Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 - 11 | |
Andruids |
Nic takiego w Hocie długo się nie pojawi, a kto umie czytać ze zrozumieniem wie, że nie mówiło się ostatnio o możliwości pojawienia się nowego miasta, tylko że zespół Hoty nie ma w planach dodania nowego miasta. 500 nowych obiektów można za to dodać sobie w nakładce ERA, pod którą nowe elementy mapy tworzy np. Fred i ... niespodzianka, można sobie tam też odblokować pułap rozwoju bohatera. Nie zrozumcie mnie źle, moim zdaniem to dobry pomysł, ale ile można o tym truć? |
Kastore |
Janosik: W obecnym tempie stanie się to za jakieś tysiąc lat. Po tym czasie na już spokojnie zajmiemy się Twoim upragnionym rozwojem bohatera. ^^
Taa jasne. Niedługo to będzie 1 mln nowych obiektów, 500 nowych neutralnych jednostek, 50 nowych zamków + 300 artefaktów |
Hiro |
Nie rozumiem po co Ci ten szalony i nieokiełznany rozwój bohatera, Janosiku. H3 jest strategią turową z elementami RPG, co oznacza, że są one zaledwie dodatkiem urozmaicającym rozgrywkę, a nie jej głównym rdzeniem. Jeśli chcesz pograć w coś co skupia się na rozwoju postaci a nie taktycznych aspektach, wybierz np. którąś z części Might and Magic. Kastore: Nie zdziwiłbym się gdyby już nikt wtedy nie grał w H3, nie rób chłopu nadziei.
Po tym czasie na już spokojnie zajmiemy się Twoim upragnionym rozwojem bohatera. ^^ |
Janosik |
Hiro: to co napisał wyżej Oj tam zaraz szalony ;) Po prostu mamy bardzo rozbudowaną grę, która się poszerza jeszcze bardziej a rozwój bohatera kończy się bardzo szybko (na przykładzie mapy o rozmiaru G). Jak się powiedziało A trzeba powiedzieć B. Więc jak się rozszerza mapy daje więcej obiektów itd itd to i powinni coś zrobić z rozwojem. Nie jestem konserwatywny jeśli chodzi co dokładnie to ma być. Po prostu chciałbym aby coś było po 25 lvl. Heroes ma ogromne możliwości <- sam ja podałem kilka przykładów co by mogło to być. Ale mniejsza z tym. Czekam na te nowe wieści... Drwal napisał 28 stycznia, że za kilka dni będą newsy... ehh |
Kuririn |
Janosik: Nie wiesz jak to w Rosji jest? "Zaraz jak ruskie poczekaj itd..." A kilka dni to wiesz... ^^
Drwal napisał 28 stycznia, że za kilka dni będą newsy... ehh |
Janosik |
Kuririn: Nie wiesz jak to w Rosji jest? "Zaraz jak ruskie poczekaj itd..." A kilka dni to wiesz... ^^ Troche wiem, jakiś czas temu pracowałem z Ukraińcami, jak mówili zaraz to było zaraz* * ale trzeba było ich pilnować i najlepiej być w pobliżu. Może to samo trzeba zrobić z Hota crew ? :) |
Kuririn |
Janosik: Powodzenia!Może to samo trzeba zrobić z Hota crew ? :) P.S. Ukraina a Rosja to 2 rożne "światy". |
Janosik |
Zależy jeszcze z jakiej części Ukrainy. Niektórzy Ukraińcy nie gadają nawet po ukraińsku tylko po rosyjsku, np. mój kolega Sergej. :) Wróćmy do H3 :P |
Furjoz |
Nie mogę się już doczekać tego update'u :D najbardziej intryguje mnie ta nowość ;) |
Ursus |
Ja dalej mam nadzieję, że tą nowością okaże się Kronverk bądź Cathedral :). |
avatar |
A nie Vori? |
Janosik |
Tyle jest już zamków zrobionych z gotowymi animacjami, że Ci z HotA mogli by je dopracować jeszcze bardziej i wydać. :) |
Kastore |
I jakież to zamki? |
Erui |
Forge, Preserve, Bastion, Gaj, Abyss i Asylum. Działają pod VCMI lub Erę. I to całkiem dobrze działają. Oczywiście mają one swoich twórców do których Hota Team musiałby się zwrócić o zgodę na wykorzystanie. |
Kammer |
Asylum? Które to jest? Ja kojarzę tylko szkice z postaciami jak z horroru. No i należy jeszcze pamiętać, że istnieje Covenant, ale wątpię, by HotA chciała toto. |
Erui |
Chodzi mi o to miasto: Your text to link here... Nie wiem jak wstawić obrazek. |
Drwal |
@Kammer |
Kammer |
No proszę, o tym nie wiedziałem, dzięki. Zawsze dla mnie Azyl był tym Co zaś się tyczy wstawiania obrazków - tu masz tagi. |
Shin0bi |
Kastore, z całym szacunkiem ale wypisujesz androny. Rozumiem, że odnosisz się z punktu widzenia gracza, który nigdy nie grał na turniejach ani na turniejowym, wysokim poziomie online, ale nie zgrywaj w takim przypadku eksperta. Żywiołaki burzy i lodu jako czyszczenie mapy - nie. Strzelcy prawie nigdy nie nadają się dobrze do czyszczenia mapy, ponieważ nie mogą brać konserw, skarbców, krypt. Poza tym - nikt o zdrowych zmysłach nie będzie ulepszał żywiołaków w 1 tygodniu bo to samobójstwo. (dodam, że powietrze rzadko sie ulepsza, bo ulepszenie ma kary do walki wręcz, a strzelcy generalnie są zazwyczaj mocno słabsi od jednostek walczących wręcz od jakiegoś 2 tygodnia) Jedyny argument jaki teraz ma Conf do czyszczenia mapy to stackowanie żywiołaków powietrza, rusałek na jedynki no i ewentualnie Luna, ale ten bohater to na dłuższą metę strzał w stopę i nadaje sie tylko do efektownych filmików na Youtube gdzie bije zyliony krasnali czy gryfów z jedną nimfą. Ewentualnie jako szczur jest spoko, no ale wtedy trzeba liczyć na barbarzyńcę z tawerny na maina. Bohaterowie confluxu są poniżej przeciętnej - umiejętności mają niezłe, choć też bez szału, ale specjalizacje do bani. Corkes, pani od nimf czy Jeremy są o 100 klas lepsi. Balansu nie ocenia się na mapach większych od XL bo na takich nikt poważny nie gra. Rozumiem że nowicjusze mogą sobie na nich grać z kompem po 12 miesięcy, ale balansu wtedy stwierdzać nie można. Poza tym nawet na XXXXXXXXXXXXL Twierdza zawsze będzie lepsza od Fortecy bo po prostu szybciej czyści mapę i zawsze będzie do przodu ^^ Ja nie twierdzę że Conflux niepotrzebnie został znerfiony w kosmos, ale twierdzę, że Cove jest teraz superhiper imbą. Zresztą ich eksperci od balansu też już zdaje się się do tego odnosili (dziwie się że zajęło im to tak długo...) |
Kastore |
OK, tylko ja biorę pod uwagę jeszcze aspekt czy miasto jest "casual friendly", a Cove z racji tego, że nadkłada siłę nad wytrzymałość, wymaga dodatkowego skilla, by nie mieć dużych strat. Nie jest to w żadnym wypadku skill elitarny, ale prawda jest taka, że zdecydowana większość graczy sobie z tym nie radzi. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 - 11 |
temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel