Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Neutral Creatures
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

witchking PW
26 listopada 2016, 21:05
Syrena to istota której siedlisko docelowo ma występować na terenie wody, stąd na tle pojawia się woda. Różnice moim zdaniem są kosmetyczne.

Cytat:
Strzelcy są neutralni, a mimo to mają inne tło.
Właśnie o to chodzi, chcielibyśmy aby jednostki neutralne występowały na swoim "naturalnym" tle. Pierwszym krokiem ku temu jest syrena.

Cytat:
Moglibyście udostępnić tło na którym jest syrena?
Myślę, że nie będzie z tym problemu. Tylko zalecamy by stosować je dla istot związanych z wodą.

Zachari PW
27 listopada 2016, 19:53
Witchking:
Tylko zalecamy by stosować je dla istot związanych z wodą.
Spokojnie, przecież nie umieścił był na nim behemota :)

EDIT: Szukam tła dla tych "stworzonek"

Matikun PW
29 listopada 2016, 15:02
Wszystko ładnie, ale ten czarny obrys wydaje się trochę nienaturalny u tej syreny, zakładam, ze to wina VCMI :P. Ile jednostek docelowo ma zawierać mod? Na razie nie pobieram, poczekam na wersję z większą liczbą nowych stworzeń. Możemy się spodziewać demo(mega)smoków?

Nephretes PW
29 listopada 2016, 18:00
Akurat jeśli chodzi o sam obrys jednostki, to niektóre oryginalne też go posiadają. Nie da się tego tak prosto usunąć, chyba klatka po klatce najwyżej.

Mod nie ma ustalonej liczby jednostek, sprawa jest rozwojowa.

Jeśli chodzi o smoka z H4

to sam nie wiem, czy go kiedyś skończę.

Demosmok od Kuririna natomiast mógłby się tu znaleźć, jeśli zainteresowany wyrazi na to zgodę (i pozwoli mi jeszcze podłubać).

Kurek PW
29 listopada 2016, 23:58
Czy męża dla tej pani też zrobicie? Trytonem można go nazwać.

Nephretes PW
30 listopada 2016, 00:24
A czo to, Master of Puppets? Pokazywaliśmy kiedyś trytona. Kto wie, gdzie się pojawi...


Fandor PW
30 listopada 2016, 07:17
Megasmok z H4 jakoś mnie nigdy nie przekonywał, ale w końcu w VCMI każdy dodatek można łatwo włączyć i wyłączyć, więc im więcej, tym lepiej, niemniej wolałbym, żeby Kuri zgodził się wam udostępnić swojego smoka, i jego chciałbym zobaczyć w grze bardziej.

J. M. Sower PW
30 listopada 2016, 07:44
Demosmok czeka, aż dokończę jego animcję ziania ogniem. Do tego czasu nie ma sensu, by ktoś równocześnie na nim pracował, gdyż będzie trzeba później przenosić zmiany na model, który ja posiadam bądź w drugą stronę. Uważam jednak, że dobrze by było, gdyby trafił w ręce Nepha. Może to dobry pomysł, aby wcielić tego stwora do naszego moda, ale trzeba by to z Kuririnem dogadać.

Kuririn PW
2 grudnia 2016, 16:09
Dobra, to teraz ja trochę pomarudzę. ^^
Animacja moving jest do poprawy, ponieważ wg. mnie chodzi jak dwunożna istota. W animacji mouse over, przyglądając się trójząb nie jest przyczepiony trwale do dłoni (lata jak półwariata :P).
I jeszcze jedno, "efekt nepha" w tej jednostce jest szalowy, ale ma jedna wadę, coś mi się nie zgadza z proporcjami naramiennika i ochrony metalowej na przedramieniu, zapewne w 3D wygląda to dobrze, a w 2D wgląda jak wygląda. A jeżeli jest dobrze, olać tego marudnego posta!

***

Co do pierwszego mojego modelu, ogólnie pierwszego modelu 3D tudzież megadragon, niech on spoczywa w pokoju. Amen.

Drwal PW
2 grudnia 2016, 20:12
Czyli nie pozwalasz go wykorzystywać? ;>

Zachari PW
27 stycznia 2017, 17:39
Ja:
Moglibyście udostępnić tło na którym jest syrena?
Witchking:
Myślę, że nie będzie z tym problemu. Tylko zalecamy by stosować je dla istot związanych z wodą.

Więc zapytam ponownie: moglibyście? Bo chwilę już czekam :)
strona: 1 - 2
temat: [VCMI] Neutral Creatures

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel