Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dwór komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 20 - 21 - 22 | |
Kammer |
Ow, nie wiedziałem, wielkie dzięki za info! Czułem, że gdzieś musi być jakiś haczyk, skoro właśnie Ty coś takiego zaproponowałeś... będę musiał na to zerknąć. |
avatar |
Dydzio jakiś czas temu dopisał kilka nowych dostępnych umiejętności: BONUS_NAME(SUMMON_GUARDIANS) /val - amount in % of stack count, subtype = creature ID/\ BONUS_NAME(CATAPULT_EXTRA_SHOTS) /val - number of additional shots, requires CATAPULT bonus to work/\ BONUS_NAME(RANGED_RETALIATION) /allows shooters to perform ranged retaliation/\ BONUS_NAME(BLOCKS_RANGED_RETALIATION) /disallows ranged retaliation for shooter unit, BLOCKS_RETALIATION bonus is for melee retaliation only/\ |
Trith |
Zupełnie nie podoba mi się pomysł, żeby Jabberwock mutował atakowane jednostki w cokolwiek. Może tak jak upiorne smoki obniżają wrogie morale, tak może Jabberwock by obniżał szybkość wrogich oddziałów o 1? Tak, niezbyt konkretna propozycja, ale już prędzej bym widział to niż mutowanie. |
zeryss |
http://i12.pixs.ru/storage/0/6/6/2017062720_7732692_26682066.png |
Trith |
Jakiś czas temu zacząłem przerabiać ekran miasta do postaci prawidłowych animacji do włożenia do gry. I tak jednak będę potrzebował kogoś kto złoży mi porządne pliki *.json do tego całego przedsięwzięcia. Tak czy inaczej, podgląd: Czyli zmieniać wiele w ekranie miasta już nie będę, gdyż wszystko mam mniej-więcej na swoich miejscach. Wątpliwości mam wyłącznie odnośnie siedliska homunkulusów, dokładnie jak ma wyglądać nieulepszone siedlisko. Chodzą mi po głowie dwa warianty: pierwszy lub drugi. Wypowiedzcie się, to może nawet wysłucham. |
Andruids |
Mi się bardziej podoba drugi. Wiem, że trochę nie w czas, ale zauważyłem pewien szkopuł. Wszystkie Forty w oryginalnych miastach są widocznie odgrodzone od reszty miasta. Umieszczone na wzniesieniu, za jakąś wodą, albo lawą i z widocznym, biegnącym w ich stronę podjazdem. Tutaj, Fort znajduje się w samym środku miasta, tak że trudno nawet zmieścić fosę, albo jakąś formę ogrodzenia (zakładam, że te kłody na starym ekranie). Może dałoby się to jeszcze jakoś poprawić? |
Trith |
Wszystkie. |
voncur |
Ja też za drugim wariantem |
Mistrz |
Nie będę oryginalny, jestem za drugim wariantem. |
Kuririn |
Ciekawy wariant wyszedłby z tych 2ch wariantów, Trith, co ty na to :P |
Andruids |
Kuiririn: Trith pewnie na to, że tak będzie wyglądać ulepszony budynek.
Ciekawy wariant wyszedłby z tych 2ch wariantów, Trith, co ty na to :P |
zeryss |
.json-Easily |
AmiDaDeer |
Chcecie posłuchać muzyki do Dworu? Macie muzykę do Dworu, a przy okazji też rozmazany nieco ekran miasta w pełnej okazałości. |
Nephretes |
Klasa. Podkład muzyczny bardzo dobrze dopełnia wygląd miasta. Jest niepokojąco i też nieco rubasznie, atmosfera w której mogą powstać alchemiczne dziwy. Co do samego ekranu w pełnej krasie jest oczywiście zacnie, tylko mam wrażenie że za dużo animacji skupionych jest po lewej stronie ekranu. Może dać jeszcze delikatną animację wzgórzom po prawej stronie? Cusie mackowe proszą się o trochę życia. |
witchking |
Animacja bardzo ładna, muzyka też chociaż słoń nadepnął mi na ucho więc tutaj moje zdanie może być mało wartościowe. Zgadzam się też z Nephem, że górki po prawej można wzbogacić o ruch macek. |
Kastore |
Potyraj jeszcze nad dynamiką, bo jest bardzo nierówna, żeby dobrze było wszystko słychać i jednocześnie, żeby nie nawalało po uszach. Crashe w ogóle bym wywalił, bo są bardzo głośne i wg mnie w ogóle nie pasują do reszty. Ta progresja akordów na klawesyn pojawiająca się w 0:08 oraz dalsze jej wariacje imo są za długie i przez to brzmią źle. Sam klawesyn brzmi tak sobie (plus lekko za głośno), ale rozumiem, że może to być wina niedoskonałego pluginu/sampla, bo zakładam, że klawesynu nie masz. ^^ Przejścia ogólnie powinny być subtelniejsze, tzn. np. nie tak jak jest w 0:39 albo 0:56, żeby kompozycja nie sprawiała wrażenia jakiegoś mashupu dwóch różnych utworów. Plus daj poszczególnym sekcjom muzycznym wybrzmieć, bo mam wrażenie, że zmieniają się zbyt gwałtownie, choć to pewnie też wina przejść. Pozdrawiam i życzę szczęścia. |
Hayven |
Tak, jak na temat do miasta w Heroes 3 troszeczkę za dużo tu klawesynu, a przynajmniej za mocno brzmi (chociaż, jak przedmówca zauważył, może to być wina sampla). |
voncur |
Pełna kultura, zgadzam się z przedmówcami xD |
Kuririn |
Sweet! Ja tam bym niczego nie zmieniał - Good Job jak zawsze Hobbit. |
Mistrz |
Ja też jestem zdania, że muzyka jest super i zmiany nie są potrzebne. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 20 - 21 - 22 |
temat: [VCMI/projekt] Dwór | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel