Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ankieta] Czy żywiołak światła powinien mieć cień?
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
Czy DEF Żywiołaka Światła powinien mieć na klatkach animacji cień, czy nie?
Tak (1)
 
 13%
Nie (7)
 
 88%
(głosowanie zakończone)

Kurek PW
24 maja 2017, 22:13
Robię własną jednostkę, na razie plik .def dla Żywiołaka Światła. Czy tego typu jednostka powinna posiadać cień (różowe piksele na klatce animacji)? Czy to logiczne, aby istota emitująca światło będzie rzucać cień? Co będzie lepiej wyglądało w grze? Mam pytanie do was. Stwierdziłem, że najlepiej zapytać w ankiecie.

Kastore PW
24 maja 2017, 22:22
A jak to będzie wyglądać?

Alistair PW
24 maja 2017, 22:35
Jak dla mnie, to absolutnie nielogiczne jest, żeby coś co jest światłem rzucało cień. Nie ma to najmniejszego sensu. Na pewno nie wtedy, gdy będzie stale świecić.

Kastore PW
24 maja 2017, 22:38
Zależy jak będzie wyglądać. Jeżeli będzie miało jakieś ubranie to powinno rzucać cień.

Kurek PW
25 maja 2017, 00:10
Podobnie do Heroes VI/VII

Kastore PW
25 maja 2017, 02:12
To nie powinien rzucać cienia.

Kurek PW
25 maja 2017, 14:24
OK. Koniec tematu. Sprawa rozstrzygnięta. Ciekawe, że w Heroes VI i VII, MMX rzuca, co jest trochę nieprawidłowe. W MMVII i MMVIII występuje Żywiołak Światła, zwany też ognikiem, ale ciężko stwierdzić, czy powinien rzucać cień, gdyż w tych grach cieni potworów nie ma.

Zrobię defa bez cienia.

Kammer PW
25 maja 2017, 14:27
To w sumie ja zamknę ankietę w takim razie.

Plus tytuł tematu zmieniłem na więcej mówiący.
temat: [ankieta] Czy żywiołak światła powinien mieć cień?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel