Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Modowanie Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 - 9 - 10

Ursus PW
11 grudnia 2016, 16:39
Prace nad modem Wryn Pendragon postępuja. Zaprezentowano ekran miasta mutantów:

Asderuki PW
11 grudnia 2016, 20:10
Wygląda obłędnie :D Tak w starym stylu, ale na nowo ^^

Andruids PW
11 grudnia 2016, 22:30
Wszystkie budynki są porozrzucane bezładnie jak w Heroes 4. W ogóle cała modyfikacja odstaje mocno od reszty gry. Fajnie że coś się dzieje z H7 i trzeba to docenić, ale nigdy tego u siebie nie zainstaluję.

Ursus PW
12 grudnia 2016, 05:14
To jest właśnie największa bolączka H7 jeśli chodzi o moding. W H6 nic się nie działo, a w H7 dużo się dzieje, ale nie wszystko nadaje się do ściągnięcia. Jedynym modem z którego ja korzystam jest Scaled Creatures.

Antalyan PW
12 grudnia 2016, 17:58
Ursus:
Actually, as far as I know, Wryn Pendragon won't be a mod but more likely something like an expansion, so it could be compatible with some mods.

Kurek PW
3 kwietnia 2017, 13:26
Ponieważ moja paczka z pracami nad modami w edytorze HVII już dawno przekroczyła dozwolony rozmiar i wywołuje crashe, postanowiłem, że podzielę to wszystko na oddzielne paczki.

Było tak: WSZYSTKO W JEDNEJ PACZCE POUKŁADANE NA PODPACZKI
Chciałbym zrobić: WSZYSTKO POUKŁADANE W RÓŻNYCH PACZKACH, które są podpięte do mojej mapy.

Jak to zrobić? Dostaję tylko errory:



dvoytek PW
3 kwietnia 2017, 16:28
@Kurek Nie możesz podpiąć, z tego co wiem, zewnętrznych paczek do mapy. Zawartość musi się znajdować w paczce mapy. Może da się to jakoś rozwiązać, tak jak mówisz, ale nie wiem jak.

Jak nie możesz upchnąć tego wszystkiego do mapy, to może gotowe rzeczy daj jako globalny mod do plików gry i tylko to co na bieżąco robisz testuj w paczce mapy.

Ma ktoś może taki problem, że zmiana statystyk jednostek nie ma wpływu, na to co jest w grze? Zdolności mogę zmieniać bez problemu i zmiany są wprowadzane w grze, ale statystyki podczas gry mają wartości identyczne, jak jednostki z których kopiowałem Creature_Archetype, mimo że w plikach paczki są zmienione przeze mnie wartości. Na domiar złego wszystkie jednostki, które robiłem w zeszłym roku, mają teraz w grze wartości wszystkich statystyk ustalone na 0, chociaż, jak wyżej, w plikach paczki są wpisane wartości statystyk. W poprzednich wersjach gry wszystko działało dobrze.

Jak ktoś się z tym spotkał, albo ma rozwiązanie, to niech da znać.

Asderuki PW
5 kwietnia 2017, 13:23
Hej, pomysł miałam już dawno, ale teraz w końcu zrobiłam sobie szkic.


Podobała by wam się taka zmiana? Najbardziej bolą mnie przyciski w grze, ale jeszcze pewnie bym zmacała ekran budowania. Nie wiem czy dałabym rade zmienić rozkład siatki, ale na pewno poszukałabym lepszego rozwiązania graficznego niż to co jest.

Generalnie nie wiem czy dałoby radę zmienić GUI, ale zawsze chyba da radę na twardo zmieniać. Tylko to pewni będzie ważyć tonę bo wszystko jest w tardze.

Alamar PW
5 kwietnia 2017, 13:38
Cytat:
Podobała by wam się taka zmiana?
Tak

Cytat:
Najbardziej bolą mnie przyciski w grze, ale jeszcze pewnie bym zmacała ekran budowania. Nie wiem czy dałabym rade zmienić rozkład siatki, ale na pewno poszukałabym lepszego rozwiązania graficznego niż to co jest.
Z chęcią bym coś takiego zobaczył, bo to co jest obecnie jest... bez życia i bez pomysłu - jakby był to arkusz kalkulacyjny.

Asderuki PW
5 kwietnia 2017, 13:43
Ewentualnie coś takiego jeszcze teraz zmajstrowałam. Mniej witrażowo, ale chyba czytelniej i bez tego kiczowatego efektu z photoshopa.


Alamar PW
5 kwietnia 2017, 13:46
Błękitny kolor chyba lepszy.

Asderuki PW
5 kwietnia 2017, 14:19
Ten drugi nieco bardziej odpowiada temu co i tak już jest w grze. Narobiłam sobie screenów z gry i coś czuję, że albo zrobię wszystko, albo nigdy nie przysiądę dłużej w tej grze ;-;

Ja wiem, grafika nie powinna być istotna, ale co zrobić skoro bardziej podoba mi się gra z roku 2000 ze swoimi rozpikselowanym i rozmytym UI niż to?

A teraz pytanka kończąc offtop. Czy komuś udało się coś zrobić z tymi kolorkami na jednostkach? Jestem nie w temacie niestety. Plus jeśli ktoś wie jak później będę mogła udostępniać co zrobiłam to niech napisze na priv albo tutaj. Generalnie do tej pory raczej pomagałam przy modach i nie na mojej głowie było wstawianie plików na serwery i przygotowywanie ich dla graczy.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Alamar PW
5 kwietnia 2017, 14:23
Z wrzuceniem paczki na serwer nie będzie problemu - wystarczy, że albo podasz tu odpowiedni link (i wtedy skopiję) albo wyślesz paczki na pocztę do mnie, Acida, Dark Dragona lub Kammera.

Asderuki PW
5 kwietnia 2017, 14:35
Zostaje tylko pytanie z przygotowaniem paczki. Bo generalnie jak na razie udało mi się dobrać do grafik za pomocą umodel aby rozpakować .upk. Problem w tym, że dawno to robiłam i nie wiem jak spakować to po zmianie. Plus czy da się na przykład zrobić coś takiego aby nie dawać całości pliku upk z którego korzysta gra czy dało by radę stworzyć pączusie tylko z wybranymi elementami aby gra sama sobie zainstalowała... tak jak działają mody wyplute z edytora? Nie wiem XD

Jak nie da rady takich dziwadeł zrobić to raczej poradzę sobie z paczką do poprania... to jeszcze umiem :D

Jak pisałam nie wiem czy edytor umiałby zmienić elementy GUI czy trzeba na twardo podmieniać pliki z gry (go w sumie robiłam już wielokrotnie tylko z h6)

Ursus PW
5 kwietnia 2017, 18:20
@Adseruki Twój modzik byłby lekarstwem na szaro-burą oprawę interfejsu i z wielką chęcia bym go ściągnął :).

Antalyan PW
5 kwietnia 2017, 19:11
dvoytek:
I'm not sure if this is what causes your problem but it's worth of trying at least: The game somehow uses two different paths for saved files. It's possible the ones you modify do not apply correctly as the other ones simply overwrite them. I had a similar problem when editing hero classes to get rid of the annoying "disappearing random skills" bug.

Check these two paths if there are any duplicates of files (may differ if you chose different path during the installation process):
- C:\Users\username\Documents\My Games\Might & Magic Heroes VII\MMH7Game
- C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Might and Magic Heroes VII\MMH7Game

dvoytek PW
5 kwietnia 2017, 21:01
@Antalyan
Units are in the map package (I didn't make a global mod yet), which is in the EditorWorkspace catalog. There are no duplicates of it.
I can change unit's skills with no problem and it's magic school, but all statistics in game have value of 0 (and 1 movement point). In editor there are proper numbers.
Edit: Ok, I fixed it. I missed section "skirmish stats". It wasn't in previous versions of the game.

@Asderuki
Możesz utworzyć nową paczkę z poziomu content browser w edytorze. Następnie zaimportować do niej pliki .tga i zapisać plik .upk. Jakbyś miała jakieś pytania, to pisz.


J. M. Sower PW
6 kwietnia 2017, 18:57
Tak sobie zerknąłem na system animacji w H7 i udało mi się dojść do tych informacji. W skrócie, wychodzi na to, że trzeba mieć w zanadrzu Unreal Engine. Jakbym kiedyś wszedł w jego posiadanie to dam znać, czy da się coś z tymi animacjami zdziałać. ;) Zachęcam też innych zainteresowanych, aby spróbowali na własną rękę coś z tym zdziałać. Samo się nie zrobi. ;P No chyba, że ktoś już podąża tym tropem, a ja nic nie wiem. Wtedy przepraszam.

dvoytek PW
6 kwietnia 2017, 19:30
J. M. Sower:
czy da się coś z tymi animacjami zdziałać
Jakie "coś" dokładnie masz na myśli? :P
Proste zmiany można robić już z poziomu edytora H7. Np. rozdzieliłem animacje ruchu bezimiennego na 2 sekwencje, żeby można było ich użyć w grze. Niestety musiałem trochę kombinować, żeby edytor się przy tym nie zawieszał.
Jeśli chodzi o Unreal Engine, to edytor H7 jest zmodyfikowanym UDK, a UDK jest dostępne za darmo, więc już teraz możesz wejść w jego posiadanie ;)
Poza tym do edytora H7 można importować animacje przygotowane w innym programie, eksportować animacje z H7 z poziomu edytora, albo po prostu wyciągnąć je przez Umodel.

Np. możesz zrobić własny model i animacje do niego, potem zaimportować do edytora i następnie z poziomu edytora dodać do animacji jakieś efekty cząsteczkowe i dźwięki.

J. M. Sower PW
7 kwietnia 2017, 09:03
Ale mi chodzi właśnie o tworzenie nowych szkieletów z nowymi animacjami. Czy znasz na to sposób? W edytorze H7 masz jedynie AnimSet Editor, a potrzeba AnimSequences Editora. Spróbuję pobrać UDK i zobaczę co oferuje. Mam też na dysku (trochę przestarzały) Autodesk 3ds Max 2010.

Ps. W jakim formacie możesz wyeksportować animacje? Mam pytanie, bo u mnie ze względu na wersję posiadanej gry ;P dzieją się nieraz dziwne rzeczy. Niby wyeksportowałem animację Ability Wilka wraz z modelem do pliku FBX, a gdy wrzucam to do 3ds Maxa to mam jedynie model bez tekstur, aczkolwiek ze szkieletem.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 - 9 - 10
temat: Modowanie Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel