z prostszą siatką i potem użyć normal mapping. Jest też sympatyczne narzędzie w Blenderze, które nazywa się shrinkwrap i to ułatwia. Wow Ale może już nie będę spamować. Zjawy wyszły bardzo sympatycznie, choć usunąłbym w materialie w shadow "receive" żeby nie było tego cienia. |
J. M. Sower |
O normal maping wiem, jednak nie znam sposobu na upraszczanie siatki modelu w Blenderze. |
Fandor |
Wybaczcie pytanie kompletnego laika, ale kiedy silniki 3D, będą w stanie udźwignąć w pełni taką grafikę, takie modele jakie wy wykonujecie do H3, a tym bardziej ich bardziej szczegółowe wersje? |
Szaman |
Podejrzewam że już takie silniki istnieją, np: w NASA:) |
J. M. Sower |
Ciężko powiedzieć. Może za kilkanaście lat? ;P Oczywiście biorąc pod uwagę strategie, bowiem mniej zasobożerne gatunki gier szybciej. Jednak trik z mniej dokładnymi modelami, a lepszymi teksturami pozwala na tyle poprawić wydajność, że raczej dokładne modele pozostaną w sferze filmowej, czy artystycznej. |
Xfing |
Po zobaczeniu pierwszych screenów tylko jedno mi się nasuwa na myśl: nie miałem pojęcia, że można sobie ot tak używać assetów z MM7 w MM8, czy to potwory, czy tekstury świata. Super sprawa generalnie :D |
Sir Galuf |
Mam pytanie. Czy jakbyś próbował podmienić smoka na lodowego giganta, to czy mógłbyś mu dać posturę thana z Heroes 5? Wiesz tej jednostki szóstego poziomu w Fortecy. Fajnie by było ^^ |
Kastore |
W sensie wąsatego grubasa? Rzeczywiście fajnie... -_- |
Sir Galuf |
Moim zdaniem to idealny wizerunek dla olbrzyma. Z resztą tak mógłby wyglądać tylko jeden z olbrzymów. Drugi mógłby być szczuplejszy albo być kobietą ;-) |
Kastore |
Trochę offtop, ale zdziwilbyś się, jak wyglądały lodowe olbrzymy za czasów Vori Kammera. Powiem tylko, że miały trąbę i wizualnie prezentowały się dużo lepiej od grubasów z piątki. :P |
J. M. Sower |
Jakby ktoś był zainteresowany oglądaniem jak ktoś ginie w grze to proszę bardzo. ;) Nie mam teraz czasu i sił na pracę nad modem, to chociaż nagrałem krótki wgląd w rozgrywkę. Może z czasem ukaże się więcej fragmentów tego "dziennika". ;) https://www.youtube.com/watch?v=oETAptUGcRY |
Hayven |
Super! Wygląda świetnie :) Tylko ta animacja elfki jest, mam nadzieję, robocza? :P I te klucze - one tak będą leżeć na ziemi? :D |
J. M. Sower |
Przedmioty związane z zadaniami są dodatkowo umieszczone w dogodnych miejscach w celach testowych. Odpowiada za to prosty skrypt, który zostanie usunięty na potrzeby przyszłej publikacji moda. ;) Co do elfki, to niestety nie jest prosto wykonać animację twarzy, tak aby była całkiem naturalna. Może kiedyś się ją poprawi. Myślę, że można spróbować obrobić ją w Photoshopie. Trochę to zajmie, ale efekt powinien być dobry. Jednak póki co brak jej w ogóle części klatek animacji, więc do poprawek daleko. ;P |
Sir Galuf |
Wygląda to zarąbiście!!! Trzymam kciuki, za rozwój tej modyfikacji ;-) |
AmiDaDeer |
Sower nie wspominał o tym (EDIT: ...na forum, prawda), to ja się pochwalę - muzyka, którą słychać w modzie, to demo mojego autorstwa. W pełnej wersji muzyka będzie bardziej rozbudowana (już widzę że location1-theme powtarza się za często), a samych kawałków będzie o wiele więcej - może nawet starczy na jakiś album w wersji cyfrowej. O ile, rzecz jasna, Sower się zgodzi na wydanie takiego albumu... Sam mod wygląda obłędnie, dobra robota! |
J. M. Sower |
Ano na forum o tobie nie wspomniałem, ale w opisie filmu jest o tym nawet w dwóch językach. ;) Co do albumu to podpisuję się pod tym "obiema ręcami". ;D Jednak już do jego publikacji chyba założę nowy kanał YT poświęcony modyfikacji. Będą tam też mogły w przyszłości trafić cutscenki, intro, no i takie przedsmaki jak powyższy (biorąc pod uwagę, że początkowo mod będzie wydany tylko w małym fragmencie, to jeszcze długo będzie co spojlerować ;P). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel