Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [mod] M&M8 - Rebirth
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 16 - 17 - 18

Sir Galuf PW
2 czerwca 2017, 09:15
Nie no, styl Heroes 5 był fajny (moim zdaniem najlepszy w serii ;-). Jak dla mnie to styl graficzny szóstki był kiepski. Jednostki były zbyt przyozdobione w różne niepotrzebne elementy i wyglądały jakby się wybierały na paradę a nie na wojnę (mówię tu głównie o jednostkach przystani). Ale faktycznie, fajniej by było gdyby siódemka była zrobiona graficznie w stylu tych starych herosów.

Kuririn PW
2 czerwca 2017, 14:53
Ubi nie potrafi zrobić modeli takich, jak graficy z groty. :P

J. M. Sower PW
2 czerwca 2017, 21:10
Teoretycznie mamy chyba możliwość zmiany całej szaty graficznej w H7. ;) Jednak pomijając fakt, iż to dla paru moderów wręcz nieosiągalne, to nasze modele często mają zbyt gęstą siatkę, aby silnik 3D mógł je udźwignąć. Przykładowo, pewnie znalazłby się model jednostki z H7, który w całości nie posiada tylu wierzchołków co sama czaszka użyta przeze mnie u duchów.

Tarnoob PW
2 czerwca 2017, 21:28
Największym problemem H7 nie jest grafika – która jest bardzo ładna – ale bugi, których niestety chyba nie da się już tak łatwo naprawić. :‑/

Nephretes PW
3 czerwca 2017, 00:35
Cóż, z pewnością kosztowałoby to sporo pracy, już abstrahując od faktu, że podobno modeli z Blendera nie wsadzi się do gry. Musielibyśmy remodelować ten sam model z prostszą siatką i potem użyć normal mapping. Jest też sympatyczne narzędzie w Blenderze, które nazywa się shrinkwrap i to ułatwia. Wow



Ale może już nie będę spamować.

Zjawy wyszły bardzo sympatycznie, choć usunąłbym w materialie w shadow "receive" żeby nie było tego cienia.

J. M. Sower PW
3 czerwca 2017, 19:59
O normal maping wiem, jednak nie znam sposobu na upraszczanie siatki modelu w Blenderze.

Fandor PW
3 czerwca 2017, 20:16
Wybaczcie pytanie kompletnego laika, ale kiedy silniki 3D, będą w stanie udźwignąć w pełni taką grafikę, takie modele jakie wy wykonujecie do H3, a tym bardziej ich bardziej szczegółowe wersje?

Szaman PW
3 czerwca 2017, 20:28
Podejrzewam że już takie silniki istnieją, np: w NASA:)

J. M. Sower PW
3 czerwca 2017, 23:40
Ciężko powiedzieć. Może za kilkanaście lat? ;P Oczywiście biorąc pod uwagę strategie, bowiem mniej zasobożerne gatunki gier szybciej. Jednak trik z mniej dokładnymi modelami, a lepszymi teksturami pozwala na tyle poprawić wydajność, że raczej dokładne modele pozostaną w sferze filmowej, czy artystycznej.

Xfing PW
7 czerwca 2017, 12:01
Po zobaczeniu pierwszych screenów tylko jedno mi się nasuwa na myśl: nie miałem pojęcia, że można sobie ot tak używać assetów z MM7 w MM8, czy to potwory, czy tekstury świata. Super sprawa generalnie :D

Sir Galuf PW
10 czerwca 2017, 12:23
Mam pytanie. Czy jakbyś próbował podmienić smoka na lodowego giganta, to czy mógłbyś mu dać posturę thana z Heroes 5? Wiesz tej jednostki szóstego poziomu w Fortecy. Fajnie by było ^^

Kastore PW
10 czerwca 2017, 14:08
W sensie wąsatego grubasa? Rzeczywiście fajnie... -_-

Sir Galuf PW
10 czerwca 2017, 17:23
Moim zdaniem to idealny wizerunek dla olbrzyma. Z resztą tak mógłby wyglądać tylko jeden z olbrzymów. Drugi mógłby być szczuplejszy albo być kobietą ;-)

Kastore PW
10 czerwca 2017, 17:51
Trochę offtop, ale zdziwilbyś się, jak wyglądały lodowe olbrzymy za czasów Vori Kammera. Powiem tylko, że miały trąbę i wizualnie prezentowały się dużo lepiej od grubasów z piątki. :P

J. M. Sower PW
7 lipca 2017, 20:13
Jakby ktoś był zainteresowany oglądaniem jak ktoś ginie w grze to proszę bardzo. ;) Nie mam teraz czasu i sił na pracę nad modem, to chociaż nagrałem krótki wgląd w rozgrywkę. Może z czasem ukaże się więcej fragmentów tego "dziennika". ;)
https://www.youtube.com/watch?v=oETAptUGcRY

Hayven PW
7 lipca 2017, 20:26
Super! Wygląda świetnie :)

Tylko ta animacja elfki jest, mam nadzieję, robocza? :P

I te klucze - one tak będą leżeć na ziemi? :D

J. M. Sower PW
7 lipca 2017, 20:30
Przedmioty związane z zadaniami są dodatkowo umieszczone w dogodnych miejscach w celach testowych. Odpowiada za to prosty skrypt, który zostanie usunięty na potrzeby przyszłej publikacji moda. ;)

Co do elfki, to niestety nie jest prosto wykonać animację twarzy, tak aby była całkiem naturalna. Może kiedyś się ją poprawi. Myślę, że można spróbować obrobić ją w Photoshopie. Trochę to zajmie, ale efekt powinien być dobry. Jednak póki co brak jej w ogóle części klatek animacji, więc do poprawek daleko. ;P

Sir Galuf PW
8 lipca 2017, 10:18
Wygląda to zarąbiście!!! Trzymam kciuki, za rozwój tej modyfikacji ;-)

AmiDaDeer PW
8 lipca 2017, 10:43
Sower nie wspominał o tym (EDIT: ...na forum, prawda), to ja się pochwalę - muzyka, którą słychać w modzie, to demo mojego autorstwa. W pełnej wersji muzyka będzie bardziej rozbudowana (już widzę że location1-theme powtarza się za często), a samych kawałków będzie o wiele więcej - może nawet starczy na jakiś album w wersji cyfrowej. O ile, rzecz jasna, Sower się zgodzi na wydanie takiego albumu...

Sam mod wygląda obłędnie, dobra robota!

J. M. Sower PW
8 lipca 2017, 13:06
Ano na forum o tobie nie wspomniałem, ale w opisie filmu jest o tym nawet w dwóch językach. ;)

Co do albumu to podpisuję się pod tym "obiema ręcami". ;D Jednak już do jego publikacji chyba założę nowy kanał YT poświęcony modyfikacji. Będą tam też mogły w przyszłości trafić cutscenki, intro, no i takie przedsmaki jak powyższy (biorąc pod uwagę, że początkowo mod będzie wydany tylko w małym fragmencie, to jeszcze długo będzie co spojlerować ;P).
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 16 - 17 - 18
temat: [mod] M&M8 - Rebirth

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel