Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 135 - 136 - 137 ... 162 - 163 - 164

Warmonger PW
7 grudnia 2016, 15:10
Fantastyczna robota :*. Kojarzy mi się raczej z koszmarkami z miasta Asylum.

Drwal PW
7 grudnia 2016, 16:00
Lepiej już przekolorować błękitnego smoka na różowo, bo przynajmniej może na coś się komuś przyda.

No ale jak to pochodzi z innej gry, to można darować. :)

avatar PW
8 grudnia 2016, 18:19
Póki co zanim wersja finalna ujrzy światło dzienne, można próbować sobie pograć jednostką w vcmi.

zeryss PW
14 grudnia 2016, 01:25
Scorpohand 1.1SorpohandLow

avatar PW
9 stycznia 2017, 09:04
Kolejna nowość od Axolotla.


https://www.dropbox.com/s/wygw0vn21ocwqrm/Cockatrice.7z?dl=1

Warmonger PW
9 stycznia 2017, 09:08
Super. Kuroliszek pasuje do gry, tym bardziej taki ładny :)

Drwal PW
9 stycznia 2017, 12:12
Pasuje pewnie jak zwykle co najwyżej animacja standing. W życiu nie zmieniają się jedynie poglądy Korwina i grafiki Axolotla.:P

Kuririn PW
9 stycznia 2017, 16:35
Taka sytuacja z delikatną pomocą Nepha (tekstury sam robiłem):


Mistrz PW
9 stycznia 2017, 17:19
Poezja. To jest smok co się zowie! Pokombinuj jeszcze z tym kolcem na ogonie bo trochę odstaje ;)

Kuroliszek jest piękny i na screenie wygląda obłędnie, tyle że czar pryska gdy tylko się ruszy.

avatar PW
9 stycznia 2017, 17:34
Mi się podoba przede wszystkim to, że jest tłuściutki!

Warmonger PW
9 stycznia 2017, 17:38
Mi się ta wersja nie podoba, sztuczna poza. Smok wygląda, jakby ktoś na siłę chciał go upchnąć do słoika.




Nitj'sefni PW
9 stycznia 2017, 17:44
Warmonger:
Mi się ta wersja nie podoba, sztuczna poza. Smok wygląda, jakby ktoś na siłę chciał go upchnąć do słoika.
Oryginał w Heroes 4 stał w takiej samej pozie.

Zachari PW
9 stycznia 2017, 18:48
Smok jest świetny, ma normalne łapy i genialne tekstury.

Co do kuroliszka... Jeszcze nie oglądałem defa, ale to chyba najlepsze jednostka axolota :)

Magiellan PW
9 stycznia 2017, 19:54
Oczywiście cieszy ciągły rozwój sceny moderskiej, ale szczerze mówiąc to te projekty w większości takie sobie... Ta skorporęka jakaś taka dziwna... Bo tak naprawdę to co to właściwie jest ? Mi osobiście do niczego nie pasuje. Ewentualnie do zamku Forge ( któremu swoją drogą jestem przeciwny... ). W moim odczuciu sprawa wygląda podobnie z tym kurzym-bazyliszkiem... Też nie zbyt mi się podoba... Podoba za to mi się projekt tego Demosmoka... Oczywiście kilka jeszcze poprawek by się przydało, ale chętnie ujrzał bym taką postać w grze...


Ps: Jeśli mogę coś zaproponować, w kwestii potencjalnych nowych jednostek to osobiście był bym zainteresowany gdyby ktoś znający się na rzeczy i bawiący się tworzeniem jednostek stworzył do Herka 3 jednostkę Banshee... Przykładowo taką na wzór z Herka 5, albo taką czachę z zielonym płomieniem jak można znaleźć na grocie w ciekawostkach... Żeby nie było. To tylko luźna propozycja :):)

avatar PW
9 stycznia 2017, 20:16
Axolotl to grafik samouk z Rosji, który prawdopodobnie tworzy te jednostki do jakiejś mobilnej gry. A to, że od czasu do czasu konwertuje je do defów zrozumiałych obsługiwanych przez H3, to właściwie produkt uboczny jego pracy :) A wyobraźnię ma nietuzinkową, trzeba przyznać :)

Nephretes PW
9 stycznia 2017, 20:32
Podpytałem Axolotla o tego bazyliszka. Otóż okazuje się, że silnik renderowania jakiego używa jest taki sam jak NWC, z prostym oświetleniem. Różnica techniczna tkwi w filtrze renderowania, a że się na tym nie znam to zacytuję "more detailed interpolation filter". Przy okazji autor zaznacza, że gdyby chciał dopasować jednostkę do stylu H3 wystarczyłoby użyć filtra z większym rozmyciem (i wyciąć 1/3 klatek :p Jednostki NWC mają około ~100, a bazyliszek Axolotla 277 :P). W każdym razie dałem znać, że chciałbym to zobaczyć i może raz zrobi wyjątek by mi to udowodnić :D

A co do smoka, to zgadzam się z Warmongerem, chociaż mi się kojarzy bardziej z podwijaniem nóg w za małej łazience podczas wiadomych czynności :P Pierwsza wersja smoka FTW. Teraz skoro mamy dobre nogi może sam poprawię dawny model

Kuririn PW
9 stycznia 2017, 20:41
Neph:
chociaż mi się kojarzy bardziej z podwijaniem nóg w za małej łazience podczas wiadomych czynności :P
Hah, ja chcę tylko zrobić dostateczną kopie z h4, więc moja poza jest bliżej oryginałowi, niż którą sam stworzyłeś w poprzednim moim modelu...

Nephretes PW
9 stycznia 2017, 20:45
Z tym nie będę się kłócił. Mogę powiedzieć tyle, że nie wszystkie jednostki da się przenieść w takiej samej formie do trójki bez zmiany pozy czy modyfikacji modelu. W tym przypadku jeśli chcesz oryginał to wyjdzie Ci kaczucha. Nie bez kozery smoki w H3 stoją na tylnich łapach. Hexy są za wąskie by dało się je zmieścić inaczej, jak bez pewnych uproszczeń/zmian pozy czy samego modelu.

Kuririn PW
10 stycznia 2017, 20:23

Proszę o sugestie...

Mistrz PW
10 stycznia 2017, 20:32
Może trochę mniejsze łapki?

Co to za zielony Kryształowy Smok?
strona: 1 - 2 - 3 ... 135 - 136 - 137 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel