Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 138 - 139 - 140 ... 162 - 163 - 164 | |
Hayven |
Powiedziałbym, że zdecydowanie lepiej nadaje się na ulepszenia, na podstawę byłby chyba zbyt przekokszony. Chociaż może...? Ale wtedy jak by go ulepszyć? A tak widać wyraźny progres, zresztą nieulepszony Anioł też nie jest przesadnie kolorowy :) |
Kuririn |
Wracając do mojego ulubionego smoka z heroes 4, a mianowicie do animacji, która została stworzona od nowa, po raz pierwszy przeze mnie ;). Trochę paski do poprawy, no i niektóre animacje... Moving: Mouse Over: - tutaj dodatkowo będzie dymek (jak w oryginale) Standing: Getting Hit: - jakieś opary ognia/nic i Defend: P.S. Coś z tego będzie... |
Zachari |
Moving faktycznie do poprawy (za wysoko podnosi lewą parę kończyn) ale bwrdzo się cieszę że robisz coś w tym kierunku :D |
Mistrz |
Zmniejszyłeś mu łapki mistrzu? Coraz lepiej to wygląda! W animacji getting hit mógł by trochę odrywać się od ziemi, no i dymek też był by wskazany. |
Kuririn |
Toffi: Ta animacja jest jedną z trudniejszych, jak nie najtrudniejszych. Moving faktycznie do poprawy Mistrz: Troszkę tak, ale uwzględnione będą pewne zmiany.Zmniejszyłeś mu łapki mistrzu? Mistrz: ^^Coraz lepiej to wygląda! Mistrz: No mógłby się odrywać, zresztą to pierwszy zarys animacji. Dymek nie, prędzej jakiś delikatny ogień.
W animacji getting hit mógł by trochę odrywać się od ziemi, no i dymek też był by wskazany. |
Mistrz |
Mniejsze łapki = Lepszy smok! Konkretna konkurencja dla twojego Demosmoka ;) |
Kuririn |
Taka sytuacja bez ognia - <zawiedziony> I druga próba: I trzecia próba: |
Mistrz |
Dla mnie pierwsza. Wygląda klasycznie. |
Kuririn |
I kolejny raz. :P Wyrobiwszy się w 10 klatkach. ^^ |
J. M. Sower |
Postaraj się poprawić tylnie nogi, aby się tak nie ślizgały w powietrzu. Generalnie jest całkiem przyzwoicie. |
Kuririn |
Ale oryginał tak mniej więcej ma... |
J. M. Sower |
To zrób lepiej niż w oryginale. ;) Prace NWC nie są przecież ideałem, którego trzeba się mocno trzymać. Ps. Nie wiem, czy jeszcze pracujesz nad stroną wizualną, ale może ustaw teksturze złotych pręgów na grzbiecie specular color, albo coś pokombinuj. Wydaje mi się, że powinny być bardziej intensywne. |
Kuririn |
Mała prezentacja: |
avatar |
Masz rozmach:) Z dwojga smoków bardziej lubię tego fioletowego, ale nie że gorzej wykonany tylko dlatego, że... lubię! I coraz bardziej się przekonuję do twoich Archaniołów - pomysł by odtworzyć tą postać znaną z ekranu startowego RoE nie był głupi :) |
Kuririn |
Getting Hit: - może takie coś? P.S. Sorasky za spam! |
Warmonger |
Animacja hit dobra, tylko niech on stoi na dwóch nogach - megasmoki, podobnie jak słonie, nie skaczą ;) |
Mistrz |
No i getting hit masz gotowe! Za to super-archanioły to wciąż moja ulubiona z pośród twoich jednostek. Sha-tzun! |
Kuririn |
J.M. Sower: A proszę ja Ciebie bardzo:Postaraj się poprawić tylnie nogi, aby się tak nie ślizgały w powietrzu. J.M. Sower: Tak, zamierzam popracować nad stroną wizualną, od nowa paski muszę narysować.Ps. Nie wiem, czy jeszcze pracujesz nad stroną wizualną, ale może ustaw teksturze złotych pręgów na grzbiecie specular color, albo coś pokombinuj. Wydaje mi się, że powinny być bardziej intensywne. avatar: A no masz ;)Masz rozmach avatar: Haha - pomysł nie głupi owszem, ale dużo jej brak do świetności, a ja do niej jakoś cierpliwości nie mam. I coraz bardziej się przekonuję do twoich Archaniołów - pomysł by odtworzyć tą postać znaną z ekranu startowego RoE nie był głupi :) Warmonger: Ale koncept jest taki, aby właśnie stał na 4 łapkach, i nie jak kaczucha. :P tylko niech on stoi na dwóch nogach Mistrz: Zaś tutaj, jest wiele jeszcze rzeczy do zrobienia. Ratatuj!Za to super-archanioły to wciąż moja ulubiona z pośród twoich jednostek I poprawione Moving: Edit: Poprawione. |
Mistrz |
Hmmma a wygląda jak move :D Spoko. Patrzyłem na waszą kolaborację z Nephem i tam kaczuch ma czarną obwňdkę wokół oczu i źrenicę przesuniętą ku przidowi, co nadaje mu (wrednego) charakteru. Przemyśl czy do tego nie wrócić. |
Kuririn |
Do poprawek wyglądu wrócę. Spokojnie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 138 - 139 - 140 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel