Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 94 - 95 - 96 - 97

ShEv441 PW
17 stycznia 2017, 23:43
@up
HotA jest z założenia projektem niekomercyjnym, zatem pomoc finansowa odpada.
Wydaje mi się, że Docent miał na myśli inne informacje niż te skierowane do Acid Cave. Inaczej czemu by zapowiadał nowe informacje na HC, by potem napisać posta na polską stronę i nic nie mówić dalej na Heroes Community. Prędzej obstawiałbym kolejną obsuwę. Pewnie jutro lub pojutrze zobaczymy screena pokazującego kolejną część nowości oraz orientacyjną datą premiery.

Szaman PW
18 stycznia 2017, 00:10
Sorki za mały hejt, ale...

Czy już możecie przestać hypować? Wchodzę na ten temat, by poczytać jakieś konkretne informacje a od 5 stron w tył czytam tylko hype i koncert życzeń.. Chce to, to i to, niech dadzą to, to i to, mam nadzieje, że będzie to, to i to...brakuje tylko Line-upu na nowe jednostki do jeszcze niewymyślonego zamku tutaj...

Sorki za hejt, ale jedyny wartościowy komentarz przez ostatni tydzień to List Uhm-a...

Jak chcecie hypowac, to zróbcie nowy temat pt: Hype/Koncert życzeń HOTA... i będzie po sprawie, a ten zostawcie na konkrety.

ShEv441 PW
18 stycznia 2017, 00:21
JEST NOWE INFO O 1.5 OD DOCENT NA HEROES COMMUNITY

@update

Premiera ponownie przełożona. Nie sprecyzowano prawdopodobnego terminu premiery - "prace są na finiszu"

Na początek pokazują nowy wygląd bohaterów ( każda frakcja ma teraz ich czterech - 2 klasy x 2 płeć ) http://storage4.static.itmages.ru/i/17/0117/h_1484692746_6423942_9387c43936.png
Kolejne nowości pokażą w kolejnych postach

+modele bohaterów wykonał niemal samodzielnie nowy grafik w zespole Hota -DrShlash. To chyba dobrze wróży na przyszłe wersje gry.



Ulepsz.Wiesniak PW
18 stycznia 2017, 00:30
Podsyłam linka jakby ktoś chciał przeczytać.

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=39830&pagenumber=221

Przy okazji wydaje mi się czy obecnie Cove jest trochę słabo zbalansowany w porównaniu do innych miast?

PS Tak przy okazji jestem tu nowy, cześć wszystkim!

Szaman PW
18 stycznia 2017, 00:35
Cieniutko:/ Niektóre twarze nowych postaci są rozmyte, że nic nie widać.

Słusznie robią, że przesuwają premierę.

Andruids PW
18 stycznia 2017, 00:57
Żeński Władca i Męski Nekromanta wypadły moim zdaniem naprawdę źle. Ten drugi nie dość że wygląda okropnie, to jeszcze nie było sensu go robić - szkielet to szkielet. A Władczyni miała przecież niewykorzystany model w grze, Docent zamieścił go nawet w swoim poście. Czemu zrobili inny? Kto stwierdził że wściekle czerwony irokez wygląda lepiej niż charakterystyczny hełm? (coś więcej niż zbroja-bikini akurat na plus)

Reszta miodzio. Dziwi mnie jeszcze tylko brak najbardziej żeńskiego żywiołaka zamiast napalonej postaci z krągłościami.

Popcioslav PW
18 stycznia 2017, 01:02
Post od Picolana dobry, ale chce jednak coś zauważyć.

Albo autor nie umie robić jaszczurów/reptilionów. . .
Albo wszyscy bohaterowie z Cytadeli to faceci/jaszczury. Nawet to

EDIT: Sorry, nieważne, po przyjrzeniu się to może jednak być kobieta. . .

Andruids PW
18 stycznia 2017, 01:05
Popciu, przecież właśnie wszyscy bohaterowie klasy Magii w Cytadeli to kobiety (Wiedźmy), a Mocy mężczyźni (Władcy Bestii).

EDIT: Nie mów, że do tej pory umknęły twojej uwadze te dorodne, hmmm... gruczoły jadowe : p

Popcioslav PW
18 stycznia 2017, 01:06
Cytadela to seksistowskie miasto.

Co może każda Hydra to kobieta? O zgrozo.
Tak na poważnie to zawsze myślałem, że to był błąd w tłumaczeniu.

ShEv441 PW
18 stycznia 2017, 01:18
Generalnie jest dobrze. Dla mnie najlepiej wypadł zakuty w złotą zbroję facet z Tower oraz wampirzy lord na koniu. Reszta jest przynajmniej niezła / bardzo dobra w zależności od modelu. Trochę jednak nie rozumiem decyzji o tych zmianach. Sam oglądając screeny z 1.5 zaprezentowane na początku stycznia nie dostrzegłem przez dłuższy czas zmian w wyglądzie bohaterów. Poszło na to sporo pracy, na którą pewnie większość przestanie zwracać uwagę po 10 minutach. Rozumiem, że jest to rozwinięcie niezrealizowanej wizji NWC, ale sam wolałbym 1 lub 2 nowe neutrale jednostki zamiast tego. Wpływ na gameplay byłby większy, a nakład pracy pewnie podobny (18 nowych modeli + trzeba trochę animacji do nich porobić). Może jednak dla innych jest to bardziej istotne. Co wy myślicie?


radex115544 PW
18 stycznia 2017, 02:15
Mi się marzą jednostki Cathedral zwłaszcza ten upadły anioł wyglądał kozacko, ale skoro nie ma żadnych ograniczeń to być może za parę lat ujrzymy właśnie to miasto :) Bohaterowie jak najbardziej na propsie :) Coś mi się wydaję że na 2018 przygotują jakąś miłą niespodziankę, ale to tylko przypuszczenia chwilowo trzeba się zadowalać tym co będzie w 1.5 a i tak mimo wszystko zmian od poprzedniej wersji jest bardzo dużo jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy :)

Yaaqob PW
18 stycznia 2017, 10:27
Andruids:
Dziwi mnie jeszcze tylko brak najbardziej żeńskiego żywiołaka zamiast napalonej postaci z krągłościami.
Taa... Żywiołak ognia z kobiecymi piersiami jest zaiste nieco zabawny. xD

ShEv441:
Sam oglądając screeny z 1.5 zaprezentowane na początku stycznia nie dostrzegłem przez dłuższy czas zmian w wyglądzie bohaterów. Poszło na to sporo pracy, na którą pewnie większość przestanie zwracać uwagę po 10 minutach. Rozumiem, że jest to rozwinięcie niezrealizowanej wizji NWC, ale sam wolałbym 1 lub 2 nowe neutrale jednostki zamiast tego. Wpływ na gameplay byłby większy, a nakład pracy pewnie podobny (18 nowych modeli + trzeba trochę animacji do nich porobić). Może jednak dla innych jest to bardziej istotne. Co wy myślicie?
Cóż, ja uważam wręcz przeciwnie. Te modele bohaterów bardzo mi się podobają i estetycznie wzbogacają grę. Na nowe jednostki jeszcze przyjdzie czas. Liczę na syrenę :D... i może na sfinksa, który obecny był jako lokacja w Heroes 2 -> Sfinks z Heroes 2, a w Heroes 3 jako budynek Całunu Ciemności -> Sfinks z Heroes 3. ;)

P.S.
Moim zdaniem, wśród przedstawionych nowych grafik postaci bohaterów, odstaje druid-mężczyzna... ;)

Mistrz PW
18 stycznia 2017, 11:12
Najsłabsi IMO są bohaterowie magii Conflux. Żywiołak Magii był by bardziej na miejscu.

Hayven PW
18 stycznia 2017, 12:51
@Up tylko sęk w tym, że żaden z Elementalistów NIE jest żywiołakiem.

Mnie osobiście rozwalił Wampir na koniu jako Nekromanta - dlaczego nie mogli tam usadzić liszów u obojga płci? Ta zjawa nigdy mi się nie podobała :/

Za to reszta raczej mi się podoba, może poza Władczynią (Irokezy jakoś za mocno się kojarzą z Heroes 4). Ktoś na HC całkiem słusznie wytknął, że barbarzyńca w płaszczu wygląda zbyt magicznie i przydałoby się go obnażyć, żeby był bardziej "barbarzyński".

uhm PW
18 stycznia 2017, 15:39
"Data wydania musi niestety zostać ponownie przełożona. Pomimo cieżkiej pracy Zespołu wciąż pozostało nam do wykonania kilka zadań, na których realizację będziemy potrzebować dodatkowego czasu. By nie zawodzić dłużej waszych oczekiwań, tym razem powstrzymamy się od zamieszczenia przewidywanej daty premiery. Mimo to wersja 1.5.0 z całą pewnością jest już bliska ukończenia.

Wracając do najważniejszych nowinek nadchodzącej aktualizacji, zaczniemy od uchylenia rąbka tajemnicy mocno związanej z estetyką gry. Jak niektórzy zdążyli już zauważyć, na zrzutach ekranów zamieszczonych we wcześniejszym poście, pośród wielu innych nowości znalazły się też nowe modele bohaterów, zarówno na polach bitew, jak i na mapie przygody. Dzięki temu, od tej pory już na pierwszy rzut oka będzie można odróżnić zarówno klasę jak i płeć postaci.

Już NWC planowało stworzenie po dwóch modeli herosów dla każdej klasy, różniących się płcią. Na przykład - w zasobach gry można znaleźć niewykorzystane przez twórców pliki: AH01m.msk, AH02F.msk, AH02m.msk. Dotyczą one dpowiednio Kleryka-mężczyzny, Łowcy-kobiety i Łowcy-mężczyzny. Niestety, ostatecznie w grze znalazł się tylko ten ostatni. Co więcej, także na promocyjnych grafikach dostrzec można bohaterów różniących się płcią, pomimo że należą oni do tej samej klasy. Najlepszym tego przykładem są męskie i żeńskie odpowiedniki Władcy, zaprezentowane zarówno na polu bitwy jak i na mapie przygody.



Zarzucony przez oryginalnych twórców pomysł (którym zabrakło czasu, zasobów bądź też obu) został ponownie podchwycony przez HotĘ. Choć jest to element wyłącznie dekoracyjny, był on planowany już u samego zarania projektu. Na starych grafikach koncepcyjnych HotY można znaleźć rysunki 4 różnych bohaterów dla każdego miasta. Dodatkowo, w 2008 roku zostały stworzone alternatywne modele herosów Przystani.



W tej chwili wszystkie niezbędne modele stworzył z osobistej inicjatywy nasz nowy grafik 3D - DrSlash - który pracował nad nimi prawie rok.





Tworząc nowe modele drużyna HotA wzorowała się na domyślnych modelach bohaterów, ale naprawiła też kilka oryginalnych animacji i zdecydowała się na wdrożenie kilku nowych koncepcji. Postanowiono, że starzy bohaterowie twierdzy ze względu na swoje podobieństwo zostaną przydzieleni do tej samej klasy (Barbarzyńcy), natomiast Magowie bitewni otrzymają zupełnie nowe skórki, zaczerpnięte z innych części serii. Modele bohaterów Przystani zostały zupełnie przerobione, a bohaterowie mocy Wrót Żywiołów otrzymali zawsze aktywną animację oplatających ich płomieni.

Animowana galeria.




_____


Mój osobisty faworyt :) Stworzony zupełnie od podstaw w 2D.
_____
Wszystko razem."

Mały komentarz ode mnie: na Forums of Enroth DrSlash napomknął, że nie jest to jeszcze największa bomba nadchodzącej aktualizacji ;)

Żeński model władczyni prawdopodobnie wzorowany był na wizerunku Mutare, aż szkoda, że nie został on wierniej oddany:



I czy mi się nie zdaje, że Nawigator pali cygaro?

Andruids PW
18 stycznia 2017, 15:44
Uhm:
I czy mi się nie zdaje, że Nawigator pali cygaro?
Fajkę.


Mistrz PW
18 stycznia 2017, 15:59
@Hayven

No tak, masz rację. W dalszym ciągu powinni trochę z nimi pokombinować, bo wyglądają jak bohaterowie Zamku.

Fandor PW
18 stycznia 2017, 16:19
Szczerze, widać, że pracę są robione przez zupełnie nowego grafika i jeszcze wiele brakuje im do perfekcji, także spodziewam się, że w kolejnych wersjach, tak jak np. orkowie i halabardnicy bohaterowie także będą poprawiani.
Co do samego Cove, to pierwsza koncepcja jest dużo lepsza, i sposób zrobienia i kolor.

ShEv441 PW
18 stycznia 2017, 16:54
@uhm Czy jesteś członkiem HotA Crew?

DrSlash potwierdził, że nowe modele to tylko jedna z wielu nowości - prawdopodobnie nawet nie największa.

MinosKing PW
18 stycznia 2017, 18:23
Bardzo ładne te nowe modele bohaterów, lecz widzę że nie miał pomysłu na bohaterów dla Cytadeli:? Jaszczuroludzi dałbym do klasy mocy, zaś jako klasę magii <tak te Wiedźmy> może jakiegoś Gnolla i Gnollicę? Wiedźma mogła by mieć jakąś opaskę na głowie? Albo coś innego, zaś męska wersja Wiedźmin? <oczywiście żartuję z nim XD> Mógłby mieć jakiś hm płaszcz ze zwierzęcej skóry? Albo coś w tym stylu. ;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 94 - 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel