Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 136 - 137 - 138 ... 162 - 163 - 164

Kuririn PW
10 stycznia 2017, 20:35
Z banku stworów. :D

Demorator PW
10 stycznia 2017, 21:46
Może zamiast próbować odtwarzać pozycję w stu procentach, delikatnie "posadzić" smoka na zadzie i podnosić w czasie ruchu.

Kuririn PW
11 stycznia 2017, 07:01
Demorator:
Może zamiast próbować odtwarzać pozycję w stu procentach, delikatnie "posadzić" smoka na zadzie i podnosić w czasie ruchu.
Obawiam się, że to max, aby posadzić go na tyłku jeszcze bardziej.

Drwal PW
11 stycznia 2017, 15:19
Dla mnie obecna wersja jest zdecydowanie najlepsza i jednocześnie kompletna. Umówmy się, zawsze będzie odstawać od oryginalnych, a stawianie go na 2 łapach nie ma sensu. Obecnie ładnie układa się na 2 heksach, został dość dobrze przeniesiony do trójki. Jakbym już musiał się do czegoś przyczepić, to chyba użyłbym odrobinę ciemniejszej zieleni.

val-gaav PW
11 stycznia 2017, 15:32
A może by poprosić Warmongera albo kogoś innego z developerów VCMI o możliwość dodawania 3 hexowych stworzeń ?

Zapewne to nie jest jedyna jednostka, którą ciężko zmieścić na 2 hexach.

Warmonger PW
11 stycznia 2017, 16:35
Cytat:
A może by poprosić Warmongera albo kogoś innego z developerów VCMI o możliwość dodawania 3 hexowych stworzeń ?
Zapomnij. Obsługa heksów (zwłaszcza w H3) jest po prostu bardzo trudna i we wczesnych latach wiązała się z tym ogromna liczba błędów :P.

Kuririn PW
11 stycznia 2017, 16:42
Temat z trzema hexami był poruszany... dość dawno. I ja również mówie stanowczo nie!

Magiellan PW
11 stycznia 2017, 20:41
Mi osobiście bardzo podoba się model tego demosmoka... Jeśli już się można do czegoś przyczepić to tak jak napisał Drwal, być może mógłby być on nieco ciemniejszy... Według mnie można by też trochę poprawić stopy, które wydają mi się jakieś trochę za duże i może trochę pysk, który wygląda nieco jak maska... Jeśli chodzi natomiast o jego pozycję, to według mnie jest ona w porządku... Chciałem się też powstrzymać, ale nie mogę i muszę coś napisać o tym zielonym kryształowym smoku... Nie powiem. Bardzo mi się on podoba... Jest taki ładny, pocieszny i generalnie wygląda jak żelka haribo (wiecie, te misie...).

Kuririn PW
16 stycznia 2017, 06:38


Kilka poprawek i powinno być dobrze :)

avatar PW
16 stycznia 2017, 07:41
A ten symbol w aureoli coś konkretnego oznacza?
A projekt fajny - zawsze miałem słabość do Aniołów w obciętymi nogami :)

Kuririn PW
16 stycznia 2017, 08:28
Moving:

Mistrz PW
16 stycznia 2017, 08:33
Rozumiem że to nawiązanie do Mściciela? Bardzo fajny!


Kuririn PW
16 stycznia 2017, 08:38
Tak, coś ala Hotowski mściciel, myślę nad animacja mouse over...

Hayven PW
16 stycznia 2017, 09:07
Pomysł może i ciekawy, ale "aureola" jest w dziwnym miejscu (na czym się ona trzyma?), natomiast skrzydła podczas stania są ułożone jakoś tak... dziwnie.

Kuririn PW
16 stycznia 2017, 09:12
Hayven:
ale "aureola" jest w dziwnym miejscu (na czym się ona trzyma?)
Wzorowałem się na Hotowskim defie. Co do animacji stania, skrzydła były poddane "jeszcze" obróbce. ;)

Mistrz PW
16 stycznia 2017, 09:19
Dla mnie wygląda on jak podstawowa wersja Mściciela.

W Mouse over niech miecz wystawia w stronę przeciwników.

witchking PW
16 stycznia 2017, 16:26


Usuń twarz, doda to całej postaci więcej mroczności. Hotowa aureola przylega do głowy i jest większa, moim zdaniem wygląda to lepiej.

Andruids PW
16 stycznia 2017, 16:34
Według mnie podobieństwo do normalnego anioła jest na plus. Aureolę za to możnaby powiększyć, tak jak radzi witchking.

Ogólnie wyśmienity pomysł na jednostkę, jak i jego wykonanie.

Hayven PW
16 stycznia 2017, 17:05
O właśnie, jakby aureola przylegała do głowy i była większa, to super :)

Mistrz PW
16 stycznia 2017, 17:09
To zależy jaki efekt Kuririn chce osiągnąć. Bo jeżeli to ma być podstawowa wersja hotowego Mściciela to jest idealnie
strona: 1 - 2 - 3 ... 136 - 137 - 138 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel