Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 95 - 96 - 97 | |
Kammer |
A czasem od wybierania między strzelaniem a biciem wręcz nie ma tej samej kombinacji klawiszy (Alt? Ctrl?), co przy wyborze ataku z powrotem a ataku bez powrotu u harpich wiedźm? |
Kuririn |
avatar: Z tego co kojarzę z ostatniej rozgrywki HotA, owa animacja śmierci pojawiała się tylko jak zabijał go ma/gog, albo smok.
Jestem ciekawy tego efektu topnienia u złotego golema. Czy to nowa animacja śmierci jednostki czy efekt działania zaklęcia bądź tego pustynne terenu? |
Kastore |
Kammer: Lol?
A czasem od wybierania między strzelaniem a biciem wręcz nie ma tej samej kombinacji klawiszy (Alt? Ctrl?), co przy wyborze ataku z powrotem a ataku bez powrotu u harpich wiedźm? |
Kammer |
Nie loluj mi tu, tylko odpowiadaj na pytanie. :P Wydawało mi się, że taki bajer jest już w oryginalnej grze, ale nie byłem pewien. Było czy nie było? |
Yaaqob |
Dla mnie, poza leprekunem, najlepszą rzeczą w wersji 1.5, póki co, są właśnie te adekwatne do płci przeróbki grafik bohaterów. ;) Oris ;) :) |
Górski Krasnolud |
Czuć Kronverk w powietrzu. |
Janosik |
Będzie nowy łączony artefakt: "Dubina okrutny org" Jest noszony na prawej ręce zwiększa atak bohatera o 5 |
Kastore |
janosik: Był już w poprzedniej wersji.Będzie nowy łączony artefakt: janosik: Nie do końca..."Dubina okrutny org" janosik: Nie do końca...Jest noszony na prawej ręce zwiększa atak bohatera o 5 Górski Krasnolud: O stężeniu 0,00000001%. ^^Czuć Kronverk w powietrzu. Kammer: Nie było.
Było czy nie było? |
Kammer |
Kastore: Muszę się zgodzić. Przed chwilą przeprowadziłem testy (na ERA II), bo nie chciało mi się szukać płytki SoD-a. :PNie było. I wychodzi na to, że Shift/Ctrl/Alty nie dają pozostania na miejscu po ataku stworzenia z atakiem i powrotem oraz nie pozwalają walczyć wręcz dystansowcem... |
Kastore |
No kto by się spodziewał... o_0 |
avatar |
Cytat: Muszę się zgodzić. Przed chwilą przeprowadziłem testy (na ERA II), bo nie chciało mi się szukać płytki SoD-a. :P I wychodzi na to, że Shift/Ctrl/Alty nie dają pozostania na miejscu po ataku stworzenia z atakiem i powrotem oraz nie pozwalają walczyć wręcz dystansowcem... Z tego co pamiętam, to w WoGu/Erze taka możliwość była po kliknięciu PPM na ikonce Defend w prawym dolnym rogu. A defy w zależności od płci zostały jak dla mnie zainspirowane modami New Design Team :) |
ShEv441 |
Docent_Picolan powiedział, że kolejna kampania pojawi się najprawdopodobniej w wersji 1.6 Może to oznaczać, że za rok też nie zobaczymy nowego miasta. A teraz kilka informacji, które znalazłem na rosyjskich stronach (tłumaczyłem przez googla, więc mogłem coś pomylić) - Ten szary budynek wzięty z HOMM2 (na screen z bohaterem Beatrice) to nowy Seer Hut - będzie więcej jednostek związanych z wodą ( nie wiem czy już w 1.5 czy później) - będą zmiany w interface np chyba będzie się dało zdecydować czy chcemy dostać umiejętność oferowaną przez chatę wiedźmy |
avatar |
Cytat: A więc jednak... gorące dyskusje o tym były. Cóż, kolejny element losowości znika z gry :/
będą zmiany w interface np chyba będzie się dało zdecydować czy chcemy dostać umiejętność oferowaną przez chatę wiedźmy |
Alamar |
avatar: W H4 przecież już dano opcję, by wybrać sposób ataku jednostki (wręcz, na odległość, czar), WoG jedynie to skopiował do H3.Z tego co pamiętam, to w WoGu/Erze taka możliwość była po kliknięciu PPM na ikonce Defend w prawym dolnym rogu. avatar: Ponownie rozwiązanie z H4 skopiowane w WoG-u... i szczerze mówiąc bardzo dobrze, bo w H2-3 i H5 odwiedzenie chatki wiedźmy w praktyce oznaczało save/load.
A więc jednak... gorące dyskusje o tym były. Cóż, kolejny element losowości znika z gry :/ |
Janosik |
Mapa Maelstorm rozmiar L JPG 19 lvl Mapa nie odkryta jeszcze w 70% ale heroes rozbudowany już do 19 poziomu..... Powinno się coś z tym zrobić jeszcze 6 poziomów i koniec z frajdy.... w sumie nawet wcześniej bo 3 ostatnie lvl to kończenie ostatniej biegłości. więc tylko jedna umiejętność do "rozbudowy". Drugi bohater ma 14 lvl więc jak widzicie kicha jest a nowe obiekty i jednostki z 1.5 nie zmienią tego. |
Kastore |
Klikanie w umiejki jako ostateczny wyznacznik frajdy z rozgrywki... Ech, po prostu brak słów. -_- Może zagraj w jakiegoś erpega czy coś? |
Alamar |
Zagraj w Heroes 7, tam umiejętności (koniecznie losowe!) nie kończą się nawet po 60. poziomie. :P |
Janosik |
Z RPG nie jest źle mam takie gry jak Icewind Dale 1,2, 2 HD, Pillars of Eternity, Jeśli chodzi o te gry, nie podoba mi się rozwój herosa, ponieważ podstawowe wartości nie są podnoszone... wolę coś co zostało zastosowane w Divine Divinity link aby sobie przypomnieć: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=624 Tam po każdym lvl możemy wybrać, jakie wartości zwiększyć. Wracając do Homm 3 oprócz jednej osoby na forum w tym wątku (oprócz mnie) granie po 25 lvl bohatera też przeszkadza. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś też zajmie się tym problemem, a ja sam w roku 2017 będę się kontaktował z ludźmi z hoty, aby coś z tym zrobić. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby update w 2018 roku zrobił coś w tym kierunku. |
Kastore |
Więc będę oponował. ^^ Chociaż szczerze wątpię, że ktokolwiek z Hoty zgodzi się na taki zabieg. |
Janosik |
Dzięki chłopaki, wsparcie admina w przecinkach już mam :) Kolejny jpg z tej samej mapy zobaczcie jakiego napakowanego herosa spotkałem. Muszę go pokonać, ponieważ mam kajdany wojny. Znów mapa świata nie jest odkryta nawet w 10% a już takich można spotkać. https://zapodaj.net/f22cd89af2947.jpg.html |
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel