Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 135 - 136 - 137 ... 162 - 163 - 164 | |
Warmonger |
Fantastyczna robota :*. Kojarzy mi się raczej z koszmarkami z miasta Asylum. |
Drwal |
Lepiej już przekolorować błękitnego smoka na różowo, bo przynajmniej może na coś się komuś przyda. No ale jak to pochodzi z innej gry, to można darować. :) |
avatar |
Póki co zanim wersja finalna ujrzy światło dzienne, można próbować sobie pograć jednostką w vcmi. |
zeryss |
Scorpohand 1.1SorpohandLow |
avatar |
Kolejna nowość od Axolotla. https://www.dropbox.com/s/wygw0vn21ocwqrm/Cockatrice.7z?dl=1 |
Warmonger |
Super. Kuroliszek pasuje do gry, tym bardziej taki ładny :) |
Drwal |
Pasuje pewnie jak zwykle co najwyżej animacja standing. W życiu nie zmieniają się jedynie poglądy Korwina i grafiki Axolotla.:P |
Kuririn |
Taka sytuacja z delikatną pomocą Nepha (tekstury sam robiłem): |
Mistrz |
Poezja. To jest smok co się zowie! Pokombinuj jeszcze z tym kolcem na ogonie bo trochę odstaje ;) Kuroliszek jest piękny i na screenie wygląda obłędnie, tyle że czar pryska gdy tylko się ruszy. |
avatar |
Mi się podoba przede wszystkim to, że jest tłuściutki! |
Warmonger |
Mi się ta wersja nie podoba, sztuczna poza. Smok wygląda, jakby ktoś na siłę chciał go upchnąć do słoika. |
Nitj'sefni |
Warmonger: Oryginał w Heroes 4 stał w takiej samej pozie.Mi się ta wersja nie podoba, sztuczna poza. Smok wygląda, jakby ktoś na siłę chciał go upchnąć do słoika. |
Zachari |
Smok jest świetny, ma normalne łapy i genialne tekstury. Co do kuroliszka... Jeszcze nie oglądałem defa, ale to chyba najlepsze jednostka axolota :) |
Magiellan |
Oczywiście cieszy ciągły rozwój sceny moderskiej, ale szczerze mówiąc to te projekty w większości takie sobie... Ta skorporęka jakaś taka dziwna... Bo tak naprawdę to co to właściwie jest ? Mi osobiście do niczego nie pasuje. Ewentualnie do zamku Forge ( któremu swoją drogą jestem przeciwny... ). W moim odczuciu sprawa wygląda podobnie z tym kurzym-bazyliszkiem... Też nie zbyt mi się podoba... Podoba za to mi się projekt tego Demosmoka... Oczywiście kilka jeszcze poprawek by się przydało, ale chętnie ujrzał bym taką postać w grze... Ps: Jeśli mogę coś zaproponować, w kwestii potencjalnych nowych jednostek to osobiście był bym zainteresowany gdyby ktoś znający się na rzeczy i bawiący się tworzeniem jednostek stworzył do Herka 3 jednostkę Banshee... Przykładowo taką na wzór z Herka 5, albo taką czachę z zielonym płomieniem jak można znaleźć na grocie w ciekawostkach... Żeby nie było. To tylko luźna propozycja :):) |
avatar |
Axolotl to grafik samouk z Rosji, który prawdopodobnie tworzy te jednostki do jakiejś mobilnej gry. A to, że od czasu do czasu konwertuje je do defów zrozumiałych obsługiwanych przez H3, to właściwie produkt uboczny jego pracy :) A wyobraźnię ma nietuzinkową, trzeba przyznać :) |
Nephretes |
Podpytałem Axolotla o tego bazyliszka. Otóż okazuje się, że silnik renderowania jakiego używa jest taki sam jak NWC, z prostym oświetleniem. Różnica techniczna tkwi w filtrze renderowania, a że się na tym nie znam to zacytuję "more detailed interpolation filter". Przy okazji autor zaznacza, że gdyby chciał dopasować jednostkę do stylu H3 wystarczyłoby użyć filtra z większym rozmyciem (i wyciąć 1/3 klatek :p Jednostki NWC mają około ~100, a bazyliszek Axolotla 277 :P). W każdym razie dałem znać, że chciałbym to zobaczyć i może raz zrobi wyjątek by mi to udowodnić :D A co do smoka, to zgadzam się z Warmongerem, chociaż mi się kojarzy bardziej z podwijaniem nóg w za małej łazience podczas wiadomych czynności :P Pierwsza wersja smoka FTW. Teraz skoro mamy dobre nogi może sam poprawię dawny model |
Kuririn |
Neph: Hah, ja chcę tylko zrobić dostateczną kopie z h4, więc moja poza jest bliżej oryginałowi, niż którą sam stworzyłeś w poprzednim moim modelu...
chociaż mi się kojarzy bardziej z podwijaniem nóg w za małej łazience podczas wiadomych czynności :P |
Nephretes |
Z tym nie będę się kłócił. Mogę powiedzieć tyle, że nie wszystkie jednostki da się przenieść w takiej samej formie do trójki bez zmiany pozy czy modyfikacji modelu. W tym przypadku jeśli chcesz oryginał to wyjdzie Ci kaczucha. Nie bez kozery smoki w H3 stoją na tylnich łapach. Hexy są za wąskie by dało się je zmieścić inaczej, jak bez pewnych uproszczeń/zmian pozy czy samego modelu. |
Kuririn |
Proszę o sugestie... |
Mistrz |
Może trochę mniejsze łapki? Co to za zielony Kryształowy Smok? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 135 - 136 - 137 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel