Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3] Brak logiki sztucznej intelignecji komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
Galius887 |
Trafiłem na trik ze ścianą ognia i mam pytania. 1. Dlaczego AI nie atakuje jednostki która jest najbliżej? 2. Czy w hocie lub vcmi bitwa wyglądałaby tak samo? |
cyklop321 |
Galilius powiem to na chłopski rozum sztuczna inteligencja nie jest najlepszej jakości czego możesz się dowiedzieć z tego artykułu http://grajcownik.pl/gry-strategiczne/heroes-3/idiotyzmy Zapoznaj się z tą dobrą lekturą. Może nie odpowie ci na twoje pytania ale o sztucznej inteligencji w tej grze dowiesz się więcej.Polecam |
Galius887 |
dzięki cyklop za link, był bardzo przydatny |
Warmonger |
Cytat: W hocie prawdopodobnie tak, bo AI się nie zmieniło - może poza kilkoma parametrami.2. Czy w hocie lub vcmi bitwa wyglądałaby tak samo? W VCMI będzie zupełnie inaczej. AI w bitwie jest niedopracowane. natomiast AI na mapie przygody nie ma żadnego z problemów z wyszukiwaniem ścieżek wymienionego w artykule. Ma za to inny nowy, ale rzadko spotykany. |
cyklop321 |
Warmonger tobie dziękuje, za update artykułu. |
temat: [H3] Brak logiki sztucznej intelignecji | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel