Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 39 - 40 - 41 ... 49 - 50 - 51

Hiro PW
4 kwietnia 2017, 18:33
You comfort my eyes so much...

avatar PW
6 kwietnia 2017, 20:23
Nie wiem czy to będzie w grze, czy to tylko propozycja ekranów, ale i tak ładne!



EDIT: Ok, Orzie pokazywał je dwa lata temu, ale warto je przypomnieć, prawda?

Andruids PW
6 kwietnia 2017, 20:30
To są bardzo stare ilustracje. Widząc, że załoga SW przykłada tak wielką wagę do odpowiedniego cieniowania i drobiazgowego ułożenia pikselów, tak żeby wszystko wyglądało dokładnie tak bajkowo i nostalgicznie jak w Heroes 2, sądzę że na pewno nie zobaczymy takich ekranów miast.

Dark Dragon PW
6 kwietnia 2017, 23:23
Pełne obrazki są też od dawna dostępne w galerii w naszym dziale + nekro stanowi alternatywne tło całego działu.

Szaman PW
6 kwietnia 2017, 23:36
Nie ma to jak po 20 latach się dowiedzieć, że łucznik z H2 to kobieta xD

Kastore PW
7 kwietnia 2017, 00:07
Wiedziałeś, że chłop z H3 to najprawdopodobniej też kobieta? ^^

Andruids PW
7 kwietnia 2017, 01:32
Zombie z H4 to najprawdopodobniej też kobieta.

Orzie PW
7 kwietnia 2017, 08:22
@avatar

Those are actual loading screens for v0.8.

Ragoon PW
12 maja 2017, 22:59
Dla osób zainteresowanych porcją ciekawostek z H2 zapraszam do mojego tematu na forum moda:
LINK
Piszcie ile znaliście, ile was zaskoczyło :D



A co do prac, mały update.
Do listy gotowych jednostek dołączyła zrobiona przezemnie modliszka:



Udało nam się również naprawić widoczność liczby jednostek na ekranach miast i aktualnie zajmujemy się dodaniem im jak najlepszego tła, aby finalny efekt był jak najlepszy :)




Pragnę zaznaczyć, że powyższe materiały nie reprezentują finalnego wyglądu, prace wciąż trwają.
Postępy można zobaczyć w tym temacie, zapraszam także do dyskusji:
LINK

avatar PW
13 maja 2017, 09:17
Forum Enroth odwiedzam regularnie, więc zaskoczenia nie ma, natomiast przypadku ciekawostek o jednostkach z H2 fakt, że Gobliny słuchają metalu a Pikemeni śpiewają zrobił mi dzień :]

Szaman PW
13 maja 2017, 15:55
Tą modliszkę chętnie do swego moda użył:)

Ragoon PW
13 maja 2017, 17:52
Jeżeli się zdecydujesz, to proszę abyś napisał prośbę na wymienionym wyżej forum aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.
Jako autor zastrzegam sobie także wyłączność na swoje prace przez miesiąc od premiery bety v0.8

MinosKing PW
13 maja 2017, 19:54
Bardzo ładny model modliszki Ragoonie, jednostka wygląda i zapowiada się świetnie! Oby tak dalej, a czy poza modliszką to będziesz jeszcze tworzył jakąś jednostkę? Bo powiem szczerze że obecną zrobiłeś na bardzo wysokim poziomie. ;]

Warmonger PW
13 maja 2017, 20:21
Modliszka jest rewelacyjna, świetnie pasuje do stylu H2 :)

Ragoon PW
13 maja 2017, 20:23
MinosKing, Warmonger, dziękuje :)

Na koncie mam już wiele skończonych jednostek (nie pełna lista animacji, ale są gotowa do testów/bety):
Gnom
Obserwator
Rycerz Śmierci
Akolita
Królowa Meduz
Mantikora
Tubylec
Osa
Wiwerna
Drzewiec
Modliszka

W momencie pisania tej wiadomości pracuję nad skończeniem animacji dla Jaszczuroczłeka (aczkolwiek to nazwa robocza), cały proces nagrywam i jeżeli wszystko pójdzie gładko to film z tworzenia będzie na youtube, napewno wstawię link :p

MinosKing PW
13 maja 2017, 20:28
Ragoonie proponuję nazwać go Reptilionem jak w Cytadeli z Homm 3, a jeśli macie też w planach jakieś ulepszenie dla tej jednostki, to Reptilion mógłby być chyba dobrym pomysłem? :)

Ragoon PW
13 maja 2017, 20:38
Najlepszym rozwiązaniem byłby pewnie głosowanie na nazwy dla jednostek, ale na to jeszcze za szybko.
Z ang. Lizardman & Lizardman Warrior


Drwal PW
15 maja 2017, 13:43
Świetne te jednostki, nie ruszajcie tylko Wiwern, bo są znakomite i nie ma co w nich zmieniać. :P

Kuririn PW
15 maja 2017, 15:21
W jakim programie to tworzysz? Mógłbyś pokazać jaszczury w większej rozdziałce?

Ragoon PW
15 maja 2017, 19:16
Drwal, jedyne co jest w planach to zmiana animacji śmierci i dodanie reszty animacji, ale to już nie do wersji v0.8 ;)

Kuririn, w zwykłym darmowym GIMP'ie. Ma pare opcji do tworzenia gifów jak zarządzanie czasem odtwarzania kolejnych klatek i podgląd (odtwarzane od najniższej warstwy w górę).

A tutaj dwie przykładowe animacje. Lizardman ma już wszystkie (TUTAJ), a nad Warriorem dopiero pracuję.






PS Cały proces animowania jest nagrany i czeka na edycje :p
strona: 1 - 2 - 3 ... 39 - 40 - 41 ... 49 - 50 - 51
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel