Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [mod] M&M8 - Rebirth
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 16 - 17 - 18

J. M. Sower PW
14 listopada 2016, 07:51
Cieszę się, że udało mi się wystrzelić w oryginalny styl. ;) Mam tylko nadzieję, że umiejętnie dorobię pozostałe dwa poziomy (wygląd z rendera powyżej będzie poziomem drugim, bądź pierwszym).

J. M. Sower PW
22 listopada 2016, 17:36
GrayFace wypuścił tymczasową wersję 2.2 MMExtension, do której m. in. załączył skrypt przywracający miotaczom ich właściwość strzału, a jako, że broń już wcześniej przywróciłem do gry, to teraz mogę jej już spokojnie używać. :D Tak więc w moim modzie miotacze powrócą do MM8! Screen z widocznym pociskiem wystrzelonym z tejże broni:

mervell PW
9 grudnia 2016, 22:27
J. M. Sower:
o ile w ogóle ukończę moda
Ale proszę mi tak nie żartować. Bo czekam bardzo.

J. M. Sower PW
28 grudnia 2016, 12:22
Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o wpływie pór roku w grze na wygląd mapy. Wprowadziłem już skrypt, który biorąc to pod uwagę zmienia otoczenie podczas wchodzenia ma mapę startową (jednak w każdym momencie mogę z tego zrezygnować).

Osobiście trochę się waham, gdyż mimo, iż jest to ciekawy dodatek, to jednak ma swój minus - zaburza ustalony styl w jakim jest utrzymana konkretna mapa. Oczywiście na pewnych mapach nigdy nie uświadczymy śniegu bądź trawy, jednak mimo wszystko nie jestem pewien, czy to do końca dobry pomysł. Jeśli jednak ostatecznie się na to zdecyduję, to zapowiadam pojawienie się dodatkowych wyglądów podłoża (trawa z opadłym listowiem itp.), no i chyba musiałbym dorobić nowe drzewa (bądź przerobić stare), tak aby miały kilka wariantów, na różne okresy.

Ps. Zapytam GrayFace'a, czy jest możliwość wprowadzenia do MM8 opadów śniegu znanych z "Szóstki".

Zachari PW
28 grudnia 2016, 12:29
Wszystko zależy od tego, jak długo będzie trwać dana pora roku.

J. M. Sower PW
28 grudnia 2016, 12:41
W MM6-8 technicznie pory roku zawsze występowały. W MM7 bodajże zmieniał się nieraz wygląd drzew. Przejście całej gry powinno zająć jakieś parę lat, więc raczej nieczęsto doświadczało by się zmian. Pojawia się zatem pytanie, czy z racji tego, iż gra rozpoczyna się 1 stycznia, to czy szybsi gracze ujrzeliby w ogóle pewne krainy w innej szacie niż w śniegu.

Chyba ten pomysł porzucę (w końcu wymaga także dodatkowej pracy), jednak chcę poznać zdanie innych.

Kastore PW
28 grudnia 2016, 16:41
Jestem za, jeszcze jakby udało się ustawić inną początkową datę, tak żeby była wiosna albo lato to już w ogóle byłoby super.

Kammer PW
28 grudnia 2016, 17:01
Osobiście uważam to za kapitalny pomysł, tylko optowałbym za zwiększeniem różnorodności wyglądu... Może dałoby się wprowadzić różną bujność trawy?

Sam pomysł jest jak różny wygląd zamków w H3 w zależności od terenu. :D

J. M. Sower PW
28 grudnia 2016, 17:40
Właśnie zależałoby mi aby gra nie rozpoczynała się wtedy podczas zimy i tego chyba nie przeskoczę, jednak zapytałem o to GrayFace'a i będę czekał na odpowiedź. Jeśli się na to zdecyduję to postaram się dorzucić parę nowych terenów. To jednak wiąże się z kolejnym pytaniem, które skierowałem do GF - aktualnie nie jestem w stanie przypisać nowym terenom wybranych przeze mnie dźwięków chodzenia po nich.

Fandor PW
28 grudnia 2016, 18:03
Mam dość proste, chociaż nie wszystkim mogące się spodobać rozwiązanie, ustal własne ramy czasowe pór roku nawet mogą się powtarzać. Przykładowo: 1 stycznia - 31 marca wiosna/lato; 1 kwietnia - 30 czerwca lato/jesień; 1 lipca - 30 września jesień/zima; i 1 października - 31 grudnia zima/wiosna.

J. M. Sower PW
28 grudnia 2016, 19:22
Dość radykalny pomysł, ale zawsze jest to jakieś wyjście. ;)

Kastore PW
28 grudnia 2016, 19:30
Albo zmień nazwy miesięcy.

J. M. Sower PW
28 grudnia 2016, 19:38
Przyszedł mi właśnie do głowy niegłupi pomysł. Po prostu mogę łatwo ustawić, iż gra zaczyna się później o określoną ilość czasu i nie chciałem tego robić, gdyż to przesunięcie miałoby wpływ na długość czasu gry wyświetloną na dyplomie, po ukończeniu wątku fabularnego. Pomyślałem jednak, że przecież podczas wywoływania skryptu odpowiadającego za zakończenie fabuły mogę chwilowo cofnąć zegar o tę ilość, pozwolić się wyświetlić dyplomowi itp. i przesunąć go ponownie do przodu. Gracz nie powinien nic zauważyć. :D Czasem najlepsze rozwiązania problemów potrafią być banalnie proste. ;D

Edit: Ustawiłem datę początkową jako 1 Lipiec i dopracowałem skrypt zmieniający wygląd mapy. Teraz wszystko jest ok. Pozostaje jedynie w przyszłości to dopracować dodając różne nowe grafiki (tereny, drzewa itp.).

Dla bardzo ciekawskich - ustaliłem, że w M&M pory roku mają takie granice:
Wiosna: 21 marzec - 20 czerwiec
Lato: 21 czerwiec - 20 wrzesień
Jesień: 21 wrzesień - 20 grudzień
Zima: 21 grudzień - 20 marzec

J. M. Sower PW
30 grudnia 2016, 15:43
Co powiecie na zwierzaki z MM7? Były w plikach tamtej części, lecz nie były wykorzystane w grze. W sumie były cztery: kot, kura, pies i kret. Z ostatniego zrezygnowałem, gdyż wprowadziłem je do mojego moda w postaci jednego stwora (inne zwierze na każdym z trzech poziomów potwora). Osobiście uważam, że mogą one dodatkowo ożywić aglomeracje miejskie w grze. ;P

Kastore PW
30 grudnia 2016, 15:45
Daję okejkę.

avatar PW
30 grudnia 2016, 17:36
Daję drugą!

Szaman PW
31 grudnia 2016, 01:25
Zawsze to jakieś urozmaicenie:)

ewerlordxp PW
31 grudnia 2016, 10:15
Who let the dogs out?

Dren PW
31 grudnia 2016, 15:52
Pomysły są naprawdę dobre i mnie się podobają. Pytanie brzmi czy dasz radę to zrobić?

Kammer PW
31 grudnia 2016, 15:55
Podoba mi się to. I to bardzo!
Jak tak dalej pójdzie, to sobie kupię specjalnie M&M8 dla tego moda!
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 16 - 17 - 18
temat: [mod] M&M8 - Rebirth

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel