Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 127 - 128 - 129 ... 135 - 136 - 137 | |
Warmonger |
Ja słyszałem o 4 :P. Może najpierw zobaczmy jakąkolwiek grywalną wersję, a potem będziemy się zastanawiać, co dalej. Nie takie mody już zapowiadano ;) |
Nephretes |
Demon Berthrezen: Dream on :POkołosylwestrowa kumulacja z przystawką Hota 1.5, daniem głównym w postaci Oasis i na deser jednostkami alternatywnymi (lub częścią) byłaby chyba najlepszym prezentem na gwiazdkę dla grających i modujących. Jedyną alternatywą dla Oasis jest na ten moment Rakshasa i nie sądzę by się coś w tej kwestii zmieniło. Nadprogramowa reszta ląduje w jednostkach neutralnych, bądź w banku stworów. Toffi: Miały, ale to bardzo wątpliwe. Na ten moment realnym podejściem jest ukończenie moda z jedną jednostką na miasto. Do czasu kiedy VCMI nie stanie się grywalne, aka nie pojawi się szczególnie uzdolniony programista, który zaprogramuje nasze pomysły na kształt osobnego dodatku (tia), nie sądzę by wystarczyło nam motywacji.Z tego co kajarzę to w finalnej wersji miały być 3 alternatywy na miasto Warmonger: Wut, nawet ja nie słyszałem o czterech :pJa słyszałem o 4 :P. A skoro już się wypowiedziałeś, mogę zapytać czy dzieje się coś z naprawą błędnego wyświetlania obiektów/jednostek z większą ilością czarnego koloru? |
Warmonger |
Cytat: Niestety nic się nie dzieje, na tą chwilę nikt nie zajmuje się grafiką :(
A skoro już się wypowiedziałeś, mogę zapytać czy dzieje się coś z naprawą błędnego wyświetlania obiektów/jednostek z większą ilością czarnego koloru? |
Nephretes |
Rozumiem. Mam nadzieję, że jak wydamy pierwszą wersję alternatyw i któryś z programistów zobaczy jak niektóre rzeczy wyglądają przez to obleśnie, to może coś się ruszy w tym temacie ;P Do tego czasu będzie trzeba pisać że to wina VCMI, a nie nasza. |
MinosKing |
@Nephretes zerknij do tematu Mniejsze modyfikacje, podałem tam link do zaktualizowanego moda Enroth Colors. Nie mam 100 procentowej pewności, ale wydaje mi się, że jakaś drobna zmiana w porównaniu do gry bez niego jest w miarę widoczna. |
Nephretes |
@MinosKing Ale tu chodzi o problem o VCMI z wyświetlaniem ciemniejszych tonów (traktuje je jako przezroczyste), a nie o intensywność kolorów. W związku z tym ten mod nie rozwiąże problemu |
MinosKing |
Tak, wiem o tym Nephretesie, ale wydaje mi się, że prześwity związane z budynkami na mapie przygód nie są już widoczne. A nie mam jak tego porównać, chociaż pewnie masz rację i zapewne się mylę. A co do Oasis, to jak idą prace nad nim? :D |
loqq |
Słyszałem kiedyś, że współpracowałeś z HotA team, to prawda? |
Zachari |
Miał współpracować, ale się nie dogadali. |
Virid |
Cześć Zrobiłem konto w sumie tylko po to, by tu się wypowiedzieć. Nephretesie, śledzę twój projekt od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jest to świetne i życzę ci, by finalna wersja była równie dobra jak HotA Posty typu "Spóźniłeś się nieco, koleś" za 3... 2... 1... |
Nephretes |
Witam serdecznie w Grocie :) Ostatnie miesiące nie były zbyt obfite dla Oasis, zatem nie uda mi się dotrzymać wcześniej wspomnianego terminu "w drugiej połowie 2016". Mam nadzieję, że zaraz po obronie magisterki (grudzień) wszystko ruszy do przodu na nowy rok. Miasto rozwijało się ostatnio powoli, ale w bardziej przemyślanym kierunku, dlatego myślę że wszystko będzie dobrze. |
Virid |
No to bardzo się cieszę, mam nadzieję, że gdzieś w styczniu będę już mógł oblegać cytadelą Oasis mojego brata. :) |
zeryss |
Co nowego o miasto? |
Vusapion |
Przyłączam się do pytania Zeryssa, co nowego z miastem? Wydawało się kilka miesięcy temu, że praktycznie jest dopracowane, więc trochę można się zdziwić czemu jeszcze nie zostało wydane. |
Mistrz |
Pytałem ostatnio na HC i też się dołączam. |
Saki |
To może ja odpowiem za Nepha, coby mu oszczędzić zachodu Vusapion: Wydawało się kilka miesięcy temu, że praktycznie jest dopracowane, więc trochę można się zdziwić czemu jeszcze nie zostało wydane. Bo różnica pomiędzy tym, co się wydaje, a tym, co jest faktycznie, jest, niestety, całkiem duża. Same grafiki to jedno (choć i na tym polu nawet wtedy nie wszystko było gotowe), praca przy nowej frakcji to wiele innych czynników, którymi trzeba się zająć. Na razie nowin nie ma, kiedy będą, na pewno o tym poinformujemy. |
J. M. Sower |
Neph bardzo często wraca do pracy nad elementami, które już są w zasadzie gotowe. Może i nie wyda czegoś zbyt szybko, ale jak już do tego dojdzie, to powinno być na co popatrzeć. Proponuję uzbroić się w cierpliwość. |
zeryss |
The project is frozen? |
Nephretes |
Trochę "njusów" Lamassu stał się jednostką kampanijną, więc taktyka gry miastem się zmienia jako że Rakshasa jest typowym glasscanonem. Skorpion nadal do poprawy Jak macie kreatywną sobotę to można zasugerować umiejętności specjalne tancerki i rakshasy === Duch też się zmienił: -> |
MinosKing |
Nephretes przeszedłeś samego siebie. :P Co do umiejętności tancerki, to hm trudno powiedzieć co byłoby dla niej dobrą umiejętnością? Zaś co do Rakshasy, to proponuję powstrzymywanie kontrataku oraz regenerację zdrowia i może jakąś odporność np. na umysł lub redukcję obrażeń fizycznych? Skorpion wygląda świetnie, :D a co do ulepszenia Piaskowego Ducha to podobała mnie się bardziej jego poprzednia wersja, no ale cóż ta nie wygląda najgorzej lecz wywołuje u mnie mieszane odczucia. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 127 - 128 - 129 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel