Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 138 - 139 - 140 ... 162 - 163 - 164

Hayven PW
19 stycznia 2017, 21:13
Powiedziałbym, że zdecydowanie lepiej nadaje się na ulepszenia, na podstawę byłby chyba zbyt przekokszony. Chociaż może...? Ale wtedy jak by go ulepszyć? A tak widać wyraźny progres, zresztą nieulepszony Anioł też nie jest przesadnie kolorowy :)

Kuririn PW
22 stycznia 2017, 04:58
Wracając do mojego ulubionego smoka z heroes 4, a mianowicie do animacji, która została stworzona od nowa, po raz pierwszy przeze mnie ;).
Trochę paski do poprawy, no i niektóre animacje...

Moving:

Mouse Over: - tutaj dodatkowo będzie dymek (jak w oryginale)

Standing:

Getting Hit: - jakieś opary ognia/nic

i Defend:


P.S. Coś z tego będzie...

Zachari PW
22 stycznia 2017, 09:51
Moving faktycznie do poprawy (za wysoko podnosi lewą parę kończyn) ale bwrdzo się cieszę że robisz coś w tym kierunku :D

Mistrz PW
22 stycznia 2017, 11:34
Zmniejszyłeś mu łapki mistrzu? Coraz lepiej to wygląda! W animacji getting hit mógł by trochę odrywać się od ziemi, no i dymek też był by wskazany.

Kuririn PW
22 stycznia 2017, 12:00
Toffi:
Moving faktycznie do poprawy
Ta animacja jest jedną z trudniejszych, jak nie najtrudniejszych.

Mistrz:
Zmniejszyłeś mu łapki mistrzu?
Troszkę tak, ale uwzględnione będą pewne zmiany.
Mistrz:
Coraz lepiej to wygląda!
^^
Mistrz:
W animacji getting hit mógł by trochę odrywać się od ziemi, no i dymek też był by wskazany.
No mógłby się odrywać, zresztą to pierwszy zarys animacji. Dymek nie, prędzej jakiś delikatny ogień.

Mistrz PW
22 stycznia 2017, 13:01
Mniejsze łapki = Lepszy smok! Konkretna konkurencja dla twojego Demosmoka ;)

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 00:31
Taka sytuacja bez ognia - <zawiedziony>

I druga próba:

I trzecia próba:

Mistrz PW
23 stycznia 2017, 03:07
Dla mnie pierwsza. Wygląda klasycznie.

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 07:10
I kolejny raz. :P
Wyrobiwszy się w 10 klatkach. ^^

J. M. Sower PW
23 stycznia 2017, 07:31
Postaraj się poprawić tylnie nogi, aby się tak nie ślizgały w powietrzu.

Generalnie jest całkiem przyzwoicie.

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 07:32
Ale oryginał tak mniej więcej ma...

J. M. Sower PW
23 stycznia 2017, 07:35
To zrób lepiej niż w oryginale. ;) Prace NWC nie są przecież ideałem, którego trzeba się mocno trzymać.

Ps. Nie wiem, czy jeszcze pracujesz nad stroną wizualną, ale może ustaw teksturze złotych pręgów na grzbiecie specular color, albo coś pokombinuj. Wydaje mi się, że powinny być bardziej intensywne.

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 08:13
Mała prezentacja:

avatar PW
23 stycznia 2017, 08:29
Masz rozmach:) Z dwojga smoków bardziej lubię tego fioletowego, ale nie że gorzej wykonany tylko dlatego, że... lubię! I coraz bardziej się przekonuję do twoich Archaniołów - pomysł by odtworzyć tą postać znaną z ekranu startowego RoE nie był głupi :)

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 09:23
Getting Hit: - może takie coś?


P.S. Sorasky za spam!

Warmonger PW
23 stycznia 2017, 10:35
Animacja hit dobra, tylko niech on stoi na dwóch nogach - megasmoki, podobnie jak słonie, nie skaczą ;)

Mistrz PW
23 stycznia 2017, 10:53
No i getting hit masz gotowe! Za to super-archanioły to wciąż moja ulubiona z pośród twoich jednostek. Sha-tzun!

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 13:50
J.M. Sower:
Postaraj się poprawić tylnie nogi, aby się tak nie ślizgały w powietrzu.
A proszę ja Ciebie bardzo:

J.M. Sower:
Ps. Nie wiem, czy jeszcze pracujesz nad stroną wizualną, ale może ustaw teksturze złotych pręgów na grzbiecie specular color, albo coś pokombinuj. Wydaje mi się, że powinny być bardziej intensywne.
Tak, zamierzam popracować nad stroną wizualną, od nowa paski muszę narysować.

avatar:
Masz rozmach
A no masz ;)

avatar:
I coraz bardziej się przekonuję do twoich Archaniołów - pomysł by odtworzyć tą postać znaną z ekranu startowego RoE nie był głupi :)
Haha - pomysł nie głupi owszem, ale dużo jej brak do świetności, a ja do niej jakoś cierpliwości nie mam.

Warmonger:
tylko niech on stoi na dwóch nogach
Ale koncept jest taki, aby właśnie stał na 4 łapkach, i nie jak kaczucha. :P

Mistrz:
Za to super-archanioły to wciąż moja ulubiona z pośród twoich jednostek
Zaś tutaj, jest wiele jeszcze rzeczy do zrobienia. Ratatuj!

I poprawione Moving:


Edit: Poprawione.

Mistrz PW
23 stycznia 2017, 13:53
Hmmma a wygląda jak move :D Spoko.

Patrzyłem na waszą kolaborację z Nephem i tam kaczuch ma czarną obwňdkę wokół oczu i źrenicę przesuniętą ku przidowi, co nadaje mu (wrednego) charakteru. Przemyśl czy do tego nie wrócić.

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 14:30
Do poprawek wyglądu wrócę. Spokojnie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 138 - 139 - 140 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel