Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: Skład map
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3

Dark Dragon PW
28 grudnia 2016, 09:26
Odpisałeś na mój post sprzed 7 lat -_-''. Tak, ta brakująca mapa została przywrócona w wydaniu H3HD. Nie została ona przetłumaczona, to prostu to samo tłumaczenie, które było dołączone do pierwszych wydań H3 w Polsce.

avatar PW
28 grudnia 2016, 10:05
mariez chyba ma rację. W pierwszych wydania H3 w Polsce ta mapa była, ale w wersji angielskiej. W późniejszych wydaniach znikła. Wraz z pojawieniem się H3 HDE mapa powróciła, tym razem przetłumaczona na polski.

Alamar PW
28 grudnia 2016, 10:11
Tak, mapa z RoE była w języku angielskim. Od czasów AB nie była dostępna w kolejnych wydaniach gry, aż do wypuszczenia H3HD.

avatar PW
13 marca 2017, 23:26
Znalazłem na necie ciekawy projekt. Zestaw sześciu map pod wspólnym tytułem The Rise and Fall of Sandro, które oczywiście opowiadają historię dobrze znanego nam Nekromanty. Ale ciekawostką jest, że każda poszczególna mapa zrobiona jest pod inną część gry. Tak więc część pierwsza Sandro Arrives to mapa HoMM1, druga Sandro Returns - HoMM2 PoL, trzecia Sandro Avaits - HoMM3 SoD, czwarta Sandro's Revenge - HoMM3 WoG, piąta Sandro's War - HoMM4 WoW i ostatnia Sandro's Judgement pod HoMM4 Equlibris.
Sprytnie pomyślane, prawda?

uhm PW
14 marca 2017, 15:35
Z zainteresowaniem odpaliłem sobie pierwszą mapkę i muszę przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Jak na standardy H1 scenariusz prezentuje się bardzo ładnie, troszkę niestety boli brak jakichkolwiek eventów (zdaje się, że w H1 jeszcze ich nie wymyślili ;P). Grę rozpocząłem Rycerzem, Lordem Haartem, golusieńkim jak go matka na ten świat wydała (wcześniej nawet nie wiedziałem, że możliwe jest stworzenie w H1 Ghost Hero). Poziom trudności ustawiony był na maksymalny (SI - geniusze, poziom - niemożliwy, Król Wzgórza), miałem jednak sporo farta i gra niemal wszyskie neutralne wioski wylosowała jako wioski rycerza. SI też inteligencją nie grzeszyło, więc gra to był w sumie spacerek. Zobaczymy jak będą wyglądać kolejne mapy, mam nadzieję, że będą ciut trudniejsze.

Edit: Podsumowując, pierwsza mapa to ot, taka typowa strategia, nic nadzwyczajnego.

Kammer PW
15 marca 2017, 17:47
Generalnie - jestem pod wrażeniem, że komuś się chciało zgłębiać edytory kolejnych czterech gier. I, co dopiero zawiera efekt wow - że opracował mapki również na WoG-a i Eq, które, mam wrażenie, jest nieco... zapomniane.

avatar PW
12 kwietnia 2017, 08:47
Można powiedzieć: nareszcie. Ktoś podjął się decyzji by zrobić remake standardowych kampanii H3, które dla weteranów są zbyt proste. Na tapetę najpierw poszła kampania Dragon Slayer (heh, kampanii RoE chyba nikt nie 'utrudni':P ). Więcej informacji tutaj. Z wpisu wynika, że nie tylko poziom trudności został zwiększony, ale także rozmiar map.

Kastore PW
13 kwietnia 2017, 22:03
Polecam, naprawdę ładnie wykonane mapy, szkoda tylko, że trzeba się tak spieszyć przez limit czasowy, bo aż ma się ochotę owe mapy "czyścić". :)

avatar PW
17 maja 2018, 15:23
Louis_Cyphre ukończył swój remake kampanii Armageddon's Blade!
Po więcej informacji jak zwykle tu:

ps. Kampania działa jedynie pod SoD/Heroes Complete. Grając pod HotA/WoG może być nieukańczalna.

avatar PW
25 września 2018, 19:33
Ta mapa jest zwyciężczynią rosyjskiego konkursu mapmakerskiego.

Konkurs był raczej inny niż wszystkie, gdyż nadesłane mapy miały mieć rozmiar 18x18 (działają tylko pod HotA). Więcej konkursowych map tutaj.


Kastore PW
25 września 2018, 20:17
O co w ogóle chodzi w tej mapie? Jak to przejść? Wiem, że to prawie niemożliwe, ale nie rozumiem rosyjskiego. :/

avatar PW
4 października 2018, 09:16
Akademia Wojny ogłosiła zwycięzców tegorocznego konkursu mapmakerskiego H3.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Skład map

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel