Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3, WoG/różne] Ogólne pytania o modowanie
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Kastore PW
29 maja 2017, 16:43
Templaty

Shin0bi PW
29 maja 2017, 19:03
I to i to - np. w standardowym, nie spaczowanym generatorze map przykładowo krypty nie generują się na lawie.

Warmonger PW
29 maja 2017, 19:30
Cytat:
w ogóle nie pojawiają mi się na mapce banki stworzeń z chochlikami, tak samo krypty, tylko te beznadziejne z nagami i cyklopami.
Mam takie pytanko. Od czego zależy to jakie banki stworów pojawiają się na mapie? Określają to templaty czy specyfika terenu?
Template. Siedlisko Chochlików ma wyższa wartość (5000), niż bank nag czy cyklopów (3000), więc w biednych strefach będzie ich mało.

Gertos PW
29 maja 2017, 21:27
A czy są jakieś mody, pacze do generatora żeby np. krypty pojawiały się na lawie tak samo jak na innych terenach? Ewentualnie jakiś względnie łatwy sposób żeby to zrobić samemu?

przystan PW
16 lipca 2017, 09:22
Ja mam problem, bo nie wiem gdzie mam plik pobranej jednostki.

Drwal PW
16 lipca 2017, 09:59
Po co piszesz w cytacie?
Jak 2 razy "wyśle Ci się" się post, to usuń jeden egzemplarz.
W ustawieniach przeglądarki masz zapisane gdzie zapisują Ci się pobrane pliki.
Pisz składnie, ostatni raz poprawiłem Twój post.

przystan PW
16 lipca 2017, 10:25
Gertos:
Ewentualnie jakiś względnie łatwy sposób żeby to zrobić samemu?

Generator też ma edytor szukasz krypty i dajesz na lawę tak jak w Edytorze:) a jak na tą co chodzić nie można to nie da się

Drwal:
Jak 2 razy "wyśle Ci się" się post

usunąłem i zauważyłem się" się czyli 2 razy się po co?

DrwalDrwalTagi ogarniasz, ale normalnej pisowni już nie.:P Przestań pisać kilka wiadomości pod rząd, bo naprawdę będę musiał skończyć twoją zabawę.

Zachari PW
16 lipca 2017, 12:14
przystan:
Generator też ma edytor szukasz krypty i dajesz na lawę tak jak w Edytorze:) a jak na tą co chodzić nie można to nie da się

Gertosowi chodzi a automatyczny generator map.
Raczej jest to możliwe, jednak trzeba by się było bawić z temlatami (czy jak tam to sie zwało :P)

Warmonger PW
16 lipca 2017, 14:27
Każdy obiekt ma podane w pliku konfiguracyjnym tereny, na których może występować.

avatar PW
1 sierpnia 2017, 11:12
Powiedzcie mi proszę, co robię źle.
Mam taki obrazek w formacie png

Obrabiam go, zapisuję w formacie bmp, daję cyan jako tło, a kolor żółtych chorągiewek ustawiam w RGB na 255/255/0.
Następnie zmieniam tryb obrazka z RGB na indeksowany.
Dla pewności znowu ustawiam kolor chorągiewek na 255/255/0.
Def powstaje bez żadnych uwag ze strony Defmakera.
A jednak jak włożę tego defa do gry, to wszystko wyświetla się ok, oprócz tych chorągiewek, które cały czas są żółte a nie szare bądź w kolorze gracza.
Gdzie popełniam błąd?

Kuririn PW
1 sierpnia 2017, 12:09
Z tymi flagami to jazda jest, nie potrafię tego wytłumaczy, ale mogę to naprawić :P

Trith PW
1 sierpnia 2017, 15:13
Użyj DefToola. I zafajkuj w sekcji Frames opcję Flag Color.

avatar PW
2 sierpnia 2017, 13:17
Dzięki za pomoc Trith i Kuririn. Problem był głównie w Flag Color.

avatar PW
16 listopada 2017, 09:08
Pojawił się jakiś soft do gołego H3, który umożliwia edycję pól walki. Tylko przekazuję info, nie bawiłem się nim.


Lord Hawk PW
16 listopada 2017, 23:31
Bardzo fajna ciekawostka, zapewne nieco później będzie to także używane w HOTA czy VCMI, bo dzięki odpowiedniej zabawie, może dojść sporo ciekawych taktycznie plansz.

FeniksFire PW
17 listopada 2017, 00:57
Rozczaruje wszystkich. Nie da się za pomocą tego edytować bitew, jest to tylko explorer, taka wyszukiwarka, można sobie zbadać w zależności od x i y i terenu i kształtu jaka przeszkoda zostanie na danym polu wygenerowana, nic innego.

@Lord_Hawk a co do edycji bitew, trochę czasu potrzebuje to będzie parę poprawek i wejdzie w końcu kod w vcmi za pomocą którego będziesz sobie mógł tworzyć własne przeszkody w bitwach ;).
strona: 1 - 2 - 3
temat: [H3, WoG/różne] Ogólne pytania o modowanie

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel