Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 134 - 135 - 136 ... 162 - 163 - 164

Kuririn PW
27 października 2016, 19:00
Ale moc! Czyżby kolega Bycha? ^^

Kastore PW
27 października 2016, 19:06
Czekamy na pełną animację ataku. ^^

J. M. Sower PW
27 października 2016, 19:07
Damn it!!! Nie zapisałem ostatniej pracy i Blender mi się wyłączył, a efekt zaczynał mi już odpowiadać. Ehhh...

Edit: Pierwsza próbka animacji. I jak?
https://uploadfiles.io/5837

Ps. Poprawiłem nieco model głowy smoka.

Kuririn PW
27 października 2016, 19:37
Good Job Sowerku ^^

Kammer PW
27 października 2016, 19:45
Kichający smok. :P

Kurek PW
28 października 2016, 00:58
Zawsze jak przeglądam ten temat to uśmiecham się z radości.

avatar PW
23 listopada 2016, 17:34
Axolotl udostępnił defa nowej (choć dawno zrobionej) jednostki - Złodzieja.

Do pobrania tu:

Nephretes PW
23 listopada 2016, 18:41
Widać, że to stara jednostka. Animacje mają tradycyjnie za dużo klatek, ale nie przekłada się to tym razem na jakość - klasycznie nie pasuje również do stylu H3.

Zachari PW
23 listopada 2016, 19:08
Cały Axolotl :3

Kuririn PW
24 listopada 2016, 19:36
Proszę o sugestie (luźne propozycje), co do statystyk i umiejętności tego smoczka:

Kastore PW
24 listopada 2016, 20:54
Taka tam propozycja na razie, pamiętając, że między błękitnym a Megasmokiem ma być jeszcze Megasmok z H4:
Atak: 60
Obrona: 60
Obrażenia: 80-90
Życie: 1200
Szybkość: 19
Przyrost: 1
Koszt: 35000 + 30 klejnotów
Umiejętności:
latający, 95%-owe niwelowanie obrażeń od magii (ew. odporny na czary 1-3), w każdej turze zwiększa swój atak i obronę o 3 (co prawda w MM megasmok eradykował, ale co? spojrzenie gorgony jest, imo, trochę za słabe a szansa na zabicie połowy oddziału rodem z H1-2 i KB za silne)

To ten, umiejka wydaje mi się trochę op, ale wyszłoby to podczas testów, natomiast bardzo silnie optowałbym za atakiem i obroną niewiększymi niż 60. Apeluję także by nie przesadzać z obrażeniami i życiem, a megasmoka z H4 uczynić siłą bardzo zbliżonego do błękitnego z umiejętnością szerokiego zionięcia. Przykładowo:
Atak: 55
Obrona: 55
Obrażenia: 65-75
Życie: 1000
Szybkość: 15
Przyrost: 1
Koszt: 30000 + 25 siarki
Umiejętności:
50% szans na zniwelowanie zaklęcia, szerokie zionięcie

Andruids PW
24 listopada 2016, 21:58
Ja bym dał Megasmokowi odporność na czary 2-5, jak ma Czarny. Procentowa redukcja magicznych obrażeń też brzmi fajnie, ale do tego przyda się jeszcze odporność na czary umysłu.

Zamiast zwiększania statystyk podczas walki, dałbym mu za to umiejętność jednorożca - rozszerzenie jego smoczej odporności na otaczające jednostki. Powiedzmy, że 50%.

Kastore PW
24 listopada 2016, 22:04
Cytat:
Ja bym dał Megasmokowi odporność na czary 2-5, jak ma Czarny.
Czarny jest odporny na zaklęcia wszystkich poziomów.
Cytat:
Procentowa redukcja magicznych obrażeń też brzmi fajnie, ale do tego przyda się jeszcze odporność na czary umysłu.
Nie. Trzeba wybrać jedną z tych umiejętności, chyba, że chcesz z niego zrobić żywiołaka albo nieumarłego. :P
Cytat:
Zamiast zwiększania statystyk podczas walki, dałbym mu za to umiejętność jednorożca - rozszerzenie jego smoczej odporności na otaczające jednostki.
Mam wrażenie, że byłoby to zbyt sytuacyjne.

Andruids PW
24 listopada 2016, 22:17
Kastore:
Czarny jest odporny na zaklęcia wszystkich poziomów.
No oczywiście że tak. Nie wiem dlaczego pomieszało mi się z Przeklętą ziemią...

Kastore:
Nie. Trzeba wybrać jedną z tych umiejętności, chyba, że chcesz z niego zrobić żywiołaka albo nieumarłego. :P
W VCMI jest bonus "odporność na zaklęcia umysłu". W oryginalnym Heroes III ma je Gigant i Żywiołak Umysłu (trochę bez sensu, bo ma tę odporność automatycznie z racji tego że jest żywiołakiem : p).

Kastore:
Mam wrażenie, że byłoby to zbyt sytuacyjne.
Może i byłoby.

Kastore PW
24 listopada 2016, 22:24
Cytat:
W VCMI jest bonus "odporność na zaklęcia umysłu". W oryginalnym Heroes III ma je Gigant i Żywiołak Umysłu
Nie o to mi chodzi. Można mieć tylko jedną zdolność warunkującą odporność na magię, chyba że jednostka jest nieumarła (notabene, połączenie nieumarłości i jakiejś innej odporności na magię w grze nie występuje), mechaniczna (golemy) lub jest żywiołakiem (żywiołaki magii i psychiki... tak jakby :). Dlatego albo odporność na czary poziomów x-y LUB niwelowanie obrażeń od czarów o x LUB x-procentowa odporność na magię.

Andruids PW
24 listopada 2016, 22:47
Kastore:
Można mieć tylko jedną zdolność warunkującą odporność na magię
W VCMI można ustawić jednostce dowolną ilość dowolnych odporności.

Kastore PW
24 listopada 2016, 22:49
Nie chodzi mi o stronę techniczną.

avatar PW
7 grudnia 2016, 13:46
Axolotl udostępnia nową jednostkę - Skorporękę :) Jest... w 100% axolotlowa :P




Jednostka pasuje mi do jego projektu miasta bagienny widm. Nephretesie - wiesz coś może więcej, czy projekt wciąż jest aktywny?

Nephretes PW
7 grudnia 2016, 14:46
A skąd mam wiedzieć coś więcej? Wiem tyle ile napisali na forum, to znaczy że projekt jest zamrożony i motywacją dla Axolotla byłoby grywalne VCMI.

Powód dla którego Axolotl tworzy jednostki w tym stylu a nie innym (grafik tego kalibru z pewnością byłby zdolny obniżyć swój poziom do starej gry) jest taki, że jednocześnie tworzy jakąś grę na ipada.

Erui PW
7 grudnia 2016, 14:55
Jednostka fajna. Ale jak dla mnie to bardziej pasowała by do Forge lub Nekropolii, jako wytwór Nekromantów czy wypaczenie technologii Starożytnych.
strona: 1 - 2 - 3 ... 134 - 135 - 136 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel