Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 124 - 125 - 126 ... 200 - 201 - 202 | |
Skazo |
Drwal ma rację. Mi też najbardziej się podoba ta wersja, ale trochę za słabo widać te oberwane kajdany. Może dodać mu jeszcze taką latarnię jak ma Thresh z LOL'a, żeby rzucić na nie jakieś światło ? Thresh Albo jakaś lekka poświata? Nazwa np. Lost Soul? |
Kastore |
Cytat: To trzeba by zostawić samą czaszkę i dodać płonącą, ognistą poświatę.Nazwa np. Lost Soul? ( ͡° ͜ʖ ͡° ) |
Nephretes |
Sklejka w 2D, bo modelu nie mam. Proponuję coś pośredniego między świecącą klatką a jednak ciemnym wydaniem zjawy (zgadzam się z Drwalem i Warmongerem, że biała szata wygląda jak negatyw). Do tego łańcuchy i może pozbyć się tego kaptura |
Szaman |
A może zupełnie coś innego? |
Kuririn |
Neph - propsuje ;) Szaman biała Dama tu nie pasuje. |
Magiellan |
Fajny ten twój model Nephretesie. Niemniej przychylę się nieco do propozycyj Szamana... Otóż nie dało by się do H3 wprowadzić właśnie tego modelu zjawy? Nie powiem ze wszystkich zjaw, duchów jakie dotąd pojawiły się w serii to właśnie model z H1 zawsze najbardziej mi się podobał i wywoływał w pewnym sensie taki jakby niepokój ;) |
Kurek |
Najważniejsze, żeby było wiadomo, że jest to silniejsza istota od Widma. Łańcuchy, dodatkowe kolory, korona i włosy to ciekawe dodatki, które mogą uczynić Ducha wyglądającym potężniej. |
Kuririn |
Proszę o pomysły ulepszeń tych dwóch zamkowych panów: |
Kammer |
Daj temu drugiemu jakieś dziurki w hełmie, by cokolwiek widział. :P |
Tarnoob |
Kapłani Światła (z MM7 wiadomo, że Erathia, Bracada i AvLee czczą światło) może widzą telepatycznie. o_o |
Kuririn |
Kowal był ślepy, wypalił dziury z drugiej stony :P |
Mistrz |
Górny pan to halabardnik? Hełm mnich jest spoko, ale może szatę mu dać białą/złotą? Kolory zamku to niebieski, biały i złoty. |
Kuririn |
Kusznik i mnich ;) |
Kammer |
Daj mnichowi świecący buzdygan, o. |
Drwal |
Dla mnie mnich z takim hełmem to kompletnie nieporozumienie. Jednostka ta nie walczy fizycznie, nie ma zbroi, więc powinna być w tym konsekwencja. To trochę tak jakby Smokom dać zbroję. ;P |
Kuririn |
Widziałem smoki ze zbroją, autorstwa Tracy Ivaty. :P |
Mistrz |
Smok ze zbroją to jak miecz z mieczem... Smok nie potrzebuje zbroi. Smok jest zbroją! Pancerną, skrzydlatą śmiercią! Co do panów powyżej, kusznikowi daj arbalest lub arkebuz, piuropusz na hełmie i sprawa załatwiona. Mnich to trudniejsza sprawa. Zmień mu kolor na złoty i biały, daj aureolę nad głową i powinno być super. Ewentualnie dodaj czapę np. tiarę lub mitrę, niekoniecznie w formie pancernej, choć dla mnie tak jest spoko. |
zmudziak22 |
Pomysł widzę, że zaczerpnięty z Heroes 5, gdzie Kapłan miał taki hełm. Kapłan według mnie powinien dostać jakaś zbroję lub kolczugę nałożoną na habit? |
Hayven |
Jestem przeciwny hełmowi. Ale za to mogłaby być dodatkowa pelerynka do szaty (wzbogaconej względem Kapłana) i ew. maczuga/buzdygan/cep bojowy (ostatnia opcja to dość częsty element ekwipunku u posługujących się obuchami postaci w MM7, bo cepy są najlepsze :P, z kolei obuchy to charakterystyczna broń kleryków i kapłanów; niestety, są gnolle i skojarzenia mogą być zbyt silne, poza tym pewnie ciężko musi być zrobić do tego dobrą animację :/). Można też inaczej - niechby walczył wręcz kijem, jak Mnisi z MM7, wtedy bez jakichś udoskonaleń w stroju, wręcz można by spróbować uczynić go prostszym, jednak nie mniej eleganckim (nie wiem, jak miałbyś tego dokonać). Kij byłby zawieszony na plecach, coby nie ograniczać ruchów rąk podczas strzelania ("czarowania"). Jak będzie się nazywał? Mistrz? Opat? Mistyk? |
Kurek |
Opat wygląda super! Dodałbym jakiś dodatkowy wzorek na habicie i gitara gra! Może jeszcze stuła. Kusznik jest dziwaczny. Czemu jest goły? Bez bluzki, bez butów, bez dodatków. Nie kumam, o co z nim chodzi. Ok kumam, ty chcesz sugestii. Kształt i postura ok, dodałbym zbroję kolczugową z biało-niebieskimi paseczkami, a potem do tego złote elementy na zbroi. Propozycja nazwy z mojej strony to Aralbestier lub Snajper. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 124 - 125 - 126 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel