Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/mod] Romanian Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Drwal PW
18 czerwca 2016, 23:07
Aż dziw, że nikt nigdy tu nie wspomniał o tym mieście. W moim artykule o modach znajduje się opis tej modyfikacji i oczywiście pliki do ściągnięcia.

Dla leniwych download: Romanian Town (Era 2)



----------------
Teraz autorzy przygotowują wersję 2.0 miasta. Przede wszystkim nie pracują tylko w 2D (sklejanie gotowych grafik), a tworzą osobne modele 3D. Oto niektóre efekty ich prac:







Kuririn PW
19 czerwca 2016, 12:13
Ziarno zasiane. Teraz czekamy, co z tego wyrośnie. ^^

Mad Hatter PW
19 czerwca 2016, 13:01
Hobbit zawsze mówił, że zwierzęta muszą być od 3 poziomu, a w tym mieście wilki są na 1, ciekawe czy lineup pozostaje taki sam?

Drwal PW
19 czerwca 2016, 13:16
Trudno powiedzieć, próbowałem się doszukać informacji w postach autorów, ale nic nie znalazłem. Myślę, że twórcy bardziej kierują się tym, by zachować klimat Rumunii, skojarzenia i zabobony związane z tym państwem, a nie do końca konsekwentnie powielać schematy H3. Zresztą trudno od nich wymagać nieużywania zwierząt na poziomach 1-2, skoro odwrócili się od znacznie poważniejszych podstaw gry, używając np. jednostki z innych miast (Wampiry).

Poza tym, sam nie do końca jestem przekonany do bezgranicznego trzymania się tej reguły. Mam wrażenie, że wynika to bardziej z przypadku, niż bardzo przemyślanego toku myślenia twórców Heroes III.

Fandor PW
19 czerwca 2016, 17:36
Czy przypadkowe, czy zamierzone, fajne są według mnie takie zasady, jak humanoid na pierwszym poziomie. Skoro twórcy zaczęli projekt tworzyć poważniej, mam nadzieję że dostosują się do takich rzeczy oraz, że będą same nowe, rumuńskie jednostki bez zapożyczeń z innych miast.

Drwal PW
19 czerwca 2016, 17:47
fandor:
że będą same nowe, rumuńskie jednostki bez zapożyczeń z innych miast.

Oczywiście, że byłoby najlepiej. Jest jednak jeden problem: Rumunia po prostu kojarzy się głownie wampirami i zrezygnowanie z tej jednostki może spowodować, że cała koncepcja miasta będzie bez sensu.
Zresztą całkiem niedawno była nawet sytuacja, że gdzieś na zabitej deskami wsi Rumunii odkopano ciało nieboszczyka, wyjęto z niego serce, spalono, zmieszano z wodą i wypito. Uważano, że te osoba jest wampirem i roznosi choroby. Mikstura miała zapobiec dalszym zarażeniom i oczywiście uzdrowić chorych. Niewiedza na temat rozkładu zwłok jeszcze bardziej utwierdziła ich w tym przekonaniu. ;)

Przy okazji polecam obejrzeć dokument National Geografic: "Wierzyć? Nie wierzyć? Wampiry".

AmiDaDeer PW
19 czerwca 2016, 17:53
Drwal:
Poza tym, sam nie do końca jestem przekonany do bezgranicznego trzymania się tej reguły. Mam wrażenie, że wynika to bardziej z przypadku, niż bardzo przemyślanego toku myślenia twórców Heroes III.
Nigdy nie twierdziłem, że jest to bardzo przemyślany tok myślenia - raczej po prostu intuicja. :P

Drwal PW
15 listopada 2016, 18:37
Nie tylko HotA, MDT i Kuririn modelują. Twórcy rumuńskiego miasta także robią spore postępy:







Nietrudno się domyślić, co to za budynki. ;)

Kuririn PW
15 listopada 2016, 18:52
Jak wspomniałem wyżej, "ziarno zasiane" i tutaj widać wyniki.

Zachari PW
15 listopada 2016, 20:29
Nie spodziewałem się tego po tej sklejce. Ma ktoś może link do oficjalnej strony moda?

Nephretes PW
15 listopada 2016, 22:41
Warto też zaglądać na inne portale związane z tematyką H3, choćby Heroescommunity. Dla bardziej wścibskich można też przeglądać rosyjskie forum df2 z translatorem

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=39546&pagenumber=18

Generalnie postęp tego autora w grafice 3D jest ogromny i wygląda to bardzo obiecująco. Nie wiem czy teksturuje równie dobrze, ale modele są b. wysokiej jakości

Drwal PW
17 listopada 2016, 21:13
A więc oglądajmy dalej:






Kuririn PW
17 listopada 2016, 21:46
Na kopule może być gres. Bardzo szczegółowe, super.

Drwal PW
17 listopada 2016, 21:47
Nom, komputer płakał jak renderował. :)

Drwal PW
20 listopada 2016, 11:04
Kolejny budynek:



Inspirowane tym pałacem:


Warmonger PW
20 listopada 2016, 11:16
Ale kominy to raczej nie z tej epoki...

Kuririn PW
20 listopada 2016, 12:15
I poprawki:

Nephretes PW
20 listopada 2016, 23:16
Magazyn zasobów


Gildia magów albo specjalna budowla


Świetne prace

Kuririn PW
20 listopada 2016, 23:33
Tak, prace mają poziom! W jakim programie są robione modele? Wie ktoś coś?

Nephretes PW
21 listopada 2016, 01:02
Z tego co wiem to 3DMax
strona: 1 - 2 - 3
temat: [VCMI/mod] Romanian Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel