Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29

dvoytek PW
29 marca 2017, 22:04
Ozdoby można "doklejać" na modele. Jeśli mają być sztywno przyczepione, to nie ma problemu z animacją.

Btw. nie mam pojęcia czemu nie użyliśmy w modzie tekstury Bezimiennego Władcy Marionetek z H6, jako ulepszenie bezimiennego. Teraz się zorientowałem, że to przecież pasuje do modelu :P
Kolor czerwony z AC moda mi się podobał, ale tę teksturę też można przekolorować.

Kurek PW
29 marca 2017, 23:19
No ja też się dziwię, czemu trzeba było wymyślać nową istotę. Tak samo się dziwię, że daliście Ifryta do Akademii, zamiast zrobić męskiego dżina. Mogę zrobić tekstury nawet.

Hayven PW
29 marca 2017, 23:24
Myślę, że po to, żeby nie dublować istniejących jednostek (żeński dżin i męski dżin? srsly?).

Belegor PW
29 marca 2017, 23:44
Zawsze możemy wzorem kochanej i "wzorowej" trójki zastąpić żeńskie ulepszenie dżinna, właśnie męskim dżinnem. Ifryt jest w akademii ze względu na powiązania z magami i lore. Może jak uda się wstawić inferno...może wtedy ifryta się przeniesie.

Andruids PW
30 marca 2017, 00:46
Kurek:
zamiast zrobić męskiego dżina. Mogę zrobić tekstury nawet.

Drugi dżin, jak napisał dvoytek, jest niepotrzebny. Za to wydaje mi się, że pokolorowany na fioletowo wyglądałby super. Na pewno bardziej kojarzyłby się z magią pierwotną niż niebieska dżinka. Nie mam niestety pomysłu jak nazwać taką istotę.

Ewentualnie, można by użyć ciemno-niebieskiego koloru, jakichś wodnych efektów i ochrzcić go Maridem.

Ursus PW
4 kwietnia 2017, 09:14
Kiedy można się spodziewać nowej wersji dodatku? Nie chodzi tyle o nowe alternatywy, tylko o aktualizację, która byłaby kompatybilna z najnowszą wersją H7, bo w dotychczasowym stanie gra urozmaicona o nowe jednostki sprawiała nieziemską frajdę :).

Acid Dragon PW
4 kwietnia 2017, 12:52
Jak zawsze: będzie kiedy będzie. Natomiast tak, jestem świadomy.

Alamar PW
4 kwietnia 2017, 13:08
Tak samo jak Legacy? :P

Belegor PW
4 kwietnia 2017, 13:51
Dokładnie. Sam się wstrzymuje przed instalowaniem innych modów - jak scale creature, by poczekać na Twój mod. Może jednak weźmiesz kogoś do pomocy. Praca nauczyciela na wiosnę to sama ciężka harówka. Kuririn też moduje w MM: H7 - owszem ma swoje pomysły, ale lepiej wspólnie, niż oddzielnie.

J. M. Sower PW
10 kwietnia 2017, 16:52
Nie wiem, czy takie coś było już zgłaszane, więc piszę. Na najnowszej wersji podstawki mod powoduje krytyczne błędy. Odpalam pierwszą lepszą mapę i budowa jednego siedliska nie pozwala na rekrutację żadnego stworzenia, a po zbudowaniu kolejnego gra się zwiesza i wyłącza. :/

Andruids PW
10 kwietnia 2017, 17:13
Mod AC nie jest kompatybilny z najnowszą wersją H7. Nie ma znaczenia czy to podstawka, wersja z rozszerzeniem, czy komplet.

J. M. Sower PW
10 kwietnia 2017, 18:02
Szkoda. Przydałoby się napomknąć o tym np. w dziale H7.

Ursus PW
10 kwietnia 2017, 18:07
Przecie jest napisane. Nie bój, jak będzie, to będzie :).

J. M. Sower PW
10 kwietnia 2017, 22:57
Hmm... musiałem zatem przeoczyć. No cóż, pozostaje cierpliwie czekać.

Kurek PW
21 kwietnia 2017, 17:58
Udało się "włożyć" w perłową i koralową kapłankę nag z HVI (lub MMX) animację meduzy z HVII, a także udało się podobnie z Kappą Shoyą z HVI i Panterą Bojową z MMX używając istniejących animacji z HVII. Ze względu na to z pewnością da się podobnie zrobić z innymi modelami z HVI i MMX:



Na czerwono zaznaczyłem te, z którymi mogłoby się nie udać. Nie umiem tego zrobić, ale z pewnością co najmniej 3 osoby stąd umieją. Jakby się udało, mielibyśmy kilka nowych jednostek, a także kilku nowych bohaterów.


Dodatkowo, wiem skąd Umbramancer bierze swoje modele:
STĄD!

dvoytek PW
21 kwietnia 2017, 18:33
Kurek:
Udało się "włożyć" w perłową i koralową kapłankę nag z HVI (lub MMX) animację meduzy z HVII,
To jest w sumie model meduzy z H7, tylko że poza kosturem, jest identyczny z kapłanką. Kij podmieniłem na ten od kapłanek, ale wielkość i położenie kija w ręce ustawiałem na oko, więc nie jest to dokładnie taki sam model jak w H6. Szkielet i animacje są, bo to model meduzy :P
:
a także udało się podobnie z Kappą Shoyą z HVI
I tu tak samo. To był model kappy z H7. Nakleiłem mu metodą "na oko" kolce wycięte Kappie Shoyi z H6 ;) Wyszło jako tako, ale w grze chyba tak bardzo nie widać, że nie jest idealnie :P
:
Panterą Bojową z MMX używając istniejących animacji z HVII
Model pantery był z H7, zbroja z MMX dopasowywana tym samym sposobem, jak inne modele robiłem.
:
Ze względu na to z pewnością da się podobnie zrobić z innymi modelami z HVI i MMX:
I tu właśnie jest problem, bo modele z H6 nie są wyciągane w pozycji T, a co za tym idzie, nie da się ich łatwo dopasować do jednostek z H7. Modele z MMX są w dogodnej pozycji i pewnie z częścią się da załatwić, ale próbowałem np. zrobić bezimiennego, tego z mniejszymi skrzydłami, którego nie ma w H7 i skrzydła się deformowały w trakcie animacji. Ktoś kto bardziej to ogarnia niż ja może byłby w stanie to zrobić :P

Acid Dragon PW
21 kwietnia 2017, 20:16
To nie jest takie proste. Próbowaliśmy na przykład z modelem nieulepszonego Niszczyciela. Niestety tekstury z H6 prawie w ogóle nie pasują do modelu z H7.

Pewnie jakoś dałoby się przerobić je, żeby pasowały albo dokonać nowego mapowania UV, ale to już robota dla grafików.

W każdym razie nie jest to proste "wrzuć tekstury z H6 i będzie działać".

Alamar PW
25 maja 2017, 07:44
Skoro do dziś wciąż nie widać na horyzoncie nowej wersji Alternatywnych Ulepszeń, czas w końcu podjąć decyzję: albo anulować cały projekt, albo ustalić sobie konkretną datę, do której ma nowa wersja powstać.
Jeśli nie uda się jej dotrzymać, wtedy wiadomo, że cały projekt zmarł (jak de facto Heroes 7). Inaczej skończy on w Limbo, tak jak Legacy.

A szkoda, bo mod działał i należało go od razu uaktualnić do najnowszej wersji gry, a dopiero potem babrać się w nowe jednostki/zmiany.

Acid Dragon PW
25 maja 2017, 08:31
Doceniam tę próbę osobliwej motywacji i naprawdę wiem, że wielu osobom na tym modzie zależy. Dlatego nie mam zamiaru z niego rezygnować, obojętnie kto co widzi na horyzoncie.

Jednakże w momencie, gdy przez dwie doby spałem łącznie 7 godzin, a moje zaplanowane zadania na następny dzień ulegają modyfikacji, bo pojawia się coś ważniejszego lub po prostu mój organizm nie wytrzymuje, nie jestem w stanie ustalić żadnej daty sięgającej dalej niż 6 godzin w przód.

Wydaje mi się też, że jednak sam wiem najlepiej co "należało" zrobić w moim życiu.

Na razie mam koniec roku szkolnego i związane z tym dodatkowe obowiązki oraz zaległości na studiach podyplomowych. Teraz więc wolnego czasu nie mam. Gdy będę miał, to wtedy będę mógł tworzyć plany i daty.

Natomiast dostałem sygnał od jednej osoby (nie powiem od kogo, żeby nie czuła się zobowiązana), że może będzie mogła sama spojrzeć na pliki moda, by dostosować je do obecnej wersji gry.

Nicolai PW
26 maja 2017, 10:01
Że się tak spytam... nie próbowałeś znaleźć jakiegoś animatora? Bo modele z H6 mamy i to razem ze szkieletem, tylko animacji brak. Swoją drogą zamiarujesz dodać dziką Rusałkę do Sylwanu?
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel