Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 20 - 21 - 22

Trith PW
22 czerwca 2017, 19:36
Ładnie tylko trochę nie w stylu H3. Prawie wszystkie miasta mają oświetlenie jednolite z jednego kierunku i nie ma na nich żadnego blasku. Wyjątkiem są tutaj Loch oraz Inferno, które jako jedyne są doświetlane punktowo przez co całe powierzchnie nie są równo oświetlone. Nad drobnym przygaszeniem kolorów natomiast może się zastanowię.

J. M. Sower PW
22 czerwca 2017, 21:50
Niby tak, ale może po wygaszeniu nieco kolorów budynków, jakieś delikatne muśnięcie ciepłym światłem mogłoby nadać miastu unikalnego charakteru i przy okazji zwiększyć realistyczność samej grafiki. To oczywiście tylko luźna propozycja.

Trith PW
23 czerwca 2017, 02:18

Coś tam pozmieniałem. To po lewej teraz wygląda jakby mogło być laboratorium do robienia homunkulusów?

J. M. Sower PW
23 czerwca 2017, 12:53
Chyba coś przydałoby się zrobić z budynkiem na lewo od laboratorium. Jak dla mnie jego jasny kolor zbyt kontrastuje z ciemnym podłożem i wygląda przez to jakby był doklejony.

Z aktualnym oświetleniem jest IMO lepiej. Sądzę, że przydałoby się teraz popracować nad terenem. Mam tu na myśli poprawienie ziemi i gór z użyciem zdjęć prawdziwych krajobrazów. Jeśli nie znasz się zbytnio na 2D, to mogę się postarać pomóc. Potrzebowałbym tylko samego tła ekranu miasta.

Siedlisko homunkulusów jest już lepsze, aczkolwiek choć trochę przerobiłbym bramę. Może jakoś tak?

Kastore PW
23 czerwca 2017, 14:00
Miasto wydaje się ściśnięte po środku. Odsunąłbym trochę zamek i przysunął siedlisko homonculusów.

Trith PW
23 czerwca 2017, 14:08

To chyba już komplet. Ten nowy budynek pod zamkiem może mieć jedną z dwóch właściwości: transmutator który sprawia że ceny wymiany surowców są korzystniejsze (+1 do licznika posiadanych targowisk), albo sklep z miksturami który za drobną opłatą daje armii bohatera jakiś bonus na następną bitwę.

J. M. Sower:
Jeśli nie znasz się zbytnio na 2D, to mogę się postarać pomóc.
Umiem tylko wielce mnie to mierzi i prędzej sczeznę niźli poczynię retusz w 2D.
Zatem tło masz tutaj w domyślnym formacie Gimpa. Jeśli chcesz to się tym pobaw.

J. M. Sower PW
23 czerwca 2017, 15:19
Nowe tło. Może idealnie nie jest, ale już chyba lepiej. ;)

Warmonger PW
23 czerwca 2017, 15:33
Elegancko, ale jak się do tego ma roślinność, której w mieście jest sporo?

J. M. Sower PW
23 czerwca 2017, 15:43
Roślinność autorstwa Tritha jest całkiem spoko, a że nie było jej w wysłanym przez niego tle, to sądzę, że generuje je w całości w 3D i sam naniesie na te piaszczyste pustkowie.

Trith PW
23 czerwca 2017, 16:48
Dziękuję bardzo, rzeczywiście ładniejsze.

No to mamy już komplet. Tylko animacje i defy zrobić i wpakować do gry. Chyba że ktoś ma jeszcze zastrzeżenia odnośnie wyglądu ekranu?

witchking PW
23 czerwca 2017, 17:42


Posprzątałbym odrobinę tą przestrzeń przed ratuszem i zrobiłbym tam mały placyk. Takie budynki zwykle zaopatrzone są w jakieś place by lepiej się reprezentować (mówię tutaj o rzeczywistości, w h3 wygląda to różnie).

To oczywiście jest sprawa czysto kosmetyczna.

Edit:
Mam jeszcze jedną pierdołę którą możesz poprawić jeśli znajdziesz chęci. Budynek w prawym dolnym rogu jest zdecydowanie za mały jak na pierwszy plan, ten w h3 zwykle jest mocno wyeksponowany, a u Ciebie drzwi są tej samej wielkości co w budynkach w dalszej części ekranu, sam budynek też nie oddaje do końca perspektywy. To oczywiście może być czepialstwo z mojej strony, mimo tych drobiazgów uważam, że ekran prezentuje się bardzo dobrze i zostają ostatnie szlify do perfekcji.

Zdaję sobie też sprawę, że moje uwagi nieco się wykluczają po powiększenie budynku na pierwszym planie przykryje ewentualny placyk więc po prostu zostawiam to Twojej ocenie.

Trith PW
23 czerwca 2017, 17:52
W H3 nie obowiązują zasady architektury i rzeczywistego planowania przestrzeni.
witchking:
*zaznaczony czerwonym kółkiem domek pod ratuszem*
Powiedz to samo jakiemuś pachołowi co sobie domek postawił przed ratuszem Fortecy.
Może rozpatrzę ten wniosek.

witchking PW
23 czerwca 2017, 18:00


Taka sklejka na szybko, poszedłbym trochę w tym kierunku jeżeli placykowi mówimy nie.

Edit: Dla porównania pierwszy plan bastionu

MinosKing PW
23 czerwca 2017, 18:11
Większej różnicy to chyba nie robi Witchking? Ale niech autor miasta zadecyduje czy taka zmiana mu się podoba.

Mnie zaś zastanawiają te dziwne otwory czy tam jamy w Górach po prawej, czy to jakieś siedlisko? Czy tylko tak dla ozdoby?

Edit: Wiem już że te Góry to siedlisko dla jakiejś jednostki. Więc uznajmy że tego nie było. :P

witchking PW
23 czerwca 2017, 18:16
To kosmetyka, jeśli jestem osamotniony w moich wrażeniach to niema o czym gadać;)

Trith PW
23 czerwca 2017, 18:33
Nah, jakoś nie podoba mi się pomysł powiększenia tawerny i białego budynku po lewej.
MinosKing:
te dziwne otwory czy tam jamy w Górach po prawej, czy to jakieś siedlisko
Tak, siedlisko zupełnie analogiczne do smoczego urwiska Bastionu.


Tak lepiej? :P

MinosKing PW
23 czerwca 2017, 18:40
Trith lecz w porównaniu do siedliska Smoków z Bastionu, to te szczeliny w górach wyglądają jakoś tak nienaturalnie.

A jaki będzie skład jednostek od 1 do 7? Bo przyznam że się tym zaciekawiłem trochę. :d

Kuririn PW
23 czerwca 2017, 18:46
MinosKing:
Bo przyznam że się tym zaciekawiłem trochę. :d
Może już czas przejrzeć ten wątek od początku :P

Trith PW
23 czerwca 2017, 18:48
W sumie chyba już na to pora.

Od lewej kolejno: salamandra, amor, muszkieter, mandragora, homunkulus, dodo oraz kuroliszek.

Kuririn:
Może już czas przejrzeć ten wątek od początku
Były jednak pewne zmiany, jak widać.

MinosKing PW
23 czerwca 2017, 18:55
Kuririn jak zawsze dowcipny. :P

Aha więc to te jednostki będą w jego składzie, hm te Salamandry przypominają mi trochę jednostki Akademii z MMH 7:
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel