Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 16 - 17 - 18 | |
Sir Galuf |
Wyglądają spoko. Czyli świat gry obejmuje Vori i Karigor, czyż nie? |
Hayven |
Modele są świetne, ale niestety zbyt wyraźnie jak na mój gust widać, że dla danej płci różnią się jedynie twarzą i teksturą :/ Nawet ubrania są takie same, tylko w różnych kolorach, to jest już lekka przesada. |
Hiro |
Jest bardzo dobrze, gdy dojdą osobne modele twarzy podobieństwo już nie będzie tak rzucające się w oczy. |
J. M. Sower |
Radzę przyjrzeć się różnicom przy oryginalnych klasach. ;) Oczywiście mógłbym się pokusić o większą różnorodność, jednak nie sądzę, aby w grze rzucało się to w oczy. Mi przynajmniej podobieństwa w oryginałach nie przeszkadzały w graniu. Należy też pamiętać, że czas który musiałbym przeznaczyć na nowe wyglądy mogę spożytkować jakoś inaczej. @Sir Galuf, tak. Oprócz tego miałem plany na Tatalię zamieszkaną przez rdzennych Jaszczuroludzi, w przeciwieństwie do tego co widzieliśmy w MM7. Jednak póki co jeszcze nie ukończyłem w pełni pierwszej mapy, więc rozmowa o drugim kontynencie to tylko puste gadanie. ;) |
mortis |
Modele całkiem przyjemne dla oka. Elfy z Vori zastąpią w grze te oryginalne? |
J. M. Sower |
Tak. Mieliśmy w "Siódemce" leśne, później mroczne, to teraz będą lodowe. ;) Ta klasa nie będzie jakoś nadzwyczajna. W porównaniu do mrocznych stracą unikalne czary na rzecz Gnomów. Od lodowych bezpośrednio wywodzą się leśne, więc nie ma co wymyślać jakichś dużych różnic. |
Sir Galuf |
Jeżeli gnomy dostaną czary mrocznych elfów, to w księdze zaklęć trzeba będzie zmienić ikonę tych zaklęć i trochę pozmieniać ich opisy. |
J. M. Sower |
Ostatnio znalazłem w internecie miły dla oka model kobiecej głowy, która może znaleźć sobie miejsce w modzie jako jakiś wygląd postaci. Co o niej sądzicie? Udało mi się uzyskać dwa dodatkowe wyglądy postaci (aktualnie męskie, jednak może dałoby się to jakoś prosto zmienić), które nie będą do wyboru, lecz będą postaciami przyłączającymi się na moment w pewnym momencie fabuły (jedna z nich w zależności od postępowania gracza). Może jedną z tych postaci będzie kobieta? ;) |
Tarnoob |
Twarz nieco męska, pewnie przez ostre łuki brwiowe i szczękę. Mimo to ładne i pasuje do stylu MM8. |
J. M. Sower |
Musiałbym rzeczywiście nieco skorygować rysy twarzy. Na renderze nie jest zadowalająco. Edit: Naniosłem już parę zmian. Teraz już nie powinna wzbudzać wątpliwości względem płci. ;P |
Tarnoob |
Jakby jakiś facet się postarał, to mógłby tak wyglądać. :‑P Może to podbródek, nie wiem. Nie znam się na anatomii twarzy, antropologii fizycznej, fizjonomii, dawnej frenologii itp. |
J. M. Sower |
Nie sądzę. Gdy przysłaniam górną część twarzy, to nie mam wątpliwości, że patrzę na kobietę. Wydaje mi się, że wystarczyło by jeszcze jedynie trochę zedytować policzki i oczy. Edit: Teraz ok? Animowanie muszę już odłożyć na dalszy plan, gdyż musiałbym w końcu zabrać się za twarze mężczyzn Elfów. |
J. M. Sower |
Obrobiłem nieco model zjawy otrzymany od Kuririna i dostosowałem do MM8. Co sądzicie? |
Kuririn |
Gites :] |
Sir Galuf |
Zarąbiste te zjawy ;-) |
mortis |
Najbardziej podobają się dwie pierwsze. Jeśli chodzi o trzecią to jak dla mnie lepszy(bardziej kontrastowy) efekt byłby z połączenia głębokiej czerni(szata) z fluorescencyjnym zielonym(mniej więcej taki kolor jak tło strony kwasowej groty). |
J. M. Sower |
Ostatnie ulepszenie ma sprawiać wrażenie najmniej materialnej postaci, dlatego ma (nieco przeźroczystą) jasną szatę. |
Kuririn |
Tutaj możesz trochę poszaleć z przezroczystością :D |
J. M. Sower |
Gdy ustawię ją mocniejszą, to podczas renderowania w pewnych przycienionych miejscach pojawia się cyjankowe tło. Przy innych klatkach animacji można już jednak aktualnie dostrzec, że szata jest trochę prześwitująca, zatem pozostanie jak jest. |
Tarnoob |
Coś pięknego. :‑) Szkoda, że Ubisoft nie poszedł tą drogą w Heroes V–VII. :‑( |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel