Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [wbity] Might and Magic X: Legacy
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23

LISZ PW
5 listopada 2006, 11:51
Czy coś wam wiadomo o powstaniu nowej części M&M 10? - piszcie co wiecie

Trang Oul PW
5 listopada 2006, 12:20
Na szczęście nie.

Acid Dragon PW
5 listopada 2006, 12:23
Nie, nie wiadomo właściwie niczego...

Przez ostatni rok dało mi się słyszeć różne plotki, że jednak jakaś 'trzecia' gra z literkami MM powstaje, ale żadna nie znalazła potwierdzenia. Póki co, chyba jeden z pracowników Ubisoftu powiedział, że na razie jedynie o tym myślą, ale z zastrzeżeniem, że obecnie niełatwo jest zrobić dobrą grę RPG.

Alamar PW
5 listopada 2006, 14:20
Jedyne co powiedział, to stara spiewka jeszcze sprzed wydania HV - może pomyslą nad RPG (lub MMO - nie sprecyzowali dokładnie), jeśli sprzedaż HV i DM zadowoli Ubi.

Temat zamykam (kasacja za kilka dni). Równie dobrze możnaby pisać o MM11.


EDIT:
Jak chcesz - najwyżej sam będziesz tutaj sprzątał. :P
I czemu mam wrażenie, że najwięcej będzie tutaj moich postów (odnośnie ewentualnych nowin)?

Acid Dragon PW
5 listopada 2006, 15:10
Ja jednak dla tego jednego tematu chciałbym zrobić wyjątek - nie dlatego, by tu jakaś dyskusja się rozwijała - raczej by wogle był :P. Bo pewnie są Mieszkańcy, jak i goście, którzy tematem się ciekawią, a nie mają informacji żadnych (my przynajmniej mamy informacje o braku informacji :P). Poza tym może ktoś znowu jakąś plotkę wypatrzy....

LISZ PW
8 listopada 2006, 20:40
Mnie ciekawi jak by mogło wyglądać nowe mm? Albo np. w którym roku może przypuszczalnie powstać nowa część?

Alamar PW
28 listopada 2006, 17:49
Na forum Celestial Heavens pojawił się już temat odnośnie własnych propozycji do nowej części MM.
Nie wiadomo:
- czy wogle nowa część powstanie,
- czy wogle jakieś sugestie fanów będą brane pod uwagę,
- i wreszcie czy Ubisoft (wzorem HV) powie jedno a zrobi drugie.

Niemniej jednak, jak ktoś ma jakieś (rozsądne) pomysły (i zna w miarę angielski), może swoje propozycje zamieścić. A nuż się coś z tego wyjdzie?

TOLBERTI PW
28 listopada 2006, 18:34
Bez JvC nawet jeśli 10 powstanie będzie do niczego i tyle do powiedzenia :)

Nie_mam_nicka PW
28 listopada 2006, 19:21
TOLBERTI w 100% się z tobą zgadzam. Skoro Heroes jest bez JvC jaki jest, to wole nie myśleć co byłoby z M&M... Oby nigdy nie powstało M&M 10 by Ubisoft.

Gajew PW
13 grudnia 2006, 13:20
Zgadzam się z Nie_mam_nicka. Według mnie lepszy był by M&M X produkcji 3DO. Dlatego myślę, że się dogadamy.

AlamarChyba NWC.
Rozróżnij wydawcę gry (Ubisoft, 3DO) od jej producenta/twórcy (Nival, New World Computing - akurat umieszczenie tych dwóch ostatnich firm obok siebie, nie jest najlepszym pomysłem).

Waspwort PW
16 kwietnia 2007, 17:16
Ostatnio (shock!) gram w M&M VII i gra nadal mi sie podoba. Ale z przykrością stwierdzam, że grafika już jakby tak mniej.
I pomyślałem, że M&M X mógłby być remake'em M&M VII.
Ale żeby bardziej zachęcić graczy to rozbudowanym (Vori, może motyw góry Grzmiącej Pięści, jakieś nowe klasy, potwory, umiejętności, przedmioty i nowy wątek w fabule).
Oczywiście, zasada gry taka sama, tzn. cztery postacie, patrzymy oczami, taki sam ekwipunek, sklepy, levele i PB. Wszystko takie samo, tylko GRAFIKA LEPSZA. Miejsca, krainy, kształty potworów, nawet ukształtowanie terenu w miarę możliwości żeby było takie samo.
A jak już pisałem o górze Thunderfist (fajna nazwa), to czy mógłby ktoś przesłać mi linka do tematu z dyskusja o tym miejscu (coś tam było, że na dnie krateru, ktoś znalazł pozostałości po jakimś ukrytym przejściu, albo coś w tym stylu)?
Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny za ten link. Patrzyłem w ciekawostkach itp, ale nic nie znalazłem. Możliwe, ze ten temat jest usunięty, ale chciałbym sie upewnić.

AlamarAlamarLinki do tego "laboratorium" masz w Ciekawostkach (na anglojęzycznej stronie Castle Gobs), oprócz tego poszukaj w "Problemach i poradach", gdzieś koło początku tego tematu. I niestety, nic tam nie było (poza niebieskim grzybkiem/klejnotem i kliknięciem spacją, gdzie nie trzeba).

Ginden PW
16 kwietnia 2007, 17:40
Tamten świat już nie istnieje. Istnieje tylko Ashan. Ashan istniało od zawsze i będzie zawsze istniało. Zdecydowaliśmy się zerwać z starą historią, by móc wprowadzać nasze badziewie o grafice 3D. Istnieje tylko Ashan. Rozumiesz? Istnieje tylko Ashan.

A tak serio: Ubisoft zerwał z światem M&M i postanowił zrobić nowy świat: Ashan (Istnieje tylko Ashan. Ashan istniało od zawsze i będzie zawsze istniało (dopóki nie powstanie Heroes VI z nowym światem)).

Waspwort PW
16 kwietnia 2007, 22:58
Istnieje tylko Ashan...
Nie do końca jestem z tego powodu zadowolony.
Ashan nie ma tego klimatu, a Antagarich (dobrze napisałem?) miał.

Alamar: nie - Antagarich to kontynent, a nie planeta/świat.

Cała seria M&M I-VIII stanowiła jako taka ładnie zgrana całość - Heroesy też zahaczały fabułą o M&M.
A teraz powstał Ashan. I gry już ze sobą za bardzo związku nie mają. To trochę jakby pozbawić Need for Speeda możliwości tuningu samochodu. Szczerze mówiąc, to w ogóle nie podobają mi sie Heroes V i M&M IX (w DM nie grałem).

EDIT
Alamarze, tam nie ma tego wątku z Górą Grzmiącej Pięści. Przeczytałem całość.

Alamar PW
17 kwietnia 2007, 18:13
Jeśli chodziło Ci o Castle Gobs, to wszystko tam jest - trzeba było tylko "ręcznie" wejść do działu o MM7 (link w ciekawostkach jest tylko do ciekawostek, a nie całej tamtejszej strony o MM7).

Masz tu bezpośredni link do Vori.

Waspwort PW
17 kwietnia 2007, 22:03
Dzieki Alamar, (nawet nie wiedziałem, że ma to jakikolwiek związek z legendami o Vori). Słyszałem tylko, że ktoś wszedł do krateru wulkanu i znalazł tam jakieś pozostałości po sekretnym przejściu (coś tak jakby twórcy gry nie posprzątali czegoś)
O co chodzi z tym grzybkiem i klejnotem?

Ok, ale teraz tego nie zrobie, bo jestem przy składaniu golema, a żeby dojść do Nigonu to trzeba załatwić 3 minotaury w praktycznie bezpośredniej walce (chociaż czar szał+ różdżka paraliżu by sprawę załatwiła bez problemów, więc...)
AlamarAlamarRzuć czar Magiczne Oko, a zorientujesz się o co chodzi z tym odczynnikiem.

Smok Bananowy- Adam PW
20 kwietnia 2007, 22:36
Moim zdaniem można by znaleźć jakąś lukę czasową między poszczególnymi częściami (np. VII i VIII). Ja tam źle się orientuję w geografii tego świata i nie wiem czym tak naprawdę jest Jadame, Antagarich, Enroth czy Ashan (kontynent, świat planeta?) Ale można by właśnie zrobić takie same miasta, tyle że o ładniejszej grafice i kontynuować wątek też z MM VII, w którym otwieramy system bram. Przemierzanie światów, tępienie Kreegan, pomaganie barbarianom_;p Można by również (jeżeli podane przeze mnie wcześniej nazwy są kontynentami) za odpowiednią opłata przechodzić między nimi i robić różne zadania (trochę z VII, trochę z VIII). Jeżeli się zamotałem lub nie mam w czymś racji, proszę mnie poprawić.

Tichondrius PW
21 kwietnia 2007, 08:51
Cytat:
Moim zdaniem można by znaleźć jakąś lukę czasową między poszczególnymi częściami (np. VII i VIII). Ja tam źle się orientuję w geografii tego świata i nie wiem czym tak naprawdę jest Jadame, Antagarich, Enroth czy Ashan (kontynent, świat planeta?) Ale można by właśnie zrobić takie same miasta, tyle że o ładniejszej grafice i kontynuować wątek też z MM VII, w którym otwieramy system bram. Przemierzanie światów, tępienie Kreegan, pomaganie barbarianom_;p Można by również (jeżeli podane przeze mnie wcześniej nazwy są kontynentami) za odpowiednią opłata przechodzić między nimi i robić różne zadania (trochę z VII, trochę z VIII). Jeżeli się zamotałem lub nie mam w czymś racji, proszę mnie poprawić.

A znasz sie na C++ etc. aby tak zrobić? To jest możliwe, ale na chwilę obecną nikt się tym nie zajął - Też myślałem o połączeniu MM... kiedyś... Ale może jak ukończą tribute i podaliby kod źródłowy tribute, to jest szansa na to, że będzie można takie cuda robić ;).

Smok Bananowy- Adam PW
21 kwietnia 2007, 10:01
Bądź też poszukiwanie starożytnych w imieniu Lordów Harmondale. Poszukiwania na Jadame, Antagrichu, Enroth. Poszukiwania po innych planetach. Teraz można by zrobić tak obszerną grę, że nie możliwe było by przejście jej w ciągu całych wakacji. Ale też nie za trudną, z ładną grafiką 3D i pięknymi (to pamiętam w MM VII i VIII) rysunkami broni. Więcej czarów. Tak to system gry cały czas taki sam.

AlamarAlamarTakie coś to najprędzej nazywałoby się "World of Might and Magic" - gatunek MMO. :P

Waspwort PW
21 kwietnia 2007, 21:37
A ja bym wolał, żeby nazwijmy to World of Might and Magic polegał na kolejnym ratowaniu świata (jak w ósemce). Nie podoba mi się motyw Starożytnych w M&M (zwłaszcza nowe technologie - żadnych Lincolnów). Pomysł z przemieszczaniem się między kontynentami byłby super.

Ale w M&M zawsze najważniejszy był klimat i uważam, że to powinno być priorytetem twórców.
Bez Mistrza, ciężko będzie to uzyskać.

Alamar PW
22 kwietnia 2007, 08:23
Te "nowe" technologie mają przeszło 1000 lat na karku. :P
Co do tła całej sagi (sci-fi) - jak kto woli (osobiście nie chciałbym widzieć jakiś niedorozwiniętych gamoni latających z blasterami i strzelających do czego popadnie, ale same wzmianki o potężnych artefaktach "strzelających światłem słońca" czy zbrojach "lekkich jak piórko i niemal niezniszczalnych" jak najbardziej by mogły być), lecz to "zaplecze" zawsze było częścią światów MM (poza najnowszymi "dziełami" Ubisoftu).

Niemniej, byle tylko najnowsza część:
a) wyszła,
b) była "dorobiona" (nie jak HV czy DM, gdzie potrzeba x patchy plus y dodatków, by można spokojnie pograć),
c) była przemyślana, a nie robiona tylko dla pieniędzy (czyli nie tylko sprzedaż jest ważna, ale również przyciągnięcie klientów do gry/tytułu i sprawienie by przy nim pozostali).
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23
temat: [wbity] Might and Magic X: Legacy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel