Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 19 - 20 - 21 | |
MinosKing |
Nitj'sefni co to jest Irbis? I Glacjomanta? Pierwsze słyszę. :D Co do sugestii to proponuję zmienić nazwę z Glacjomanty na coś bardziej zrozumiałego, zaś co do Irbis to mógłbyś jakoś przedstawić co to za istota? Poziom 7 zaś przypomina mi Upiornego Żmija z Disciplesa! Zaś z tą umiejętnością tymbardziej. :P Czy ta istota będzie ziała jak smoki? Czy raczej atakowała w jakiś inny sposób niż przez zionięcie? Co do Gnomów może zamień miejscami go z Koboldem? Wtedy mógłbyś dać mu pozytywne morale dla sojuszniczych jednostek? Lub jakąś inną przydatną umiejętność. Edit: Kriomante i Glacjomante może zamienić by na Śnieżną Wiedźmę i Królową Śniegu? Oczywiście to tylko luźna propozycja. |
Nitj'sefni |
Irbis to gatunek wielkiego kota zamieszkujący górzyste rejony Azji. Bardzo ładne zwierzę. Nazywany też śnieżną panterą. http://dinoanimals.pl/wp-content/uploads/2013/02/Irbis-pantera-śnieżna-lampart-śnieżny-7.jpg http://s2.manifo.com/usr/a/a96F/b0/manager/pbl/irbis.jpg https://images.robertharding.com/preview/RM/RH/HORIZONTAL/832-373769.jpg Glacjomanta pochodzi od łacińskiego glacies, czyli lód. Od tego samego słowa pochodzi angielskie glacier - lodowiec. Linnorm nie ma zdolności zionięcia. Atakuje normalnie. Co do Gnoma, to wydaje mi się, że zostanie tak jak jest. |
MinosKing |
No cóż dzięki za objaśnienie czym jest Irbis, a co do Glacjomanty jesteś pewien że Śnieżna Wiedźma i Królowa Śniegu nie były by ciekawszym pomysłem? Linnorm tak? Hm skoro nie zionie to trudno mi sobie wyobrazić jak będzie wyglądał jego atak. Jotun i Ettin aby nie zostali zaczerpnięci z MMH7? Bo z tego co kojarzę to były tam jakieś jednostki o tej nazwie? I też były Olbrzymami. :P |
Nitj'sefni |
Myślałem nad tym, żeby jednostka czwartego poziomu była kobietą, ale ostatecznie się rozmyśliłem. Niemniej skonsultuję Twój pomysł z Fimrysem. Linnorm i jego jadowite ulepszenie będą atakować poprzez ugryzienie. W MMH7 nie było takich jednostek :) Pewnie pomyliło Ci się z Einherjarem. Jotunn został zaczerpnięty z mitologii skandynawskiej, a Ettin z Dungeons & Dragons. |
MinosKing |
Hm faktycznie możliwe że mogły mi się pomylić te jednostki ze sobą. Dzięki że mnie poprawiłeś. ;] |
Kastore |
Po pierwsze chciałem powiedzieć, że Wasz line-up jest beznadziejny. Nitj'sefni: W D&D kobold wygląda bardziej jak jaszczuroczłek, a w MM gnom wygląda jak elf, także nie wiem czy to dobry pomysł, żeby jedno ulepszało się w drugie.1. Gnom -> Kobold Nitj'sefni: Mało ma to wspólnego z jednostką. Nie lepiej coś w stylu "Jaskinia gnomów" czy coś?Głęboka jaskinia Nitj'sefni: NIE!!! Po pierwsze, elfy są już w Bastionie. Po drugie, jeżeli nadajesz jakąś profesję, to jednostka musi być człowiekiem. Po trzecie, nawet jeśli byłby człowiekiem, to byłaby to jednostka nudna jak fabuła Vori. Dlaczego np. tutaj nie dacie kobolda?2. Siepacz -> Berserker Nitj'sefni: A nie siepaczy?Sala wojowników Nitj'sefni: Nie wyobrażam sobie jak taki kot miałby być wymodelowany i zanimowany, żeby nie budził uśmiechu politowania.3. Irbis -> Mistyczny irbis Nitj'sefni: Już jest coś takiego w Twierdzy.(duża jednostka, podwójny atak) [Glasscanon. Podwójny atak tylko u ulepszenia. Nitj'sefni: A nie jama Irbisów? Nazwa ma mało wspólnego z jednostką.Śnieżna jama Nitj'sefni: Po pierwsze "manta" pochodzi z greki a "glacjo" z łaciny, więc słowotwórstwo z dupy. Po drugie w H3 nie ma wymyślonych jednostek, wszystkie są zaczerpnięte z mitologii/D&D, więc gaciomanta tym bardziej nie pasuje. Po trzecie ELFY JUŻ SĄ W BASTIONIE!!! Może wprowadźcie tu jakąś inną rasę, np. ... ekhm... koboldy.4. Kriomanta -> Glacjomanta Nitj'sefni: W jaki sposób rzucą krąg zimna? Jeśli tak jak magog kulę ognia, to raczej nie będzie zbyt przydatną jednostką.(strzela, rzuca krąg zimna) Nitj'sefni: Oh, oh, od razu starożytny. Umiejek trochę dużo, ale ogólnie jest OK.5. Wendigo -> Starożytny wendigo Nitj'sefni: Mało wspólnego z jednostką.Wigwam Nitj'sefni: Ogry już są w grze. Wprowadzanie ich nudnej, niebieskiej wersji jest bez sensu.6. Jotun -> Ettin Nitj'sefni: Mało wspólnego z jednostką. Jak mi powiesz, że przychodzą ze świata Thora i Odyna to Cię wyśmieję.Mroźny portal Nitj'sefni: Smoków i tak jest już w cholerę w grze.7. .Linnorm -> Nidhoggr Nitj'sefni: Haspid?(duża jednostka, nieskończony kontratak, zatruwa) Nitj'sefni: Sugeruję sobie odpuścić, albo konsultować decyzję z kimś, kto ma o tym jakieś pojęcie.
Sugestie mile widziane. |
Nitj'sefni |
Kastore: Dziękujemy i polecamy się na przyszłość.Po pierwsze chciałem powiedzieć, że Wasz line-up jest beznadziejny. Kastore: Bardzo dobry pomysł. Dzięki, zaraz zmienię.Mało ma to wspólnego z jednostką. Nie lepiej coś w stylu "Jaskinia gnomów" czy coś? Kastore: Wiem. Niestety, gdybym chciał się trzymać zasady nazewnictwa, to w mieście nie mogłoby być żadnego elfa, a Vori to w końcu miasto mroźnych elfów i dlatego złamiemy tę zasadę. Myślę, że jest to lepsze wyjście niż zastępowanie elfów koboldami. Poza tym nie wydaje mi się, żeby komuś poza Tobą to nazewnictwo przeszkadzało.NIE!!! Po pierwsze, elfy są już w Bastionie. Po drugie, jeżeli nadajesz jakąś profesję, to jednostka musi być człowiekiem. Po trzecie, nawet jeśli byłby człowiekiem, to byłaby to jednostka nudna jak fabuła Vori. Dlaczego np. tutaj nie dacie kobolda? Kastore: Kolejna dobra sugestia. Zaraz zmienię.A nie siepaczy? Kastore: No to w Vori się powtórzy. Chyba, że damy Irbisowi atak perwersyjny :PJuż jest coś takiego w Twierdzy. Kastore: OKA nie jama Irbisów? Nazwa ma mało wspólnego z jednostką. Kastore: Właśnie tak jak magog. Dlaczego nie będzie?W jaki sposób rzucą krąg zimna? Jeśli tak jak magog kulę ognia, to raczej nie będzie zbyt przydatną jednostką. Kastore: Ta jednostka nie będzie przypominać ogra i nie będzie zielona, ani nawet niebieska.Ogry już są w grze. Wprowadzanie ich nudnej, zielonej wersji jest bez sensu. Kastore: Nie do końca. Asowie jak Odyn, czy Thor pochodzą z Asgardu, a Jotuny z Jotunheimu.Mało wspólnego z jednostką. Jak mi powiesz, że przychodzą ze świata Thora i Odyna to Cię wyśmieję. Oczywiście zostanie to wytłumaczone w sposób mniej drastyczny dla fabuły. Kastore: To nie jest smok.Smoków i tak jest już w cholerę w grze. Kastore: Poza zatruwaniem ta jednostka nie ma wiele wspólnego z Haspidem.
Haspid? |
MinosKing |
Nitj'sefni a co powiesz na to by Irbis został zastąpiony przez Wilkory i Feniry? Zaś Śnieżne Pantery moglibyście by wykorzystać jako jednostkę neutralną? Podobnie jak to zrobili z MDT dając Aliena jako nową jednostkę neutralną. Oczywiście to nadal tylko luźne sugestie. |
Kammer |
Nitj'Sefni: Bo... frostring bije naokoło celu, więc glacjomanta nigdy nie zrani celu, za to otaczających go będzie bić.Dlaczego nie będzie? Nitj'Sefni: Nie zrobicie tego w VCMI.
Nidhoggr [...] zatruwa.] |
Nitj'sefni |
MinosKing: Będą się dublować z wilczymi jeźdźcami. Szczególnie jeśli spojrzeć na umiejętności.Nitj'sefni a co powiesz na to by Irbis został zastąpiony przez Wilkory i Feniry? Kammer: Zrani cel, jeżeli uderzy obok niego.Bo... frostring bije naokoło celu, więc glacjomanta nigdy nie zrani celu, za to otaczających go będzie bić. Kammer: Będzie zatruwał na takiej samej zasadzie jak Wiwerna.
Nie zrobicie tego w VCMI. |
Kammer |
Nitj'sefni: Jak zamierzasz zmusić jednostkę, by atakowała pusty hex?
Zrani cel, jeżeli uderzy obok niego. |
Nitj'sefni |
To rzeczywiście może być problem... W takim razie glacjomanta będzie rzucał na sojusznicze jednostki radość na poziomie podstawowym. |
Kastore |
Satyry z Hoty już rzucają radość. Poza tym, co ma kriomanta do radości? |
Mistrz |
A gdzie Fenrir? Walkirie? Yeti? Trochę marnujecie potencjał. Wielkie gady na ostatnim levelu są w pięciu zamkach, więc tu bym zmienił a wręcz wywalił je kompletnie z line up'u. To samo z kriomantami (MK?). Jest za dużo bajeranckich istot kojarzonych z lodem i północą, żeby w ich miejsca wciskać średnie pomysły. lv7 Tu Jotun lub Fenrir. lv4 Walkiria lv2 Berserker => Niedźwiedziołak/ Werebear Tak to widzę. |
Saki |
Ja tam chciałem tylko wspomnieć, że każda osoba choć trochę ogarnięta w D&D na widok kobolda i gnoma w jednej frakcji, a co dopiero gnoma ulepszającego się w kobolda, pokręci tylko głową z politowaniem. Koboldy i gnomy w D&D byli najbardziej zażartymi przeciwnikami. Nienawidzili się do granic możliwości i praktycznie każde spotkanie gnomów i koboldów kończyło się walką (sytuacja była tym bardziej poważna, że konflikt sięgał w zasadzie ich głównych bóstw). Wiem, że jest jeszcze folklor, i w ogóle, ale D&D jest niezmiernie ważne dla kształtowania line-upów w H3 i szczerze wątpię, czy autorzy kiedykolwiek zrobiliby coś takiego. |
avatar |
Zrobili. W D&D Elfy i Krasnoludy też się nie darzyli się sympatią :) |
Kastore |
Miszczu: Sytuacja podobna do tygrysa, nie wyobrażam sobie zanimowania tego, żeby dobrze wyglądało.A gdzie Fenrir? Miszczu: Biały behemot.Yeti? Miszczu: No, no, a wilkołaka na którym byś umieścił? Na 1.?lv2 Berserker => Niedźwiedziołak/ Werebear Co do gnoma ulepszającego się w kobolda zdecydowane nie, co do gnoma i kobolda w jednym zamku OK. |
Saki |
Avatar: Zrobili. W D&D Elfy i Krasnoludy też się nie darzyli się sympatią :) Nope, to gadka z Tolkiena, może z Młotka (przy czym nie sądzę, ale nie upieram się, bo nie znam aż tak dobrze lore). W D&D jedyne info było takie, że krasnoludy i elfy średnio się dogadują, bo pokurcze są zazwyczaj dość poważne i twardo stąpają po ziemi, a elfy są znowu kapryśne i bardziej "mistyczne". Nic jednak nie stoi na przeszkodzie temu, żeby krasnolud i elf walczyli ramię w ramię w jednej drużynie. Z gnomami i koboldami sytuacja jest kompletnie inna - obie rasy nienawidzą się i skaczą sobie do gardeł przy każdej możliwej okazji (choć bardziej wynika to z podejścia koboldów niż gnomów). Kastore: Co do gnoma ulepszającego się w kobolda zdecydowane nie, co do gnom i kobolda w jednym zamku OK. Nie do końca rozumiem rozumowanie, które za tym stoi. |
Kastore |
Saki: Bo ulepszając jedno w drugie tracimy jedną z tych ras, zwłaszcza, że w DnD wyglądały zupełnie inaczej. A to jakie miały tam nastawienie do siebie to już kwestia drugoczwartorzędna.
Nie do końca rozumiem rozumowanie, które za tym stoi. |
Mistrz |
@Kastorze Cytat: Sytuacja podobna do tygrysa, nie wyobrażam sobie zanimowania tego, żeby dobrze wyglądało. Twój problem prosiaczku, pracuj nad wyobraźnią. Rozumiem że piekielne ogary też nie wyglądają poważnie? Cerbery, wilczy jeźdźcy, dziki etc. etc. wszystko niepoważne tak? Cytat: Cytat: Biały Behemot.Yeti? Znów wyobraźnia. Kwestia modelu i animacji. Cytat: No, no, a wilkołaka na którym byś umieścił? Na 1.? Centaurom i Gnolom to nie przeszkadza. Gwoli ścisłości to bardziej zależało mi na podaniu sensownego upgrade'u dla Berserkera. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 19 - 20 - 21 |
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel