Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 - 11

Andruids PW
3 lutego 2017, 15:05
Nic takiego w Hocie długo się nie pojawi, a kto umie czytać ze zrozumieniem wie, że nie mówiło się ostatnio o możliwości pojawienia się nowego miasta, tylko że zespół Hoty nie ma w planach dodania nowego miasta.

500 nowych obiektów można za to dodać sobie w nakładce ERA, pod którą nowe elementy mapy tworzy np. Fred i ... niespodzianka, można sobie tam też odblokować pułap rozwoju bohatera.

Nie zrozumcie mnie źle, moim zdaniem to dobry pomysł, ale ile można o tym truć?

Kastore PW
3 lutego 2017, 17:25
Janosik:
Taa jasne. Niedługo to będzie 1 mln nowych obiektów, 500 nowych neutralnych jednostek, 50 nowych zamków + 300 artefaktów
W obecnym tempie stanie się to za jakieś tysiąc lat. Po tym czasie na już spokojnie zajmiemy się Twoim upragnionym rozwojem bohatera. ^^

Hiro PW
3 lutego 2017, 18:05
Nie rozumiem po co Ci ten szalony i nieokiełznany rozwój bohatera, Janosiku. H3 jest strategią turową z elementami RPG, co oznacza, że są one zaledwie dodatkiem urozmaicającym rozgrywkę, a nie jej głównym rdzeniem. Jeśli chcesz pograć w coś co skupia się na rozwoju postaci a nie taktycznych aspektach, wybierz np. którąś z części Might and Magic.
Kastore:
Po tym czasie na już spokojnie zajmiemy się Twoim upragnionym rozwojem bohatera. ^^
Nie zdziwiłbym się gdyby już nikt wtedy nie grał w H3, nie rób chłopu nadziei.

Janosik PW
3 lutego 2017, 18:19
Hiro:
to co napisał wyżej

Oj tam zaraz szalony ;)

Po prostu mamy bardzo rozbudowaną grę, która się poszerza jeszcze bardziej a rozwój bohatera kończy się bardzo szybko (na przykładzie mapy o rozmiaru G).
Jak się powiedziało A trzeba powiedzieć B.
Więc jak się rozszerza mapy daje więcej obiektów itd itd to i powinni coś zrobić z rozwojem. Nie jestem konserwatywny jeśli chodzi co dokładnie to ma być.
Po prostu chciałbym aby coś było po 25 lvl.
Heroes ma ogromne możliwości <- sam ja podałem kilka przykładów co by mogło to być.

Ale mniejsza z tym.

Czekam na te nowe wieści...
Drwal napisał 28 stycznia, że za kilka dni będą newsy... ehh

Kuririn PW
4 lutego 2017, 08:25
Janosik:
Drwal napisał 28 stycznia, że za kilka dni będą newsy... ehh
Nie wiesz jak to w Rosji jest? "Zaraz jak ruskie poczekaj itd..." A kilka dni to wiesz... ^^

Janosik PW
4 lutego 2017, 09:11
Kuririn:
Nie wiesz jak to w Rosji jest? "Zaraz jak ruskie poczekaj itd..." A kilka dni to wiesz... ^^

Troche wiem, jakiś czas temu pracowałem z Ukraińcami, jak mówili zaraz to było zaraz*


* ale trzeba było ich pilnować i najlepiej być w pobliżu.


Może to samo trzeba zrobić z Hota crew ? :)

Kuririn PW
4 lutego 2017, 11:22
Janosik:
Może to samo trzeba zrobić z Hota crew ? :)
Powodzenia!

P.S. Ukraina a Rosja to 2 rożne "światy".

Janosik PW
4 lutego 2017, 11:35
Zależy jeszcze z jakiej części Ukrainy.
Niektórzy Ukraińcy nie gadają nawet po ukraińsku tylko po rosyjsku, np. mój kolega Sergej. :)

Wróćmy do H3 :P

Furjoz PW
4 lutego 2017, 17:01
Nie mogę się już doczekać tego update'u :D najbardziej intryguje mnie ta nowość ;)

Ursus PW
4 lutego 2017, 17:19
Ja dalej mam nadzieję, że tą nowością okaże się Kronverk bądź Cathedral :).

avatar PW
4 lutego 2017, 17:26
A nie Vori?

Janosik PW
4 lutego 2017, 19:01
Tyle jest już zamków zrobionych z gotowymi animacjami, że Ci z HotA mogli by je dopracować jeszcze bardziej i wydać. :)


Kastore PW
4 lutego 2017, 19:22
I jakież to zamki?

Erui PW
4 lutego 2017, 19:33
Forge, Preserve, Bastion, Gaj, Abyss i Asylum. Działają pod VCMI lub Erę. I to całkiem dobrze działają. Oczywiście mają one swoich twórców do których Hota Team musiałby się zwrócić o zgodę na wykorzystanie.

Kammer PW
4 lutego 2017, 19:38
Asylum? Które to jest? Ja kojarzę tylko szkice z postaciami jak z horroru.

No i należy jeszcze pamiętać, że istnieje Covenant, ale wątpię, by HotA chciała toto.

Erui PW
4 lutego 2017, 19:45
Chodzi mi o to miasto:
Your text to link here...

Nie wiem jak wstawić obrazek.

Drwal PW
4 lutego 2017, 19:45
@Kammer


Kammer PW
4 lutego 2017, 19:50
No proszę, o tym nie wiedziałem, dzięki.

Zawsze dla mnie Azyl był tym

Co zaś się tyczy wstawiania obrazków - tu masz tagi.

Shin0bi PW
4 lutego 2017, 22:50
Kastore, z całym szacunkiem ale wypisujesz androny. Rozumiem, że odnosisz się z punktu widzenia gracza, który nigdy nie grał na turniejach ani na turniejowym, wysokim poziomie online, ale nie zgrywaj w takim przypadku eksperta.

Żywiołaki burzy i lodu jako czyszczenie mapy - nie. Strzelcy prawie nigdy nie nadają się dobrze do czyszczenia mapy, ponieważ nie mogą brać konserw, skarbców, krypt. Poza tym - nikt o zdrowych zmysłach nie będzie ulepszał żywiołaków w 1 tygodniu bo to samobójstwo. (dodam, że powietrze rzadko sie ulepsza, bo ulepszenie ma kary do walki wręcz, a strzelcy generalnie są zazwyczaj mocno słabsi od jednostek walczących wręcz od jakiegoś 2 tygodnia)
Jedyny argument jaki teraz ma Conf do czyszczenia mapy to stackowanie żywiołaków powietrza, rusałek na jedynki no i ewentualnie Luna, ale ten bohater to na dłuższą metę strzał w stopę i nadaje sie tylko do efektownych filmików na Youtube gdzie bije zyliony krasnali czy gryfów z jedną nimfą. Ewentualnie jako szczur jest spoko, no ale wtedy trzeba liczyć na barbarzyńcę z tawerny na maina.

Bohaterowie confluxu są poniżej przeciętnej - umiejętności mają niezłe, choć też bez szału, ale specjalizacje do bani. Corkes, pani od nimf czy Jeremy są o 100 klas lepsi.

Balansu nie ocenia się na mapach większych od XL bo na takich nikt poważny nie gra. Rozumiem że nowicjusze mogą sobie na nich grać z kompem po 12 miesięcy, ale balansu wtedy stwierdzać nie można. Poza tym nawet na XXXXXXXXXXXXL Twierdza zawsze będzie lepsza od Fortecy bo po prostu szybciej czyści mapę i zawsze będzie do przodu ^^

Ja nie twierdzę że Conflux niepotrzebnie został znerfiony w kosmos, ale twierdzę, że Cove jest teraz superhiper imbą. Zresztą ich eksperci od balansu też już zdaje się się do tego odnosili (dziwie się że zajęło im to tak długo...)

Kastore PW
5 lutego 2017, 15:10
OK, tylko ja biorę pod uwagę jeszcze aspekt czy miasto jest "casual friendly", a Cove z racji tego, że nadkłada siłę nad wytrzymałość, wymaga dodatkowego skilla, by nie mieć dużych strat. Nie jest to w żadnym wypadku skill elitarny, ale prawda jest taka, że zdecydowana większość graczy sobie z tym nie radzi.
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 - 11
temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel