Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21

Felag PW
20 listopada 2016, 18:16
Niestety na mnie spadło zrobienie tego, więc miejmy to już za sobą...
Jako upoważniony przedstawiciel Godzilla Vori Team, przedstawiam:
Kolejny już projekt stworzenia miasta Vori.

Niezbędne informacje:
I Najpierw fabuła (głównie stworzona przez Fimrysa, tzw. koncept No°1):

Całość ma miejsce przed rozliczeniem, wyprawą Tarnuma z Kronik i stworzeniem Ostrza Armagedonu.

Rys widziany z oczu mieszkańców wyspy:
Po latach spokoju na wyspie odizolowanej od reszty świata, narodziła się wśród statycznych mieszkańców nowa, żywa idea. Dumni elficcy wizjonerzy zapragnęli zostawić swą ojczyznę za sobą i wyruszyć na Antagarich. Dziesiątki mieszkańców wyruszyły samowolnie, gdyż nieznana im siła ciągnęła ich do morskiej wyprawy na kontynent. Sytuację tę sprytnie wykorzystali potężni magowie z wyspy, w których już od dawna rodziła się myśl o poszerzeniu swej wiedzy o naukę kontynentu.
Co sprawiło, że Śnieżne Elfy nagle opuściły swą rodzimą ziemię?

Rys widziany z oczu mieszkańców kontynentu
Rozwinięta i dumna kultura śnieżnych elfów, która dotąd wolała żyć w osamotnieniu na swej wyspie nagle rozpoczyna masowe podróże na kontynent. Wydaja się niezwykle czegoś szukać i nie będą wahać się pokonywać wszelkie przeciwności, które staną im drodze do celu. Ludy kontynentu nie wiedzą czego chcą przybysze, ale fakt z jakim zapałem dążą do tego po ich rodzimej ziemi napawa ich niepokojem.
Co sprawiło, że Śnieżne elfy nagle rozpoczęły wyprawy na Antagarich?



Frakcja ma zachowywać neutralny charakter.

II Klasy bohaterów (zrobione też przeważnie przez Fimrysa, z odrobiną pomocy):
Bohater magii - Mistyk
Uczeni, którzy poświęcili długie lata na zgłębienie tajników wszechświata mogą nosić dumne miano Mistyków. Bazują oni na elementarnych siłach magicznych i ponad skomplikowane i chaotyczne magiczne rytuały stawiają wykorzystywanie czystej siły magicznej. Dzięki długim treningom są przy pomocy całego ciała i duszy zdolni odpowiednio ukierunkować i ukształtować strumienie magii w celu osiągnięcia swych celów. Sami siebie wywyższają ponad pojęcia "dobra" i "zła", które traktują wyłącznie jako środek na drodze do zdobycia oświecenia.
Umiejki:
-większe szanse na Mistycyzm, Nauka, Magia wody, Magia powietrza, Odporność, Sokoli wzrok i naukę czarów ( dwie ostatnie mocno dyskusyjne ze względu na ich nieprzydatność)
-niskie szanse na Magię Ziemi, Nekromancję (0) i Leczenie

Bohater mocy - Siepacz
Dla będących w mniejszości światowych mieszkańców wyspy Vori, jej granice i lekko monotonny krajobraz nie wystarczają. Znając się na rzemiośle wojennym, wyruszają gotowi stawić czoła każdemu niebezpieczeństwu. Prezentują dumę i wyrachowany kunszt w posługiwaniu się bronią w każdym zakątku do jakiego zawędrują. Jako jedni z niewielu mieszkańców wyspy nie czują wewnętrznej równowagi i nie zdają sobie sprawy, jak bardzo mogą zmienić świat swym działaniem.
Umiejki:
- większe szanse na Taktykę, Odporność, Naukę, Znajdowanie drogi, Odkrywanie, Nawigację i Szczęście
- niskie szanse na Artylerię, Finanse i Balistykę



Frakcja ma się opierać głównie na klątwach i osłabianiu przeciwnika. Ma zachować defensywną specyfikę.

III Line-up (obmyślany przez Godzillę z odrobiną mojej pomocy):
1. Elfi Wojownik-Elfi Żołnierz
2. Harcownik-Hoplita
3. Pantera -Pantera szablastozębna
4. Pradawny - Ylhus
5. Mag Lodu-Iluzjonista
6. Wij -Czerw
7. Lodowy Gigant-Śnieżny Olbrzym

IV Grafiki (by Godzilla):

Forfiter
http://zapisz.net/view.php?filename=629_andre.png

Góry
http://imgur.com/a/vgAkl

Studnia Chaosu, która ma dawać "nie wymyślone jeszcze premie"
https://zapodaj.net/5791845db67ff.png.html

Model karczmy, jeszcze bez tekstur
https://zapodaj.net/6a5ec4a770ec8.png.html

Magazyn Zasobów
https://zapodaj.net/c03f184f86b50.png.html

Budynek specjalny:
https://zapodaj.net/4d7dda1c7829c.png.html

Ponura Wieża(jeszcze nie skończona)
https://zapodaj.net/e48f769463be2.png.html

Reptylian, jeden z bohaterów(render):
https://zapodaj.net/9fbdae7e96f16.png.html

Warmonger PW
20 listopada 2016, 18:21
Cytat:
Toż to sam forfiter! :D

Drwal PW
20 listopada 2016, 18:26
Może to mod do Minecrafta? :P

Tak na poważnie i bardziej merytorycznie wypowiem się w wolnej chwili.

Ursus PW
20 listopada 2016, 20:26
To fajne, że ojczyzna Gelu może się stać nową frakcją w H3 :). Teraz trochę pytań, a mianowicie:

*Czy line-up, który przedstawiono jest ostateczny czy będą jakieś zmiany, bo wydaje mi się, że zamiast Hoplity mogłaby się pojawić jakaś zimowa wersja Leśnej Straży- takie nawiązanie do postaci Gelu,

*Czy w budynkach będą wprowadzane jakieś większe zmiany oprócz teksturowania oczywiście, bo jakoś tak mi nie pasują- za dużo ozdób. Kultura Vori pod względem architektury raczej powinna nawiązywać do Skandynawii albo szkockich klanów, ewentualnie Piktów i Celtów,

*Czy na potrzeby moda stworzycie nowy utwór dla miasta czy wykorzystacie jakiś istniejący z MM7-8?

*Czy pojawią się jakieś nowe artefakty?

Widać, że włożyliście mnóstwo pracy w to co tutaj zaprezentowaliście :). Życzę powodzenia w pracach ;)

Felag PW
20 listopada 2016, 21:07
@Ursus
1. Nie planujemy zmian, ale jeśli pojawi się jakiś sensowny pomysł lub któryś będzie się cieszył wyjątkową niepopularnością, to na pewno weźmiemy to pod uwagę.
A co do Leśnej Straży - jest to formacja erathiańska i raczej nie występowała na Vori - szczególnie, że znani z H3 strzelcy byli szkoleni metodami obmyślonymi przez Gelu (Szarża Smoków), a fabuła będzie miała miejsce zapewne jeszcze przed SoD-em.
2. Zmiany oczywiście będą wprowadzane, wraz z rozwojem projektu i doskonaleniem umiejętności twórców.
A jeśli chodzi o architekturę - wyszliśmy z założenia, że elfy z Vori są tymi "wysokimi" i "czystszej krwi", jako że tam jest właśnie kolebka elfów. I ich kultura będzie bardziej wyrafinowana, a nie barbarzyńska, na kształt Nordów (będziemy walczyć z stereotypami! :D).
3. Jeśli nie uda się stworzyć własnej muzyki (a na razie nie mamy nikogo, kto mógłby się tym zająć), to wykorzystamy tą z MM7-8.
4. Jak się uda, to dodamy. ;)

Ursus PW
20 listopada 2016, 21:18
Ciekawa koncepcja z tą wyższością Zimowych elfów, ale w wielu tekstach wspominano o dzikości i prymitywności elfów z Vori w stosunku do ich kuzynów z AvLee. Zaś co do ich wyglądu to można się spodziewać charakterystycznych tatuaży dla elfich jednostek i bohaterów, jak np. u Gelu?
http://heroes3towns.com/towns/cronverk/art_014.jpg
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100717071534/mightandmagic/pl/images/8/80/Gelu.jpg

Zachari PW
20 listopada 2016, 21:41
Vori ma (chyba) określoną architekturę, została ona pokazana w jednym ze splash-screnów w M&M7. To takie małe białe domki z wysokimi turkusowymi dachami.

Ps. Post poprawny interpunkcyjnie z dedykacją dla kammera.

Felag PW
20 listopada 2016, 21:41
Tu się powołam na licentia poetica :P.
Tak na prawdę, mamy z Vori styczność głównie w Mieczu Mrozu i MM7, z wyspą zniszczoną przez wyprawy minotaurów (MM8) i być może stopniową zapaścią po ucieczce części elfów do Avlee. W związku z wcześniejszym czasem fabuły, stwierdziliśmy, że przedstawienie ich kultury jako takiej wyrafinowanej, będzie odpowiednie (wszystko będzie w kampanii (jeśli kiedykolwiek powstanie), na razie nie będę zdradzał nic więcej :) ).

Tak, pojawią się tatuaże.

Andruids PW
21 listopada 2016, 13:15
Proponuję skontaktować się z Mad Hatterem w sprawie pomocy do grafik. Pracował on kiedyś przy Vori i stworzył kompletny line-up, nie tak bardzo różniący się od waszego. Efektem, co łatwo się domyśleć, będzie miasto przypominające Szklarnię, ale z grafikami zaprezentowanymi w pierwszym poście tego tematu, nie sądzę, że wyjdzie coś lepszego.




Ursus PW
21 listopada 2016, 15:28
Vori od Mad Hattera jest śliczne, a jednostki są urocze :). Mad Hatter dalej pracuje nad tym miastem?

Andruids PW
21 listopada 2016, 16:03
Mad Hatter współpracował z Kammerem na podstawie jego koncepcji (którą można znaleźć gdzieś w dawnym temacie Vori). Gotowe były animowane defy, ale kiedy okazało się jaki będzie końcowy efekt, zespół zgodnie stwierdził, że nie chce być pośmiewiskiem całego fandomu i grafiki nie zostały zaakceptowane.

Jakkolwiek urocze i śliczne by nie były, pasują do gry jak wół do karety. Przy efektach prac takich artystów jak Nephretes, Sower, withking, Kuiririn i Trith, po prostu nie wypada akceptować czegoś takiego.

Ursus:
Mad Hatter dalej pracuje nad tym miastem?
Zapewne wykorzystał modele w jakiejś swojej grze, ale jedyne miasto do Heroes III jakie robi, to Szklarnia.

Nitj'sefni PW
24 listopada 2016, 20:49

Na specjalną prośbę Godzilli.

DrwalDrwalNiech ten pseudo mem będzie ostatnim tego typu w tym temacie. Rozmowy mają wrócić na właściwe tory.

Fandor PW
26 listopada 2016, 12:45
Ale Drwalu, wyśmiewanie Vori to tradycja tej strony (jak i wyśmiewanie Krasnali) jak możesz zabraniać użytkownikom forum tej przyjemności. :C

Godzilla PW
3 grudnia 2016, 18:56
Ołtarz Pradawnych:


Tylko tekstur nie ma, bo nie wiem zbytnio jak je robić ;_;.

Zachari PW
3 grudnia 2016, 19:17
Robicie postępy :D

Nephretes PW
6 grudnia 2016, 10:28
Polecam Polski Kurs Blendera do nauki, a także tutoriale na youtube w języku angielskim.

Kuririn PW
6 grudnia 2016, 12:37
@Nephretes, ja to już wspominałem Godzilli nie raz, nie dwa. ^^

Eternal PW
18 grudnia 2016, 16:54
Dziennik Eternala
Spojrzałem. Potem spojrzałem jeszcze raz. A potem przetarłem oczy i spojrzałem jeszcze raz. I gdy już miałem uwierzyć, że to radosny dzień, spojrzałem na grafiki i zwątpiłem. Ale po chwili rzekłem sobie „Hej, to i tak wygląda lepiej niż za naszych czasów”.
VORI ŻYJE! ALLELUJA!

Cieszę się, że przejęliście pałeczkę w tworzeniu miasta tak bliskiego mojemu sercu. Jeśli będziecie kiedyś potrzebowali pomocy z koncepcją, jestem do usług.
Cieszy mnie też, że zdecydowaliście się na miasto neutralne i cywilizowane (nie wiem, gdzie Ursus widział przekazy o "dzikości" Vori). Zawsze chciałem je takim zobaczyć. I ten lineup... czy tu jest każda jednostka, którą proponowałem do tego miasta? No, sturękiego brakuje... ale cała reszta jest! O to jest Vori moich marzeń!
pozostaje mi tylko powtórzyć za Kastorem:
Cóż, życzę powodzenia

Ursus PW
18 grudnia 2016, 17:10
Nie tyle chodziło mi o "dzikość", tylko o przedstawienie ludu Vori jako społeczeństwa żyjącego w strukturach plemienno-klanowych i ogólne cechy tych elfów (noszenie skór, tatuowanie ciała), ale w swoich tezach opierałem się głównie na concept-artach Kronverku z HotA i stąd moje twierdzenie o "dzikości".

Godzilla PW
28 grudnia 2016, 15:25
!UWAGA! !UWAGA!

Szukamy pomocy grafików i moderów umiejących robić mody pod VCMI!
Jeśli uważasz, że zdołasz nam pomóc, proszę o napisanie wiadomości na Hermesa.

strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel