Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/mod] Obiekty Freda
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Drwal PW
27 grudnia 2016, 19:11





avatar PW
27 grudnia 2016, 19:33
A ja dodam, że pojawiła się mapa (po hiszpańsku) wykorzystująca m.in. obiekty Freda.





Szaman PW
27 grudnia 2016, 23:34
No wiesz avatar... od jakiś 3 miesięcy jest pewny polski twórca który wykorzystuje obiekty freda w swych mapach... nawet cztery opublikował... :P

avatar PW
28 grudnia 2016, 08:12
Hej, to cios poniżej pasa :) Znam przygody Ganduli, dbasz o swoje mapy w swoim wątku! Tu dałem linka jako ciekawostkę dla kogoś, komu byłoby mało :)

krasnolud99 PW
28 grudnia 2016, 11:20
Czy kiedyś pojawi się wersja pod VCMI tego moda?

Warmonger PW
28 grudnia 2016, 11:25
Nie wcześniej, niż będzie się dało sensownie te obiekty wykorzystać. Edytor nie jest gotowy, a wrzucanie takich obiektów do generatora map losowych nie da dobrych rezultatów.

Magiellan PW
30 grudnia 2016, 12:28
Fajna sprawa, z tymi obiektami, ale... Niestety mimo, że bazuję właśnie na Erze 2 to coś mi nie działa ten mod... Nie wiem za bardzo dlaczego... Normalnie ściągam, rozpakowuję, wstawiam do modów i... Dalej nie ważne czy dam ten mod na samą górę listy czy na sam dół po prostu i tak się nic nie zmienia...

Kammer PW
30 grudnia 2016, 12:36
A to nie jest tak, że on dodaje nowe obiekty, które:
- trzeba samemu sobie wstawić na mapkę;
- pojawiają się na mapkach zrobionych przez innych (pozdrawiam Szamana i Gundulę) przy skorzystaniu z obiektów Freda?

Magiellan PW
30 grudnia 2016, 13:16
Kammer

Być może i tak jest. To niestety dla mnie lipa, gdyż nie jestem zbyt biegły w kwestiach technicznych... Niemniej dzięki za odpowiedź.

Fandor PW
30 grudnia 2016, 15:03
Czy generator map losowych nie powinien także korzystać z obiektów?

Szaman PW
31 grudnia 2016, 01:25
Są to puste obiekty, więc generator ich nie dotknie...

Fandor PW
31 grudnia 2016, 02:47
Znaczy chodziło mi o wszystkie dekoracje, czy to zależy od jakiejś kategorii jaką mają nadaną, że drzewka, góry etc z gry będą tknięte przez generator, a z moda nie?

Warmonger PW
31 grudnia 2016, 09:19
Żadne nowe obiekty nie będą automatycznie dodawane przez generator map losowych. Już pierwszy WoG miał ten problem.

Z kwestii technicznych - w grze jest zakodowana macierz, która opisuje, jak każdy obiekt mapy przygody pasuje wyglądem do wszystkich innych. Jej edycja nie jest łatwa, tym bardziej, że rozmiar rośnie kwadratowo.

Pomijając oczywiście fakt, że te obiekty są pstrokate, od sasa do lasa i na mapach losowych zwyczajnie się nie sprawdzą.

Ursus PW
13 stycznia 2017, 19:27


avatar PW
1 lutego 2017, 19:23
Kra na morzu wręcz ugina nogi z wrażenia!

Andruids PW
1 lutego 2017, 19:52
Trochę zbyt gwałtownie się urywa, ale i tak wygląda bardzo ładnie.

Szaman PW
1 lutego 2017, 22:09
Ja mam nadzieje, że Fred "doda" nowe obiekty, zamiast je zastępować/nadpisywać:), Żeby mapy z defami z wersji 1.1 były kompatybilne z jego najnowszą wersję defów...

avatar PW
1 lutego 2017, 22:39
Z tego co czytałem to te fredowe drzewka mają nadpisać te oryginalne drzewka H3, dlatego każdy nowy def będzie się zgadzał co do wymiaru i nazwy z oryginalnym plikami. Dzięki temu kompatybilność będzie z każdą mapą.

avatar PW
16 lutego 2017, 10:10
Fred79 udostępnił rozszerzoną paczkę swych defów o elementy, które mogliśmy podziwiać na ostatnich screenach.
http://www.mediafire.com/file/mqo35arpxvd1t6a/FREDOBJ_1.2.exe

Szaman PW
16 lutego 2017, 21:13
Nie wiem czy to błąd u mnie lub fred im nie przepisał pustych defów, ale zaśnieżonych choinek nie mam.

Rolowałem myszką z 6 razy i nic nie znalazłem, o dziwo w samym modzie są...
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [ERA/mod] Obiekty Freda

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel