Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 162 - 163 - 164

Quba Drake PW
26 listopada 2006, 10:54
Teraz tylko czekać aż Dark Dragon ożywi moje dzieło.
Ta Yetiemu mogli dać kawał lodu do rzucania albo śnieżki niewspominając o wielkim soplu lodu:D do walki wręcz.

Dark Dragon PW
26 listopada 2006, 17:32
[ins G:\Program Files\3DO\WOG\g\animacja .gif 165 115 /]
Ej Qui coś nie działa.

Trang OulTrang OulWrzuć to na razie na Imageshack.

Efreet Rajah PW
26 listopada 2006, 20:26
Mam sprawe: jak wlasciwie to sie robi??Bo ja mam DefViev DefMakera i tego do wypakowywania defow i nie wiem co dalej...

Dragon Slayer PW
26 listopada 2006, 20:28
Możecie mi powiedzieć jak zrobić taką jednostkę?

Altair PW
26 listopada 2006, 20:29
@Efreet Rajah:Mam sprawę: jak właściwie to się robi??Bo ja mam DefViev DefMakera i tego do wypakowywania defów i nie wiem co dalej...

A od czego jest Help w języku polskim do Defmakera pl?

@Dragon Slayer: Możecie mi powiedzieć jak zrobić taką jednostkę?

Ściągnij DefMakera pl w pomocy programu jest wszystko dokładnie opisane. Do wyciągania czy przeglądania plików są potrzebne programy Defview i Resedit. Same jednostki (klatki animacji) można tworzyć nawet w programie Paint.

Quba Drake PW
26 listopada 2006, 20:38
Ja z robieniem jednostek nie mam problemu używam programów różnych moge napisać jeśli ktoś będzie chciał wiedzieć jakich.
Chciałbym wam pokazać wszystkie moje nieudane projekty ale się wstydzę.
Moim pierwszym nieudanym projektem był mój pierwszy pnączak, bo morlok jest taki w_miarę. A reszta to połączone organy różnych stworzeń, które do siebie nie pasują na pierwsy rzut oka.

Acid Dragon PW
26 listopada 2006, 20:40
Choć ich nie widziałem, to mogę zagwarantować, że jako koordynator d.s. grafiki widziałem za to mnóstwo o wiele gorszych :P.

Dark Dragon PW
27 listopada 2006, 14:04
Trang zrobiłem jak mówiłeś oto rezultat http://img206.imageshack.us/my.php?image=animacjasd4.gif

Trang OulTrang OulJak dajecie coś na Imageshack, to dawajcie link bezpośrednio do pliku, dobra?


Quba Drake PW
27 listopada 2006, 14:11
Dark, dziękuję bardzo.
Moje dzieło ożyło, mój skarb, tylko mój :P .

Dark Dragon PW
27 listopada 2006, 14:15
To miał być sarkazm? Mam całą animację zrobioną tylko nie wiem jak wam ją pokazać:(
U mnie nie animuje się kosynier na ImageShacku.

tymolord PW
6 grudnia 2006, 17:58
Image Hosted by ImageShack.us
To nowa, (narazie kiepska) wersja paladyna.

Quba Drake PW
6 grudnia 2006, 20:35
Ja się tam nie znam może ktoś z szanownego toważystwa mnie pouczy(było by mi miło)
Ja sobie wyobrażam paladyna jako człowieka który w ręku trzyma młot(którym walczy) ale nie na koniu.

MCaleb PW
6 grudnia 2006, 20:44
Za dużo WarCrafta 3 (ewentualnie WojennegoMłota)... Palant to gość zakuty (dosłownie i w przenośni) w zbroi (zazwyczaj pełnej płycie) z mieczem w łapie i opcjonalnie - koń, tarcza, inny palant, stadko palantów lub inny "kwiat rycerstwa". Zazwyczaj fanatyk.

Alistair PW
6 grudnia 2006, 21:34
Palant miał kopię, z którą szarżował na koniu na wroga. Gdy kopia się złamała, wyciągał miecz lub topór, na koniu lub bez niego.

Alamar PW
6 grudnia 2006, 21:39
Dodam tylko, że taka postać zazwyczaj krzyczała podczas szarży na wrogą armię: "Do boju i bogowie rozpoznają swoich" (tylko, że bogowie rzadko słuchają głupków).

Quba Drake PW
10 grudnia 2006, 13:55
Wolałbym paladyna nie konno, ale pieszo._Ma ktoś pomysł na coś w rodzaju druida?

AmiDaDeer PW
11 grudnia 2006, 19:51
Oto i mój projekt druida:


Jak wam się podoba?
I czy może zostać dodany do WoGa 3.59?

avatar PW
12 grudnia 2006, 07:38
Projekt na pewno nie.. :)

Acid: Święta racja...

vinius PW
12 grudnia 2006, 14:58
Fajny! Mi by pasował na Leszego :) .

Trang Oul PW
12 grudnia 2006, 15:07
Fajnie mu w płaszczyku "moro" :P .
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel