Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 95 - 96 - 97

Kammer PW
1 stycznia 2017, 17:23
A czasem od wybierania między strzelaniem a biciem wręcz nie ma tej samej kombinacji klawiszy (Alt? Ctrl?), co przy wyborze ataku z powrotem a ataku bez powrotu u harpich wiedźm?

Kuririn PW
1 stycznia 2017, 17:26
avatar:
Jestem ciekawy tego efektu topnienia u złotego golema. Czy to nowa animacja śmierci jednostki czy efekt działania zaklęcia bądź tego pustynne terenu?
Z tego co kojarzę z ostatniej rozgrywki HotA, owa animacja śmierci pojawiała się tylko jak zabijał go ma/gog, albo smok.

Kastore PW
1 stycznia 2017, 17:36
Kammer:
A czasem od wybierania między strzelaniem a biciem wręcz nie ma tej samej kombinacji klawiszy (Alt? Ctrl?), co przy wyborze ataku z powrotem a ataku bez powrotu u harpich wiedźm?
Lol?

Kammer PW
1 stycznia 2017, 17:42
Nie loluj mi tu, tylko odpowiadaj na pytanie. :P
Wydawało mi się, że taki bajer jest już w oryginalnej grze, ale nie byłem pewien.
Było czy nie było?

Yaaqob PW
1 stycznia 2017, 17:50
Dla mnie, poza leprekunem, najlepszą rzeczą w wersji 1.5, póki co, są właśnie te adekwatne do płci przeróbki grafik bohaterów. ;)
Oris ;) :)

Górski Krasnolud PW
1 stycznia 2017, 18:45
Czuć Kronverk w powietrzu.

Janosik PW
1 stycznia 2017, 19:05
Będzie nowy łączony artefakt:

"Dubina okrutny org"
Jest noszony na prawej ręce zwiększa atak bohatera o 5


Kastore PW
1 stycznia 2017, 19:18
janosik:
Będzie nowy łączony artefakt:
Był już w poprzedniej wersji.
janosik:
"Dubina okrutny org"
Nie do końca...
janosik:
Jest noszony na prawej ręce zwiększa atak bohatera o 5
Nie do końca...
Górski Krasnolud:
Czuć Kronverk w powietrzu.
O stężeniu 0,00000001%. ^^
Kammer:
Było czy nie było?
Nie było.

Kammer PW
1 stycznia 2017, 19:56
Kastore:
Nie było.
Muszę się zgodzić. Przed chwilą przeprowadziłem testy (na ERA II), bo nie chciało mi się szukać płytki SoD-a. :P
I wychodzi na to, że Shift/Ctrl/Alty nie dają pozostania na miejscu po ataku stworzenia z atakiem i powrotem oraz nie pozwalają walczyć wręcz dystansowcem...

Kastore PW
1 stycznia 2017, 19:59
No kto by się spodziewał... o_0

avatar PW
1 stycznia 2017, 20:55
Cytat:
Muszę się zgodzić. Przed chwilą przeprowadziłem testy (na ERA II), bo nie chciało mi się szukać płytki SoD-a. :P
I wychodzi na to, że Shift/Ctrl/Alty nie dają pozostania na miejscu po ataku stworzenia z atakiem i powrotem oraz nie pozwalają walczyć wręcz dystansowcem...

Z tego co pamiętam, to w WoGu/Erze taka możliwość była po kliknięciu PPM na ikonce Defend w prawym dolnym rogu.


A defy w zależności od płci zostały jak dla mnie zainspirowane modami New Design Team :)


ShEv441 PW
1 stycznia 2017, 21:06
Docent_Picolan powiedział, że kolejna kampania pojawi się najprawdopodobniej w wersji 1.6
Może to oznaczać, że za rok też nie zobaczymy nowego miasta.

A teraz kilka informacji, które znalazłem na rosyjskich stronach (tłumaczyłem przez googla, więc mogłem coś pomylić)

- Ten szary budynek wzięty z HOMM2 (na screen z bohaterem Beatrice) to nowy Seer Hut
- będzie więcej jednostek związanych z wodą ( nie wiem czy już w 1.5 czy później)
- będą zmiany w interface np chyba będzie się dało zdecydować czy chcemy dostać umiejętność oferowaną przez chatę wiedźmy

avatar PW
1 stycznia 2017, 21:12
Cytat:
będą zmiany w interface np chyba będzie się dało zdecydować czy chcemy dostać umiejętność oferowaną przez chatę wiedźmy
A więc jednak... gorące dyskusje o tym były. Cóż, kolejny element losowości znika z gry :/

Alamar PW
1 stycznia 2017, 21:25
avatar:
Z tego co pamiętam, to w WoGu/Erze taka możliwość była po kliknięciu PPM na ikonce Defend w prawym dolnym rogu.
W H4 przecież już dano opcję, by wybrać sposób ataku jednostki (wręcz, na odległość, czar), WoG jedynie to skopiował do H3.

avatar:
A więc jednak... gorące dyskusje o tym były. Cóż, kolejny element losowości znika z gry :/
Ponownie rozwiązanie z H4 skopiowane w WoG-u... i szczerze mówiąc bardzo dobrze, bo w H2-3 i H5 odwiedzenie chatki wiedźmy w praktyce oznaczało save/load.

Janosik PW
1 stycznia 2017, 21:36
Mapa Maelstorm rozmiar L
JPG 19 lvl


Mapa nie odkryta jeszcze w 70% ale heroes rozbudowany już do 19 poziomu.....
Powinno się coś z tym zrobić jeszcze 6 poziomów i koniec z frajdy....
w sumie nawet wcześniej bo 3 ostatnie lvl to kończenie ostatniej biegłości. więc tylko jedna umiejętność do "rozbudowy".

Drugi bohater ma 14 lvl

więc jak widzicie kicha jest a nowe obiekty i jednostki z 1.5 nie zmienią tego.

Kastore PW
1 stycznia 2017, 21:42
Klikanie w umiejki jako ostateczny wyznacznik frajdy z rozgrywki... Ech, po prostu brak słów. -_-
Może zagraj w jakiegoś erpega czy coś?

Alamar PW
1 stycznia 2017, 21:46
Zagraj w Heroes 7, tam umiejętności (koniecznie losowe!) nie kończą się nawet po 60. poziomie. :P

Janosik PW
1 stycznia 2017, 21:57
Z RPG nie jest źle mam takie gry jak Icewind Dale 1,2, 2 HD, Pillars of Eternity,

Jeśli chodzi o te gry, nie podoba mi się rozwój herosa, ponieważ podstawowe wartości nie są podnoszone... wolę coś co zostało zastosowane w Divine Divinity link aby sobie przypomnieć: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=624
Tam po każdym lvl możemy wybrać, jakie wartości zwiększyć.

Wracając do Homm 3 oprócz jednej osoby na forum w tym wątku (oprócz mnie) granie po 25 lvl bohatera też przeszkadza. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś też zajmie się tym problemem, a ja sam w roku 2017 będę się kontaktował z ludźmi z hoty, aby coś z tym zrobić.

Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby update w 2018 roku zrobił coś w tym kierunku.

KammerKammerNa razie możesz coś zrobić ze swoimi przecinkami.

Kastore PW
1 stycznia 2017, 22:12
Więc będę oponował. ^^
Chociaż szczerze wątpię, że ktokolwiek z Hoty zgodzi się na taki zabieg.

Janosik PW
1 stycznia 2017, 22:39
Dzięki chłopaki, wsparcie admina w przecinkach już mam :)
Kolejny jpg z tej samej mapy zobaczcie jakiego napakowanego herosa spotkałem. Muszę go pokonać, ponieważ mam kajdany wojny. Znów mapa świata nie jest odkryta nawet w 10% a już takich można spotkać.
https://zapodaj.net/f22cd89af2947.jpg.html
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel