Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 134 - 135 - 136 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
Ale moc! Czyżby kolega Bycha? ^^ |
Kastore |
Czekamy na pełną animację ataku. ^^ |
J. M. Sower |
Damn it!!! Nie zapisałem ostatniej pracy i Blender mi się wyłączył, a efekt zaczynał mi już odpowiadać. Ehhh... Edit: Pierwsza próbka animacji. I jak? https://uploadfiles.io/5837 Ps. Poprawiłem nieco model głowy smoka. |
Kuririn |
Good Job Sowerku ^^ |
Kammer |
Kichający smok. :P |
Kurek |
Zawsze jak przeglądam ten temat to uśmiecham się z radości. |
avatar |
Axolotl udostępnił defa nowej (choć dawno zrobionej) jednostki - Złodzieja. Do pobrania tu: |
Nephretes |
Widać, że to stara jednostka. Animacje mają tradycyjnie za dużo klatek, ale nie przekłada się to tym razem na jakość - klasycznie nie pasuje również do stylu H3. |
Zachari |
Cały Axolotl :3 |
Kuririn |
Proszę o sugestie (luźne propozycje), co do statystyk i umiejętności tego smoczka: |
Kastore |
Taka tam propozycja na razie, pamiętając, że między błękitnym a Megasmokiem ma być jeszcze Megasmok z H4: Atak: 60 Obrona: 60 Obrażenia: 80-90 Życie: 1200 Szybkość: 19 Przyrost: 1 Koszt: 35000 + 30 klejnotów Umiejętności: latający, 95%-owe niwelowanie obrażeń od magii (ew. odporny na czary 1-3), w każdej turze zwiększa swój atak i obronę o 3 (co prawda w MM megasmok eradykował, ale co? spojrzenie gorgony jest, imo, trochę za słabe a szansa na zabicie połowy oddziału rodem z H1-2 i KB za silne) To ten, umiejka wydaje mi się trochę op, ale wyszłoby to podczas testów, natomiast bardzo silnie optowałbym za atakiem i obroną niewiększymi niż 60. Apeluję także by nie przesadzać z obrażeniami i życiem, a megasmoka z H4 uczynić siłą bardzo zbliżonego do błękitnego z umiejętnością szerokiego zionięcia. Przykładowo: Atak: 55 Obrona: 55 Obrażenia: 65-75 Życie: 1000 Szybkość: 15 Przyrost: 1 Koszt: 30000 + 25 siarki Umiejętności: 50% szans na zniwelowanie zaklęcia, szerokie zionięcie |
Andruids |
Ja bym dał Megasmokowi odporność na czary 2-5, jak ma Czarny. Procentowa redukcja magicznych obrażeń też brzmi fajnie, ale do tego przyda się jeszcze odporność na czary umysłu. Zamiast zwiększania statystyk podczas walki, dałbym mu za to umiejętność jednorożca - rozszerzenie jego smoczej odporności na otaczające jednostki. Powiedzmy, że 50%. |
Kastore |
Cytat: Czarny jest odporny na zaklęcia wszystkich poziomów.Ja bym dał Megasmokowi odporność na czary 2-5, jak ma Czarny. Cytat: Nie. Trzeba wybrać jedną z tych umiejętności, chyba, że chcesz z niego zrobić żywiołaka albo nieumarłego. :PProcentowa redukcja magicznych obrażeń też brzmi fajnie, ale do tego przyda się jeszcze odporność na czary umysłu. Cytat: Mam wrażenie, że byłoby to zbyt sytuacyjne.
Zamiast zwiększania statystyk podczas walki, dałbym mu za to umiejętność jednorożca - rozszerzenie jego smoczej odporności na otaczające jednostki. |
Andruids |
Kastore: No oczywiście że tak. Nie wiem dlaczego pomieszało mi się z Przeklętą ziemią...Czarny jest odporny na zaklęcia wszystkich poziomów. Kastore: W VCMI jest bonus "odporność na zaklęcia umysłu". W oryginalnym Heroes III ma je Gigant i Żywiołak Umysłu (trochę bez sensu, bo ma tę odporność automatycznie z racji tego że jest żywiołakiem : p).Nie. Trzeba wybrać jedną z tych umiejętności, chyba, że chcesz z niego zrobić żywiołaka albo nieumarłego. :P Kastore: Może i byłoby.
Mam wrażenie, że byłoby to zbyt sytuacyjne. |
Kastore |
Cytat: Nie o to mi chodzi. Można mieć tylko jedną zdolność warunkującą odporność na magię, chyba że jednostka jest nieumarła (notabene, połączenie nieumarłości i jakiejś innej odporności na magię w grze nie występuje), mechaniczna (golemy) lub jest żywiołakiem (żywiołaki magii i psychiki... tak jakby :). Dlatego albo odporność na czary poziomów x-y LUB niwelowanie obrażeń od czarów o x LUB x-procentowa odporność na magię.
W VCMI jest bonus "odporność na zaklęcia umysłu". W oryginalnym Heroes III ma je Gigant i Żywiołak Umysłu |
Andruids |
Kastore: W VCMI można ustawić jednostce dowolną ilość dowolnych odporności.
Można mieć tylko jedną zdolność warunkującą odporność na magię |
Kastore |
Nie chodzi mi o stronę techniczną. |
avatar |
Axolotl udostępnia nową jednostkę - Skorporękę :) Jest... w 100% axolotlowa :P Jednostka pasuje mi do jego projektu miasta bagienny widm. Nephretesie - wiesz coś może więcej, czy projekt wciąż jest aktywny? |
Nephretes |
A skąd mam wiedzieć coś więcej? Wiem tyle ile napisali na forum, to znaczy że projekt jest zamrożony i motywacją dla Axolotla byłoby grywalne VCMI. Powód dla którego Axolotl tworzy jednostki w tym stylu a nie innym (grafik tego kalibru z pewnością byłby zdolny obniżyć swój poziom do starej gry) jest taki, że jednocześnie tworzy jakąś grę na ipada. |
Erui |
Jednostka fajna. Ale jak dla mnie to bardziej pasowała by do Forge lub Nekropolii, jako wytwór Nekromantów czy wypaczenie technologii Starożytnych. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 134 - 135 - 136 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel