Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 20 - 21 - 22

Alistair PW
24 czerwca 2017, 15:10
Ej, no, w modach chyba nie chodzi o to, żeby dawać coś nieprzydatnego.

Kammer PW
24 czerwca 2017, 15:27
Salamandry bardzo silnie kojarzą się z regeneracją, więc...
Ewentualnie na początku tury rzucałyby na siebie zaklęcie, które permantnie zwiększałoby życie o 1. Warmonger ostatnio pisał, że mają naprawiać kumulację, więc to by miało jakiś sens, co?

Kastore PW
24 czerwca 2017, 15:28
Hayven, wyjdź, po prostu wyjdź i nie wracaj. Regeneracja u zjawy jest ledwo przydatna w pierwszym tygodniu, potem wcale, więc na cholerę dawać salamandrze coś jeszcze mniej przydatnego? Bo sokoli wzrok tak świetnie się sprawdza w grze I musimy to przebić czymś jeszcze gorszym? No nie wiem... W ogóle chcesz coś osiągnąć używając karty największego syfu w grze, czy tylko zdenerwować co poniektórych? -_-

MinosKing PW
24 czerwca 2017, 15:39
A może by tak dać Salamandrze atak i powrót jak w przypadku Harpii? Bo kojarzy mi się ona z nieco płochliwą istotą, więc mogłoby to mieć jakiś sens?

Kammer PW
24 czerwca 2017, 15:46
To może szansa na postawienie (słabego) firewalla po ataku?

Trith PW
24 czerwca 2017, 21:37
Jako że nie spałem całą noc i miałem egzamin, to na razie nie poczyniłem żadnych kolejnych grafik poprawkowych.

Odnośnie własności jednostek miałem osobiście następujące pomysły:
1 - ulepszenie jest pod wpływem tarczy ognia oraz neguje kontratak. Jednostka głównie powolna o charakterze defensywnym,
2 - ot lata i tyle. Szybkie i wytrzymałe, głównie do blokowania wrogich strzelców,
3 - strzelanie myślałem że wystarczy, acz ignorowanie części obrony to dobry pomysł,
4 - tu myślałem o rzucaniu jakichś zaklęć jako własną akcję/po ataku. Propozycja z obszarowym wzrokiem gorgony też jednak ciekawa,
5 - tutaj bym nic nie dawał, ewentualnie regenerację czy jakiś inny sokoli wzrok,
6 - również nic, albo jednostka jest nieustraszona, czyli odporność na strach od błękitnych smoków,
7 - standardowa zamiana w kamień, może po ataku, może jako zaklęcie rzucane? Ewentualnie możliwość rzucenia magicznej strzały kilka razy jako "rażący niczym piorunem wzrok bazyliszka".

Odnośnie niespójności stylistycznej jednostek spiszę o tym nie teraz.

Andruids PW
24 czerwca 2017, 22:26
1 - dałbym samą tarczę ognia
2 - walnięcie tym wielkim młotkiem mogłoby blokować kontratak, zwłaszcza jeśli miałby to być bat na strzelców
3 - omijanie obrony fajne
4 - obszarowa gorgona może być. Może szansa na promień osłabienia po ataku?
5 - regeneracja dla ulepszenia? Jeśli to będzie tank, to może się okazać bardzo potężną jednostką
6 - odporność na wystraszenie, a dla ulepszenia na wszystkie zaklęcia umysłu?
7 - jak najbardziej w kamień, może z większym zasięgiem dla ulepszenia (smoczy oddech)

Belegor PW
25 czerwca 2017, 00:40
Jak obiecałem na czacie, tak zrobię (choć moje zdanie, ze względu na umiejętności modowania, a raczej ich brak pewnie się nie liczy, lub mniej) w kwestii line upu i umiejętności:

Widać, że co niektórzy wyłapali ten alchemiczny aspekt. Ja widzę jeszcze tutaj barok i wczesne oświecenie.
Salamandra - w alchemii znana jako istota odporna i rodząca się w ogniu. Ten aspekt pasuje do jednostki. Wiadomo też o jej regeneracji. Przypomina tym nie strzelającą wersję cabhira. Obecnie wygląda jak dwunoga salamandra japońska (olbrzymi brzydal). Ulepszenie jest mniej wyraźne od postawy, gdyż oczy są za blisko płomieni i się zlewają. Wydaje mi się bardziej, że lepsza byłaby odporność na ogień, niż regeneracja.
Amor - cóż, golem - twór też alchemiczny. Bardziej związany z żydami i ich "mitologią", ale też można powiązać z alchemią. Klimat barokowy zachowany. Sama szybkość powinna wystarczyć. Gargulce też nie mają umiejętności, a dobrze blokują strzelców (zwłaszcza te ulepszone).
Muszkieter - tu pasuje ze względu na muszkiet - proch może być produktem alchemicznym. Fakt, stworzyli go wpierw Chińczycy, ale nie jestem pewien czy Europejczycy również, niezależnie od Azjatów stworzyli również proch strzelniczy. Ze względu na nowy typ broni, ignorowanie obrony byłoby ciekawym pomysłem.
Mandragora - w alchemii znana jako roślina, którą jak się ją wyrwie z ziemi zabija głosem na miejscu. To dotyczy jednak jedynie korzeni. Grupowy atak gorgony najlepiej pasuje.
Homunculus - sztuczny człowiek, również związany z alchemią ściśle. Rola tanka jak najbardziej pasuje. Dodaj regenerację rodem z Fullmetal Alchemist i mamy godnego rywala drzewca i minotaura.
Dodo - wymarły i wyśmiewany dotąd niesłusznie gatunek nielotnego gołębia. Wiemy jednak, że ptak ten był agresywny i niezbyt jadalny. Nie miał naturalnych wrogów, więc nie odczuwał strachu przed kolonistami. Kojarzysz "Pingwiny z Madagaskaru" - a szczególnie odcinek z dodo. Sparodiowali to robiąc z dodo fanów ekstremalnych rzeczy, nie bojąc się o własne życie ginęły tysiącami. Ja bym dał dodo umiejętności typu - niepowstrzymany lub nieznający strachu (odporność na efekty/zaklęcia umysłu), albo nawet podwyższone morale. Ulepszenie mogłoby dawać aurę odporności na takie zaklęcia (jak jednorożec). BTW - twój dodo kojarzy mi się z ilustracjami z "Alicji z Krainy Czarów" lub "Alcji po drugiej stronie lustra". Ja bym go ździebko przerobił, dodając mu poważniejszego wyrazu dzioba. Dla śmiechu zmienić ulepszenie na...Dodorexa z Ark Survival Evolution.

Kuroliszek - tu się całkowicie zgadzam z przedmówcami. Pasuje również do alchemii jako chimera powstała dzięki tej sztuce.
Mam wrażenie.....że ktoś już na Kwasowej stworzył całkiem porządnego kuroliszka....tyle, że to było w jednostkach do Woga, czy...w innym temacie.

Kastore PW
25 czerwca 2017, 01:02
Belegor:
BTW - twój dodo kojarzy mi się z ilustracjami z "Alicji z Krainy Czarów" lub "Alcji po drugiej stronie lustra".
No właśnie, jako że 6. i 7. lvl są bliźniaczo do siebie podobne może by tak zmienić kuroliszka na... Jabberwocky'ego?


Belegor PW
25 czerwca 2017, 01:10
Nawet pasuje do modelu - po lekkiej przeróbce oczywiście.
Problem jest jednak....z ulepszeniem. To postać jedyna w swoim rodzaju i nie ma jakichś form pośrednich. Oczywiście decyzja należy do Tritha.

Andruids PW
25 czerwca 2017, 01:16
Kastore:
No właśnie, jako że 6. i 7. lvl są bliźniaczo do siebie podobne może by tak zmienić kuroliszka na... Jabberwocky'ego?
To je dobre.

Belegor:
Problem jest jednak....z ulepszeniem. To postać jedyna w swoim rodzaju i nie ma jakichś form pośrednich.
Tak jak meduza, minotaur, pegaz, hydra i cerber???

Tylko przypominam, Jabberwocky to nazwa wiersza, stwora zwykło się zwać Jabberwock.

Trith PW
25 czerwca 2017, 03:48
Belegor:
Widać, że co niektórzy wyłapali ten alchemiczny aspekt. Ja widzę jeszcze tutaj barok i wczesne oświecenie.
O to to dokładnie. I reszta tego wywodu też. Mniej więcej to miałem zamiar napisać odnośnie krytyki Warmongera, ale jak widzę mnie w tym uprzedziłeś.
Kastore:
może by tak zmienić kuroliszka na... Jabberwocky'ego?
W sumie swojego czasu w poszukiwaniach pomysłu na jednostkę 7 poziomu to rozważałem, ale jakoś kuroliszek szybbciej mi wyszedł. Tak czy inaczej, skoro populus chce, pierwsza sklejona na szybko próbwa Jabberwocka (Dżabbersmoka? Żaberłoka?):


witchking odnośnie salamandry:
może jakieś ząbki albo pazury
Gdzie pan tu widzisz zęby i pazury? Rozważę różne metody poprawy.

witchking PW
25 czerwca 2017, 09:19
@Trith pazurki ma małe ale są. I spód jest jaśniejszy co dobrze widać na zdjęciu.

Edit: jabbersmok zdecydowanie na plus

Drwal PW
25 czerwca 2017, 09:38
Andruids:
Jedna, wielka strata czasu.

Szaman:
Zgodzę się z @Andruids opinie z FB są warte co zużyte chusteczki do nosa;P Ich tylko zadowoli nowy zamek pokroju hoty...

Ignorancja i tyle. Na FB była naprawdę fajna dyskusja i na temat ekranu miasta i jednostek. Część słów była przychylna, inne trochę mniej. Nie rozumiem myślenia - "my jesteśmy fajni i nasza opinia się liczy, oni są gupi, nie czytajmy ich". Najlepsze jest to, że wiele osób też z Groty tam się udziela, ale spoko...

Warmonger:
Podobnie wygląda sytuacja z paletą kolorów - mamy niemal wszystkie od sasa do lasa.

To się zwyczajnie kupy nie trzyma. Tirith powinien usiąść i na spokojnie napisać, czym to miasto jest, a także - czym nie jest.

Podpisuje się pod tym wszystkim czym mam. Ogólnie ekran wymaga drobnych poprawek, jednostki są z czapy. Można wybrać dwie drogi by to ogarnąć. Pierwsza to całkowita zmiana line upu, druga to lepsze połączenie tych jednostek - podobna paleta kolorów, styl. No i nie ukrywajmy, jak na Tritha modele są raczej przeciętne. Mam wrażenie, że brakuje mu kogoś, kto by zrobił porządne szkice, tak jak to było w Forge.

MinosKing PW
25 czerwca 2017, 10:06
Mnie zaś jak to ujął Witchking Jabbersmok? Bardzo przypomina mi teraz krzyżówkę Czerwonego Smoka z Wiwerną, ale w porównaniu do poprzedniej wersji tej jednostki jest zdecydowanie lepiej!

Co do Salamandry to popieram propozycję Witchkinga jakieś niewielkie pazurki i jaśniejszy brzuch? Byłby dobrym pomysłem. Co do Amora? To bardzo mi przypomina Hefajstosa tyle że on nie miał skrzydeł. :D Za to wygląda mi na jednostkę która się prosi o umiejętność Ogłuszenie lub redukcja obrony wroga. Ale ktoś chyba coś podobnego zaproponował chyba dla Dodo? Albo tego Homunkulusa?

Mandragora zaś mogłaby mieć umiejętność spętanie jak u Drzewców lub Paraliż? Albo może możliwość zatrucia celu ataku jak to robią Królewskie Wiwerny? Homunkulus co do niego nie mam za ciekawego pomysłu, poza jednym może by tak dać mu redukcję obrażeń od ataków fizycznych? Zaś Mandragorze dodać jeszcze odporność na Umysł?

Andruids PW
25 czerwca 2017, 16:26
Trith:
Jabberwocka (Dżabbersmoka? Żaberłoka?)
Dżaberłoka?

Drwal:
Nie rozumiem myślenia - "my jesteśmy fajni i nasza opinia się liczy, oni są gupi, nie czytajmy ich".
A co, nie jest tak? : p
Tak na serio, w Grocie jest sporo ludzi, którzy ogarniają temat. Mogą napisać coś więcej niż "Fajne"/"Niefajne"/"Hehe, ptak w zrbrojiXDDDD". Napisałem "strata czasu", bo naprawdę nie znalazłem żadnych wartościowych komentarzy, nie z powodu jakichś uprzedzeń.

Trith PW
25 czerwca 2017, 17:55
Próby ujednolicenia kolorystyki:

Plus kilka innych korekt.

avatar PW
25 czerwca 2017, 18:16
Za wiele ciemno-szarych kolorów. Mając taką gromadkę na polu walki będzie wyglądać 'brudno' w stosunku do dość nasyconych kolorów zwierząt H3. Dlatego najbardziej lubię Salamandry i ul. level 2.

Kuririn PW
25 czerwca 2017, 18:18
Ul. 2 ma za mocne złoto... co do reszty powab się w nodach, również kolory nieco do poprawy...

Kastore PW
25 czerwca 2017, 19:05
Ładny ten Dżaberłok.
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel