Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 35 - 36 - 37 ... 49 - 50 - 51

Pointer PW
9 listopada 2016, 01:17
Projekt podoba mi się coraz bardziej. Oby tak dalej. A co do map z H1-2, to czekam na "Dragon Pass" z Heroes 1. Tobyła jedna z moich ulubionych map w historii Heroesów :)

Orzie PW
10 listopada 2016, 05:38
This map is already converted so you will be able to enjoy it in the upcoming release :)

OFFICIAL MAP LIST FOR v0.8 BETA

Sir Galuf PW
10 listopada 2016, 14:26
Ten mod jest cudowny! Przepiękna bajkowa kraina Heroes 2 staje się bardzo rozbudowana! Mogliby przenieść Krasnoludy do Zamku Czarodzieja jak w czwórce? Byłoby fajnie. ;-). A! I czy na jednym screanie ten stwór z białą brodą w czerwonej szacie to gnom?

Orzie PW
11 listopada 2016, 09:12
Yes, that creature was inspired by King's Bounty Gnomes and bears the same name. :)

avatar PW
14 listopada 2016, 08:23

Orzie, don't be Ramsay Bolton and release this mod already :)

Orzie PW
14 listopada 2016, 08:53
You wouldn't be very pleased with a Knight town which looks like that when it's fully built. :)

avatar PW
9 stycznia 2017, 08:49
Kolejne obrazki.






Więcej tu: http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=32838&st=860&start=860
i tu: http://heroes2.forumactif.com/t448-h3sw-creature-animations
It is so awesome!

Magiellan PW
9 stycznia 2017, 19:44
Fajnie, że prace nad tym modem wciąż trwają... Super te obrazki, przywołują tyle wspomnień... Na prawdę szczerze nie mogę się doczekać grywalnego moda w klimatach i z grafą Herka 2...

Drwal PW
11 stycznia 2017, 15:29
Obrazki powodują przyspieszenie ciśnienia, naprawdę. Niemal wszystko mi się tu podoba i nawet nie będę narzekać na przemieszanie jednostek w niektórych miastach.

Oczywiście, najgorsze jest czekanie na ostateczną i kompletną wersję dodatku (niech nikt nie waży się używać słowa "mod" dla tak ogromnego dzieła). Autorzy nigdy nie podawali dokładnej daty premiery, ale co najmniej kilka razy dawali nadzieje, że będzie to niedługo. I tak minęło prawie 7 lat. :)

Magiellan PW
11 stycznia 2017, 20:32
Tak a propos tego dodatku, przypomniało mi się, że jeśli ktoś tęskni za Herkiem 2, to w necie krąży (albo przynajmniej kiedyś krążył) taki mod przerabiający WoG-a na Herka 2... Mianowicie cała szata graficzna była z Herka 2, ale pojawiały się też akcenty właśnie z WoG-a takie jak jednostki 3 poziomu, dowódcy czy artefakty... Swego czasu byłem nawet w posiadaniu tegoż moda... Problem polegał na tym, że była to jakaś wersja beta czy jaka tam i bardzo często się crashowało, przez co cały mod był naprawdę trudny do grania...

avatar PW
11 stycznia 2017, 20:48
To ten sam projekt. Tylko, że teraz ma być już w pełni gotowy, grywalny i nie oparty na WoGu ale jako samodzielny dodatek.

Magiellan PW
12 stycznia 2017, 20:58
O proszę... Szczerze nie wiedziałem, że chodzi o ten sam dodatek... Myślałem, że dodatek powyżej to bardziej odniesienie Herka 2 do Herka 3 ( zwykłego ) a nie do WOGa... W takim razie dziękuje Avatarze za oświecenie :). Niemniej nie zmienia to faktu, że wręcz nie mogę się doczekać wyjścia w pełni grywalnej wersji tego dodatku...

Andruids PW
17 stycznia 2017, 16:23
Nowa grafika od twórców, z ich strony https://vk.com/thesuccessionwarsmod


Mistrz PW
17 stycznia 2017, 17:20
Uuuu line-upy zamków Wiedźmy i Cyganki! Brakuje już tylko Heretyka. Ależ nie mogę się doczekać!

Edit

Dziękuję za poprawę posta, sądzę jednak że ten apostrof był tam wskazany.

Hayven PW
17 stycznia 2017, 17:22
Gnom, Satyr i Rycerz Śmierci zdają się nieco odstawać od reszty jednostek (Kusznik w sumie też) :(

Być może przyczyną jest trochę inna kreska albo rozkład cieni...

Możliwe też jednak, że to tylko kwestia przyzwyczajenia :)

Orzie PW
17 stycznia 2017, 17:25
Mamy przyjemność przedstawić przybliżoną wersję bestiariusza zbliżającej się odsłony beta v0.8. Na chwilę obecną mamy 8 frakcji, każda posiadająca 7 poziomów jednostek. Frakcje w Heroes 2 (na którym mod jest bazowany) miały tylko 6 poziomów jednostek co zmusiło nas do zaprojektowania dodatkowych potworów dla każdej już istniejącej frakcji.

Podczas rozmów były dyskutowane przeróżne pomysły z których większość musiała zostać odrzucona. Ścisły styl Heroes 2 dzięki któremu zawdzięczamy niepowtarzalną atmosferę i tak dobry odbiór gry miał bardzo duży wpływ na nasze końcowe wybory.

Oczywiście są rzeczy, które dla części graczy mogą wyglądać jako nieodpowiednie/niepasujące ze względu na ich osobiste oczekiwania albo światopogląd.Pragnę jednak wspomnieć, że większość innowacji które mają miejsce w naszym projekcie zostały dodane aby zapełnić luki pozostawione przez silnik Heroes 3 i z tego względu wybraliśmy "mniejsze zło", więc konkretny potwór wraz ze swoim miejscem w tym bestiariuszu ma powody aby być właśnie na swoim miejscu.

Tekst - Orzie
Tłumaczenie - Ragoon (grafika i animacja)

witchking PW
17 stycznia 2017, 17:26
Mam wrażenie, że jednostki dodane do istniejących zamków poza harpią ogólnie odstają. Harpia za to prezentuje się świetnie i ładnie dopasowana jest kolorystycznie. Podejrzewam, że wiele jednostek będzie jeszcze poprawianych.

To i tak ogrom pracy za którą pragnę pogratulować autorom.

Kastore PW
17 stycznia 2017, 17:32
Mnie się podoba.

Ragoon PW
17 stycznia 2017, 17:33
Tak, prawie wszystkie jednostki nie są jeszcze w wersji finalnej, ale aktualnie staramy się je dodać aby nie przedłużać zbliżającej się bety v0.8 (która została zapowiedziana na 2015 rok).
Jako, że zajmuje się animacją i grafiką mogę odpowiedzieć na wasze pytania, można mnie znaleźć pod tym adresem:
https://www.facebook.com/ragoongraphics/

Lub na forum
http://heroes2.forumactif.com/

Hiro PW
17 stycznia 2017, 19:28
Będę bronił stylistyki nowych jednostek. Na pierwszy rzut oka każda nowość zdaje się odstawać mniej lub bardziej od "kanonicznego" stylu. Np. ropucha przeciwstawiona jednostkom czarodzieja też w pierwszej chwili zdaje się w ogóle nie pasować, a została stworzona przez oryginalnych twórców. Sądzę, że minie trochę czasu i wszyscy się przyzwyczają.

Jedyne do czego mogę się przyczepić to trochę zbyt "czysty" styl rysowania niektórych jednostek. Np. u kusznika (kolczuga) czy harpii (skrzydła) występują pola pikseli które wyglądają jakby były wypełnione jednolitą teksturą - u oryginalnych jednostek twórcy bardzo sprytnie pozbywali się takich "dziur" przez co grafika nie wydaje się płaska, patrz skrzydła roka, płaszcz wampira czy łuski hydry.

Niemniej jednak powyższy akapit to trochę szukanie dziury w całym. Jestem wręcz onieśmielony poziomem pracy twórców i nawet nie próbuję sobie wyobrazić starań i ciągłych sekwencji prób i błędów aby wypracować styl tak łudząco podobny do tego, który kochamy z H2. Szczere gratulacje! To ma szanse stać się bezkonkurencyjnie najlepszym modem w historii.
strona: 1 - 2 - 3 ... 35 - 36 - 37 ... 49 - 50 - 51
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel