Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97 | |
Warmonger |
Fajnie, że są. Natomiast zgadzam się z Fandorem, że grafiki pozostawiają nieco do życzenia. O ile panienki w ogólności dają radę, to osobniki męskie wyszły jakieś nieforemne i niewyraźne. Tak czy inaczej, można je od razu wykorzystać w VCMI ;) Tym razem to HoTA naśladuje innych moderów. |
Andruids |
Jeszcze raz odniosę się do wątku Cytadeli. O ile zapewne DrSlash wyszedł pierwotnie z tego samego założenia większość, nic nie powstrzymuje twórców map przed stworzeniem własnych bohaterów i daniem im dowolnej (w tradycyjnie przyjętym spektrum binarnym) płci. Jak np. Ktoś zwrócił na to uwagę na HC i biorąc pod uwagę drobiazgowość zespołu Hota, wydaje mi się, że kiedyś doczekamy się żeńskiego Władcy bestii i męskiej Wiedźmy. Jako że oba jaszczury wyglądają podobnie, można by zrobić coś podobnego do zabiegu z Twierdzą. Oba jaszczury mianować Wiedźmami, a jako Władców bestii dać gnolle. |
Felag |
@Minosking Nie było potrzeby robienia modeli dla Cytadeli, bo wszystkie wiedźmy to kobiety, a wszyscy Władcy Bestii to mężczyźni. |
MinosKing |
Felag masz rację, wcześniej nie zwróciłem na to większej uwagi. Lecz zawsze mi brakowało tam jakiejś drobnej różnorodności w modelach bohaterów. :P |
Nephretes |
Warmonger: Na dobrą sprawę nie ma to jednak większego znaczenia kto coś wymyślił, a raczej kto pierwszy i jak zrealizował. Poza tym w tym przypadku ewidentnie taki pomysł istniał już wcześniej, co widać na załączonym obrazku.Tym razem to HoTA naśladuje innych moderów. Sama realizacja jest całkiem niczego sobie, szczególnie kobiece wersje klas. Faktycznie niektóre modele cierpią na brak czytelności, ale pewnie będzie to poprawiane z kolejnymi wersjami. DrSlash wykonał jednak kawał dobrej roboty. Czekam na kolejną porcję nowości. PS być może MDT pokusi się o stworzenie dodatkowych modeli dla cytadeli jeśli będzie taka potrzeba. W końcu do nowych jednostek potrzebni są też nowi bohaterowie :) (Tak, wiem o dychotomicznym podziale klasy ze względu na płeć, ale może by go kiedyś tak złamać) |
uhm |
Errata ;) "Tak jak to już zostało powiedziane, pomysł stworzenia oddzielnych modeli dla herosów różnych klas i płci jest tak stary jak sama HotA, o czym można się przekonać oglądając nasze materiały promocyjne: Co więcej, ta część gry była też obecna w roku 1998 na wczesnych etapach produkcji Heroes 3, tworzonych przez New World Computing. Niestety, z powodu braku czasu i funduszy w ostatecznej wersji znalazło się tylko 16 modeli bohaterów, resztę zaś wycięto. Pragniemy również przypomnieć, że Załoga HotA nie pochwala wykorzystywania naszych dzieł w innych projektach, a już szczególnie bez pozwolenia." @ShEv441 Nie, nie jestem członkiem HotA Crew, jednak zarówno Załoga HotA jak i ekipa Succession Wars Mod często wspierają się wzajemnie w swoich pracach, DrSlash jest natomiast członkiem obu drużyn :) |
Magiellan |
Nie no po prostu, ten wampir na koniu i ta żywiołka to wymiatają ;) A na poważnie, to całkiem fajny pomysł, ale nie oszukujmy się, że to tylko taki dodatkowy smaczek... Myślę, że od czasu tego pierwszego posta przetłumaczonego przez Uhma, wszyscy czekają na nowy zamek/frakcję (w bliższej lub dalszej przyszłości) |
Andruids |
The Game: ... występuje w oryginalnym Heroes III.ta zjawa na koniu The Game: Zatem łudzą się, bo z wiadomości od zespołu Hoty wynika, że jeszcze bardzo długo się czegoś takiego nie doczekamy.Myślę, że od czasu tego pierwszego posta przetłumaczonego przez Uhma, wszyscy czekają na nowy zamek/frakcję (w bliższej lub dalszej przyszłości) The Game: Wygląda tak od czasów Armageddon's Blade.
Ps: Czy mi się wydaje czy ten przedostatni model bohatera żywiołaków wygląda jak Dracon ? |
Magiellan |
Masz rację Andrusie... Coś mi się pomyliło i majaczę... Oczywiście w punkcie 1 i 3 masz całkowitą rację... Natomiast jeśli chodzi o punkt drugi to chodzi mi bardziej o to, że sami ludzie z hoty piszą, że wbrew powszechnej opinii niema problemów technicznych z dodaniem nowych zamków/frakcji więc jest szansa/nadzieja, że kiedyś może pojawi się jakaś nowa :) |
Szaman |
uhm: Żeński model władczyni prawdopodobnie wzorowany był na wizerunku Mutare, aż szkoda, że nie został on wierniej oddany: Bardziej mi się podoba ta władczyni w bikini:) Tak z ciekawości są gdzieś te modele z wcześniej fazy Heroes 3 ogólnie dostępne? |
rad19dym |
Andruids: Przy ewentualnym spolszczeniu wyglądałoby to nieco dziwnie. Bo o ile "Władca bestii" może być, to męska "wiedźma"... może "wiedźmin"?
wydaje mi się, że kiedyś doczekamy się żeńskiego Władcy bestii i męskiej Wiedźmy |
avatar |
DrSlash zdradza trochę tajników swego warsztatu: http://forum.df2.ru/index.php?s=&showtopic=26472&view=findpost&p=735863 |
avatar |
Nie wiem czy ten temat był tu poruszany, ale ktoś zauważył, że na poniższym screenie Magog mimo że będąc pod wpływem zaklęcia Spowolnienia, ma swoją normalną szybkość. Wniosek: w patchu 1.5 będą zmiany w systemie zaklęć. |
Blade |
Oby tylko nie przesadzili z tymi zmianami, żeby nie były zbyt radykalne. @down Być może. Ale czy wtedy nie wystarczyłby komunikat "To zaklęcie nie zadziała na nikogo" lub ewentualnie nie można by rzucić czaru na daną jednostkę? Może oddział jest w stanie przejść tę samą liczbę pól, ale spowolnienie sprawia, że traci inicjatywę. Trudno powiedzieć. |
Hellburn |
Widziałem to wcześniej, ale dopiero teraz doszła do mnie ta myśl. Być może... chodzi o rodzimy teren? W sensie - slow nie działa na jednostki poruszające się po ich rasowym terenie. |
Nitj'sefni |
Hellburn: Bardzo prawdopodobna opcja, szczególnie jeśli przyjrzymy się Graalowi Cove.
slow nie działa na jednostki poruszające się po ich rasowym terenie. |
Kastore |
HotA psuje balans! Yaaaay!!! |
galo11 |
Jestem zaniepokojony taką zamianą. Ale może jednak nie ingerowali w czary, a np. z uwagi na niską moc bohatera rzucającego zaklęcie i obecność artefaktów zwiększających prędkość jednostek efekt spowolnienia nie jest widoczny. Albo wprowadzili jakiś nowy artefakt łączony (np. z artefaktów zwiększających szybkość jednostek) znacznie ograniczający efekt "spowolnienia". |
avatar |
Na forum HC powiły się inne teorie na temat tego 'fenomenu'. Jedna z nich twierdzi, że w pewnych warunkach pojawia się ikonka buta, która pozwala akumulować niewykorzystaną szybkość z jednej tury i dodać ją do szybkości kolejnej - dzięki temu w tym przypadku Magogi mimo spowolnienia mają w tej turze swoją normalną szybkość. Inna teoria na temat buta mówi, że to opcja między strzałem a ruchem i atakiem. |
Drwal |
W sumie dostanie 1 pkt ruchu więcej za oddanie tury jest bardziej logicznie niż otrzymanie +1 do obrony. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel