Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 81 - 82 - 83

złoty smok PW
15 listopada 2006, 19:21
Wchodzisz do obiektu i pojawia ci się ekran czarnego rynku, tyle że są tam tylko zbroje i hełmy. Da się coś takiego napisać? Można?

Altair PW
15 listopada 2006, 19:48
>>>>A jak zrobić, żeby takowe miasto także wyglądało, jakby było zniszczone (nie chcę używać LERMa, mam z nim problemy)?

Hobbicie jeśli próbujesz mnie zdenerwować to całkiem nieźle ci idzie.
Sam napisałeś: "Jak zrobić, żeby jakieś miasto BYŁO zniszczone, a nie wyglądało jak zniszczone?"
Napisałem dokładnie tak jak chciałeś ;P
Aby zmienić wygląd miasta wystarczy jedna dodatkowa linijka:




ZVSE

!#TM91:S1/1/600/255;
!?TM91;
!!DO18000/0/43/1:P;
!!CAx/y/l:Is;

!?FU18000;
!!CAx/y/p:B3/x16;
!!CAx/y/p&1:B2/x16;

gdzie:
s - poziom "zniszczenia" miasta od -1 do 3

Nierozumiem co jest trudnego w LERM. Aby w nim zmienić stopień zniszczenia miasta wystarczy wpisać w nazwę miasta np. 4/Nazwa.
Jest to moim zdaniem znacznie prostsze, co więcej nie widać momentu "podmieniania" wyglądu miasta ani nie trzeba wpisywać żadnych współrzędnych. Jednak skoro wolisz ERM... ;)

Drugi skrypt, poprawiłem i zmodyfikowałem:

ZVSE
!#VRz270:S^Stara czaszka^;
!#HT63/50:Tz270;
!?OB63/50&1000;
!!PO998:V1/?y10;
!!IF&y10=0:M^"Uczniu mój, obserwowałam całe to widowisko moim okiem. Jako, że jestem już bardzo stara, chciałabym podarować Ci stary pierścień twojego ojca. Weź go i zgłoś się do lorda Xerona, on jest głównym dowódcą rebelii. Nie zawiedź mnie.^;

!!IF&y10=1:M^Jakiś tekst^;
!!HE-1&y10=0:A4/164;

!!PO998:V1/1;

Teraz kolejna twa prośba obrazek pcx tutaj


>>>>>>Wchodzisz do obiektu i pojawia ci się ekran czarnego rynku, tyle że są tam tylko zbroje i hełmy. Da się coś takiego napisać? Można?

Niestety :( bardzo mi przykro, ale aktualnie za pomocą ERM nie da się kontrolować czarnego rynku. Można tylko modyfikować sprzedawcę artów w mieście. Sam ubolewam nad tym...

EDIT: Sprawdziłem obrazek pcx jest gotowy. Czy mi się wydaje czy nie potrzeba ci jeszcze drugiego obrazka Hobbicie? (na liście bohaterów)

AmiDaDeer PW
15 listopada 2006, 20:41
Ano potrzeba, Altairze :).

I dziękuję bardzo za twoją pomoc, dzięki twoim wyjaśnieniom - jakże cierpliwym - ważna część pierwszego scenariusza mojej kampanii jest już zrobiona. Scenariusz ma na razie 2 nowe elementy (Klepsydrę Lucyfera, dodającą smaczku oraz Starą Czaszkę, mentora głównego bohatera), ma być jeszcze trzeci (nie chcę narażać się na twój gniew, Altairze), którego właściwości nie zdradzę.

EDIT: Jaki ja głupi. Nie podałem obrazka o rozmiarze 48x32 :P.
Oto link:
http://img20.imageshack.us/img20/6137/maypm7.png

AmiDaDeer PW
17 listopada 2006, 17:53
Jak brzmi skrypt anulujący wszystkie dawne właściwości obiektu?

Altair PW
17 listopada 2006, 22:02
Aby anulować wszystkie właściwości obiektu wystarczy zaraz po wyzwalaczu ?!OB dodać linijkę:

!!OB998:S;

Czyli jeśli chcemy wyłączyć właściwości obiektu np. karczmy wystarczy:

!?OB95;
!!OB998:S;

Oto obiecany pcx

AmiDaDeer PW
18 listopada 2006, 15:45
Kolejne pytanko (będzie ich sporo): W przypadku liczby p we współrzędnych (chodzi o podziemia lub powierzchnię) jaka liczba znaczy podziemia, a jaka powierzchnię?
I jeszcze proszę o taki skrypt:
Jeżeli wykonam zadanie zlecone przez jasnowidza z pola x/y/p, to pojawia się tekst "Gratulacje! Wykonałeś zadanie jasnowidza i odnosisz zwycięstwo!" i wygrywasz.

EDIT: Parę kolejnych pytań:

1.Przed rozpoczęciem scenariusza pojawia się okno dialogowe, w którym:
a)Wybierasz imię bohatera
b)Wybierasz płeć bohatera
c)Wybierasz portret bohatera
Czyli ogólnie mówiąc coś w stylu pierwszego okna dialogowego w kampanii Wake of Gods.

2.Obiekt analizuje imię i płeć bohatera, a następnie z nich korzysta.
Czyli coś takiego:
Witaj, [imię bohatera]!
Co [chciałbyś/chciałabyś] dzisiaj kupić?

Jak musiałyby brzmieć na coś takiego skrypty?

Altair PW
18 listopada 2006, 22:50
Hobbicie gdybyś przeczytał dokładnie cały ten temat dowiedziałbyś się, że p ma wartość 0 dla powierzchni i 1 dla podziemi.

>>>>Jeżeli wykonam zadanie zlecone przez jasnowidza z pola x/y/p, to pojawia się tekst "Gratulacje! Wykonałeś zadanie jasnowidza i odnosisz zwycięstwo!" i wygrywasz.

Jak już kiedyś pisałem (o ile mnie pamięć nie zawodzi) jasnowidza NIE MOŻNA kontrolować za pomocą ERM. (a raczej jego misji wybranych w edytorze map)
Można by tylko wyłączyć standardowe działanie tego obiektu i od nowa napisać cały skrypt łącznie z zadaniami. Aby to jednak napisać skrypt do tego potrzebuję więcej danych:
1. Imię jasnowidza
2. Rodzaj misji (dokładnie)
3. Wszystkie komunikaty które mają tam wystąpić.
Póki co podałeś zbyt mało danych na ten temat.

>>Przed rozpoczęciem scenariusza pojawia się okno dialogowe
Tak tutaj przydałaby się te cztery portrety, (duże i małe) chyba, że sam chcesz potem podawać ścieżki dostępu do tych ośmiu plików ;) (lub chcesz dodać te z Woga)


>>>>Obiekt analizuje imię i płeć bohatera, a następnie z nich korzysta.

W końcu kompletna informacja. Oto i skrypt:


ZVSE

!?OBt/p;
!!HE-1:B0/?z-5 R2/?y5;

!!VRz7:S^chciałbyś^;
!!VRz7&y5=1:S^chciałabyś^;
!!IF:Q3^Witaj, %Z-5!
Co %Z7 dzisiaj kupić?^;


Gdzie:
t - typ obiektu
p - podtyp obiektu

można także użyć współrzędnych.
Hobbicie czekam na dokładniejsze informacje. Ktoś ma jeszcze jakieś pytanie?


AmiDaDeer PW
19 listopada 2006, 17:35
"Hobbicie gdybyś przeczytał dokładnie cały ten temat dowiedziałbyś się, że p ma wartość 0 dla powierzchni i 1 dla podziemi."

Trudno jest przeglądać cały temat literka po literce :D.

">>>>Jeżeli wykonam zadanie zlecone przez jasnowidza z pola x/y/p, to pojawia się tekst "Gratulacje! Wykonałeś zadanie jasnowidza i odnosisz zwycięstwo!" i wygrywasz.

Jak już kiedyś pisałem (o ile mnie pamięć nie zawodzi) jasnowidza NIE MOŻNA kontrolować za pomocą ERM. (a raczej jego misji wybranych w edytorze map)
Można by tylko wyłączyć standardowe działanie tego obiektu i od nowa napisać cały skrypt łącznie z zadaniami. Aby to jednak napisać skrypt do tego potrzebuję więcej danych:
1. Imię jasnowidza
2. Rodzaj misji (dokładnie)
3. Wszystkie komunikaty które mają tam wystąpić.
Póki co podałeś zbyt mało danych na ten temat."

Proszę bardzo, oto i dokładniejsze dane:

Jasnowidz: Harold
Rodzaj misji: Zdobyć 2 sztuki rtęci, stanowi to główną misję całego scenariusza
Komunikat wprowadzający: "Witaj, chłopcze! Widzę, że już mocno wyrosłeś! Pamiętam, jak byłeś berbeciem! A ja to taki stary byk, nie mogę sam zdobyć czegoś, co mi jest niezmiernie potrzebne. Widzisz, pracuję nad łatwiejszym uzyskaniem stali. Możliwe jest zamienianie węgla w metal, ale to wymaga wiele pracy. Jednak udało mi się wykonać prawie wszystko, ale do ostatniej operacji potrzebuję 2 kociołki rtęci. Podobno ma je mag Hieronim. Czy mógłbyś po nie pójść? Byłbym bardzo wdzięczny."
Komunikat o postępach: "Nadal nic? Mówiłem, że możesz je zdobyć u Hieronima."
Komunikat o znalezieniu: "Wreszcie! Jestem bardzo wdzięczny, dzięki twojej pomocy kuźnia będzie szybciej robiła broń!"

">>Przed rozpoczęciem scenariusza pojawia się okno dialogowe
Tak tutaj przydałaby się te cztery portrety, (duże i małe) chyba, że sam chcesz potem podawać ścieżki dostępu do tych ośmiu plików ;) (lub chcesz dodać te z Woga)"

Proszę bardzo, zamieszczam tutaj 4 podwójne portrety w formacie bmp (mógłbyś zmienić je w pcx i mi znowu wysłać? Proszę!):


Wszystkie miałyby się znajdować w katalogu data (ewentualnie data/p)...

EDIT: ...i miałyby nazwę od 1 do 4 (mniejsze od 1_s do 4_s)

Altair PW
19 listopada 2006, 19:59
Oto portrety bohaterów.

Skrypt na tą misję u jasnowidza:

ZVSE
!#VRz819:S^Harold^;
!#POx/y/p:N5;
!#OBx/y/p:H819;

!?OB83&1000;
!!OB998:R;
!!PO998:N?y5;
!!FU22400&y5=5:P;
!?FU22400;
!!OB998:S;
!!PO998:V1/?y6;
!!OW:R-1/1/?y9;
!!IF&y6<1:M^Witaj, chłopcze! Widzę, że już mocno wyrosłeś! Pamiętam, jak byłeś berbeciem! A ja to taki stary byk, nie mogę sam zdobyć czegoś, co mi jest niezmiernie potrzebne. Widzisz, pracuję nad łatwiejszym uzyskaniem stali. Możliwe jest zamienianie węgla w metal, ale to wymaga wiele pracy. Jednak udało mi się wykonać prawie wszystko, ale do ostatniej operacji potrzebuję 2 kociołki rtęci. Podobno ma je mag Hieronim. Czy mógłbyś po nie pójść? Byłbym bardzo wdzięczny.^;

!!IF&y6=1/y9<=2:M^Nadal nic? Mówiłem, że możesz je zdobyć u Hieronima.^;
!!PO998&y6<1:V1/1;
!!VRy6&y9>=2:S1;
!!IF&y6=1/y9>=2:M^Wreszcie! Jestem bardzo wdzięczny, dzięki twojej pomocy kuźnia będzie szybciej robiła broń!^;
!!OW&y6=1/y9>=2:R-1/1/d-2;
!!UN&y6=1/y9>=2:Q1/1;




gdzie:
x, y, p - współrzędne chaty jasnowidza.


Oraz skrypt na komunikat na początku gry:

ZVSE

!#VRz100:S^Jakiś tam tekst.^;
!#VRz101:S^Imię:^;
!#VRz102:S^Wybierz portret:^;
!#VRz103:S^..\data\1.jpg^;
!#VRz104:S^..\data\2.jpg^;
!#VRz105:S^..\data\3.jpg^;
!#VRz106:S^..\data\4.jpg^;
!#VRz107:S^Pierwszy^;
!#VRz108:S^Drugi^;
!#VRz109:S^Trzeci^;
!#VRz110:S^Czwarty^;
!#IF:D1/z100/z101/z102/z103/z104/z105/z106/z107/z108/z109/z110/z107/z108/z109/z110;
!#IF:F1/z107/z108/z109/z110/0;

!#IF:E100/1;
!#VRz1:H1;
!#VRz1&-1:S^Hobbit^;

!#VRz398:S^1.pcx^;
!#VRz399:S^1_s.pcx^;


!#VRz398&v100=2:S^2.pcx^;
!#VRz399&v100=2:S^2_s.pcx^;

!#VRz398&v100=3:S^3.pcx^;
!#VRz399&v100=3:S^3_s.pcx^;
!#VRz398&v100=4:S^4.pcx^;
!#VRz399&v100=4:S^4_s.pcx^;

!#HEn:L5/z398/z399;
!#HEn:B0/z1;


gdzie:
n - numer bohatera

Jeszcze jakieś pytania? :)


AmiDaDeer PW
20 listopada 2006, 15:31
No cóż... tak :D
Jeżeli mi się dobrze zdaje, to ten skrypt:

!!IF&y10=0:M^blabla^;

!!IF&y10=1:M^bleble^;

daje taką właściwość obiektowi, że kiedy bohater po raz pierwszy odwiedzi ten obiekt, to pokaże się tekst blabla, a za drugim razem bleble, czy tak?

I dziękuję bardzo Altair za skrypty. Pomogłeś mi baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo (i parę a więcej ;)). Ale chciałbym jeszcze poprosić o jeden portret, który za chwilę będzie skończony.

EDIT: Proszę, oto i on:


Byłbym bardzo wdzięczny za przesłanie ich pod tą samą nazwą, pod jaką były (to nie ma być portret bohatera :)).

EDIT2: Jeszcze jedno.
Która linijka w skrypcie jasnowidza Harolda odpowiada za to, że nagrodą za wykonanie zadania jest wygrana scenariusza? I jak ją zmienić tak, żeby wygraną były 2 sztuki rtęci (chcę go skopiować i dać do skryptu, który odpowiada za wieżę maga Hieronima)?
Ogólnie proszę o 2 części skryptu, które odpowiadają za zadanie i nagrodę, oraz jak je zmienić, żeby zadaniem było pokonanie rozbójników z obiektu o współrzędnych 17 szerokości i 4 wysokości (obiekt ten to zmodyfikowana kryjówka złodziei), a nagrodą wyżej wymienione 2 sztuki rtęci.
Byłbym wdzięczny (po tych skryptach mapa praktycznie skończona!).

Altair PW
20 listopada 2006, 17:50
>>>>>No cóż... tak :D
Jeżeli mi się dobrze zdaje, to ten skrypt:
!!IF&y10=0:M^blabla^;
!!IF&y10=1:M^bleble^;
daje taką właściwość obiektowi, że kiedy bohater po raz pierwszy odwiedzi ten obiekt, to pokaże się tekst blabla, a za drugim razem bleble, czy tak?



Hobbicie... Widzę, że nie do końca zrozumiałeś istotę ERM. Jak już wspominałem nie ma komend bezpośrednio sterujących chatkami proroka czy strażnikami misji. Dlatego nie ma jednego prostego rozwiązania tego problemu. Przedstawione przez ciebie dwie linijki skryptu sprawdzają TYLKO warunek dla zmiennej y10.
Jednak aby całość działała należy gdzieś zapisać i odczytać czy obiekt został odwiedzony przez kogokolwiek czy nie. Do tego celu należy wykorzystać składnie: np. !!PO998:V1/?zmienna
Składnia !!PO pozwala zapisywać informację o każdym kwadracie mapy (o każdych współrzędnych).
Czyli ogólny skrypt ma postać:
ZVSE

!?OBxxxxxx;
!!PO998:V1/?y10; **tutaj sprawdzamy wartość zmiennej dla kwadratu w którym znajduje się obiekt i zapisujemy go w zmiennej y10;
...
...
...
!!IF&y10=0:M^blabla^; **dopiero potem w zależności od zmiennej y10 wyświetlamy różne komunikaty
!!IF&y10=1:M^bleble^;

!!PO998&y10=0:V1/1; ** na końcu jeśli obiekt nie był oznaczony jako odwiedzony oznaczamy go jako odwiedzony :)

Co do portretów bohaterów to polecam ci (w przyszłości) Hobbicie program o nazwie Gimp, który jest po polsku, darmowy i co najważniejsze pozwala zapisywać obrazki w bardzo wielu formatach. (także pcx)
Te dwa portrety przyślę ci później na mail.


Jeszcze jedno:
W tym temacie udzielam pomocy i podaję przykłady skryptów. Nie będę jednak tu jednak tłumaczył (linijka po linijce) bardziej zaawansowanych skryptów. Po prostu szybko treść tego tematu stałaby się wtedy mało czytelna a dla niektórych wręcz nieosiągalna (już niektórym nie chce się go czytać). Dlatego wszystkim pragnącym dowiedzieć więcej temat ERM polecam Poradnik ERM lub kontakt ze mną przez GG lub e mail.
To tyle :)

EDIT:
Hobbicie skrypt w moim na Kryjówkę złodziei jest w Poradniku ERM. Wystarczyło go trochę zmodyfikować:

ZVSE

!?OB97;

!!PO998:V1/?y5;

!!IF&y5<1:Q2/21/143/2^Czy chcesz zaatakować Rozbójników?^;
!!HE-1&2/y5<1:Tv998/v999/v1000/143/15;
!!VRv801:S0;
!!VRv801&2/y5<1:S1;

!$OB97;
!!HE-1:O?y2;
!!PO998&y2<>-1/v801=1:V1/1;
!!IF&y2<>-1/v801=1:Q3/1/2/1^Pokonawszy strażników (Rozbójnicy). Zabierasz łupy (2 uncje Rtęci)^;
!!OW&y2<>-1/v801=1:R-1/1/d2;


val-gaav PW
30 listopada 2006, 01:17
Mam prośbę ...

Ktoś mi objaśni zasadę działania takiego skryptu ?


; Cloud castle w/o Altar of Wishes
!!CD:B1/2/36/d/?y1; read value
!!VRy1:&-5; reset 2nd bit
!!CD:B1/2/36/d/y1; write back new value

; Castle Gate w/o Citadel and Fort
!!CD:B1/3/22/?y1/d; read value
!!VRy1:&-257; reset 8th bit
!!VRy1:&-129; reset 7th bit
!!CD:B1/3/22/y1/d; write back new value

; Upgrade Pit Fiends w/o Mage Guild
!!CD:B1/3/41/?y1/d; read value
!!VRy1:&-3; reset 1st bit
!!VRy1:&-2; reset 0th bit
!!CD:B1/3/41/y1/d; write back new value

W dokumentacji erm nie znalazłem nic na temat !!CD:B ... Skrypt ten wnika w zależności pomiędzy budynkami, ale na jakiej zasadzie działa nie rozumiem.

Altair PW
30 listopada 2006, 02:38
>>>>>W dokumentacji erm nie znalazłem nic na temat !!CD:B ... Skrypt ten wnika w zależności pomiędzy budynkami, ale na jakiej zasadzie działa nie rozumiem.

Ja też nie, ale może nad tym trochę pomylę :) Prosiłbym jednak o pełną treść skryptu.
Istnieją różne komendy ERM nie istnieją lub (już nie istniejące) składnie.
Takim przykładem jest m.in. UN:C
Do czego to służyło?
To są pytania na które nie znam odpowiedzi.


val-gaav PW
30 listopada 2006, 13:40
Cóż ten skrypt jest częścią wog tournament edition.
http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=307


Całośc tej funkcji wygląda tak :


-------Town build dependences------------
!?FU23073; town build dependances
! !CD:B0/8/26/0; ban Grail building in Conflux - this doesn't work!
; then do Conflux Grail only after Shipyard - doesn't work too :(
! !CD:B1/8/26/?y1/d; read value
! !VRy1:|6; set 6th bit
! !CD:B1/8/26/y1/d; write back new value

; Resourse Silo for upgrade pixies to sprites
!!CD:B1/8/37/?y1/d; read value
!!FU23022:P15; v6100 = 2^15
!!VRy1:|v6100; set 15th bit
!!CD:B1/8/37/y1/d; write back new value

; Upgrade wolf riders w/o upgrade goblins
!!CD:B1/6/38/d/?y1; read value
!!VRy1:&-33; reset 5th bit
!!CD:B1/6/38/d/y1; write back new value

; Upgrade gorgons w/o Resourse Silo and Marketplace
!!CD:B1/7/41/?y1/d; read value
!!FU23022:P14; v6100 = 2^14
!!VRy2:S-1*v6100-1;
!!VRy1:&y2; reset 14th bit
!!VRy2:S-2*v6100-1;
!!VRy1:&y2; reset 15th bit
!!CD:B1/7/41/y1/d; write back new value

; Cloud castle w/o Altar of Wishes
!!CD:B1/2/36/d/?y1; read value
!!VRy1:&-5; reset 2nd bit
!!CD:B1/2/36/d/y1; write back new value

; Castle Gate w/o Citadel and Fort
!!CD:B1/3/22/?y1/d; read value
!!VRy1:&-257; reset 8th bit
!!VRy1:&-129; reset 7th bit
!!CD:B1/3/22/y1/d; write back new value

; Upgrade Pit Fiends w/o Mage Guild
!!CD:B1/3/41/?y1/d; read value
!!VRy1:&-3; reset 1st bit
!!VRy1:&-2; reset 0th bit
!!CD:B1/3/41/y1/d; write back new value

!!MA:X49/65536;


+ jeszcze w odpowiednim miejscu wywołanie funkcji (zdaje się że w timerze pierwszego dnia gry)

Funkcja jest czescia skryptu01 z wog-te

Co ten skrypt robi ? Zgodnie z dokumentacją :

2.3. Building requirements are changed:
Tower - Cloud Castle (giants) do not requires Altar of Wishes (genies),
Inferno – Pit Fiends upgrade do not requires Mage Gild,

Stronghold – Wolf Raiders upgrade do not requires Goblins upgrade,
Fortress – Gorgons upgrade do not requires Marketplace and Resource Silo.
Conflux – Resource Silo is one of the requirements to upgrade Pixies.

Zagadką natomiast jest dla mnie jak to działa,
"!!CD:B1/3/41/y1/d; write back new value"
Tutaj myślałem , że 41 jest odwołaniem do budynku, niestety nie jest tak . 3 to napewno typ miasta.
"!!VRy1:&-3; reset 1st bit"
tego też nie rozumiem

Altair PW
30 listopada 2006, 15:15
Naprawdę nie wiem...
Mój ERM nie rozpoznaje składni !!CD:B1/8/37/?y1/d; wyskakuje komunikat błędu. (Może przez to, że nie mam zainstalowanego wog tournament edition.)

Natomiast !!VRy1:&-3; służy do operowania na bitach danej zmiennej. Jak rozumiem w tym wypadku wyzerowuje 1 bit zmiennej.

tymolord PW
6 grudnia 2006, 16:03
Cześć, jestem nowy. Nic niewiem o skryptach. Gdzie należy je pisać?

Altair PW
6 grudnia 2006, 16:16
Przeczytaj dokładnie ten temat. Prawdopodobnie ktoś już kiedyś zadał takie pytanie. Jeśli nie wiesz nic o skryptach to polecam Poradnik ERM.

tymolord PW
16 grudnia 2006, 16:02
Chcę się czegoś dowiedzieć o takim srypcie:
Atakujemy nekropolię. Wygrywamy walkę, a następnego dnia zdobyta nekropolia zmienia się w zamek. Jak to zrobić?

Altair PW
16 grudnia 2006, 17:03
Oto i skrypt:

ZVSE

!?OBx/y/p;
!!CA998:O?y5;
!!PO998:T?y6;
!!PO998&y5=-1:T98;
!!CA998&y6=1:T0 I0;
!!PO998&y6=1:T0;

!$OBx/y/p;
!!HE-1:O?y2;
!!PO998:T?y5;
!!PO998&y2<>-1/y5=98:T1;

gdzie:

x, y, p to współrzędne wejścia do miasta.

Nekropolia zmieni się w zamek gdy wejdzie do niego jakiś bohater.

val-gaav PW
21 grudnia 2006, 15:50
!!UN:C6548060/4/1045220557; basic lerning 20
!!UN:C6548064/4/1053609165; Advance lerning 40
!!UN:C6548068/4/1058642330; Expert lerning 60
!!UN:C6548092/4/1036831949; basic Sorcery 10%
!!UN:C6548096/4/1045220556; Advance Sorcery 20%
!!UN:C6548100/4/1050253721; Expert Sorcery 30%
!!UN:C6548044/4/1036831949; basic Resist
!!UN:C6548048/4/1045220556; Advance Resist
!!UN:C6548052/4/1050253721; Expert Resist
!!UN:C6547980/4/1028443341; basic Armored 6
!!UN:C6547984/4/1036831949; Advance Armored 11
!!UN:C6547988/4/1045220556; Expert Armored 20

Witam znów mam trudne pytanie :-D

Co robią powyższe komendy chyba widać ? (ustalają % wartości jakie dają zdolności drugorzędne )

Jeśli ktoś byłby na tyle pomocny i powiedział mi jaki numerek wstawic po C (bo to te numerki, a wlasciwie adresy pamieci odpowiadaja za ustalenie co to za skill 6548060 to np basic learning ) by zmienic wartosci dla nekromancji i offensywy to byłbym bardzo wdzięczny :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel