Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 132 - 133 - 134 ... 162 - 163 - 164

Szaman PW
22 sierpnia 2016, 03:04
To się robi już nudne:

Teraz do żadnego nie pasuje. xD

Hayven PW
22 sierpnia 2016, 11:06
Moim skromnym zdaniem ten kolor jest paskudny. :P

Drwal PW
22 sierpnia 2016, 11:21
Masz na myśli tęczę czy Hobbitowego?

Kammer PW
22 sierpnia 2016, 11:26
A może podejść zupełnie inaczej do tego tematu?
Najpierw ustalić zdolności, a potem, nawiązując do nich, wygląd i kolorystykę?

Hayven PW
22 sierpnia 2016, 12:41
Cytat:
Masz na myśli tęczę czy Hobbitowego?

Hobbitowego. Ten róż jest straszny :D

...chociaż po namyśle, chyba jednak dałbym radę się do niego przyzwyczaić.

PS. Tęcza to nie kolor przeca ^_^

Szaman PW
22 sierpnia 2016, 12:56
Hobbit i Kastore zapomnieli pierwotnej koncepcji tego smoka. Ten smok ma być odzwierciedleniem mega-smoka z MMVII. A on był, jak dobrze pamiętam bordowy lub wiśniowy. I tego powinnyśmy się trzymać.

Nephretes PW
22 sierpnia 2016, 13:14
Ziew. Nie chcę nic mówić, ale prace nad tym smokiem, będą wznowione na początku przyszłego roku, więc nie wiem, po co to zamieszanie. :P

Kammer PW
22 sierpnia 2016, 13:39
Odzwierciedleniem jedynie z wyglądu czy również ze zdolności?

A czemu o tym piszemy... duchem Groty są dyskusje przecież. :P

Kastore PW
22 sierpnia 2016, 14:50
Szaman:
Hobbit i Kastore zapomnieli pierwotnej koncepcji tego smoka. Ten smok ma być odzwierciedleniem mega-smoka z MMVII.
Ale fajnie by było, jakby jeszcze pasował do gry, prawda? ^^

Poza tym zauważyłem w tej dyskusji jakieś poruszenie, gdy Hobbit wspomniał o bardzo podobnym rozmieszczeniu rogów jak u czarnego smoka... a to znaczy... że wcześniej tego nie widzieliście... omujborze...

I dalej nikt mi nie wyjaśnił kim są osoby zamknięte. :(

Kuririn PW
15 października 2016, 10:08
To może nie bede renderowal tekstur? I kazdy bedzie zadowolony... A na powaznie smok wymaga duzo pracy,zaś moje projekty są zamrożone, do pudelka z Vori spakowałem. Kastore, zamkniete to te, z ktorymi współpracuje od lat.

-------------

Wracam troche do modelowania, i mam takie pytanie, czy proporcje smoka sa dobre?

Atak straight:

Kammer PW
15 października 2016, 10:16
Mam wrażenie, że coś nie gra z jego ogonem - na pierwszej klatce jest on na dalszym planie, potem okręca się dookoła całego smoka, a na ostatniej jest na bliskim planie.
Nie powinien być w obu przypadkach na tym samym (bliskim/dalekim)?

Kuririn PW
15 października 2016, 10:17
Tak czy inaczej, poprawki mnie czekają, to robiłem ponad dwa miesiące temu. A pytanie było inne... :P

Kammer PW
15 października 2016, 10:33
No to mówię, że ogon jest za długi w szczytowej fazie ataku, chyba nawet będzie haczyć na dwa heksy za nim. :P

Kuririn PW
18 października 2016, 16:09
A zerknij na błękitnego smoka, nr klatki 38. Ale tutaj korekta jest wskazana, bo dziwnie się wygina. :]

-----
Takie tam: - na silniku Hota z HD modem!


avatar PW
18 października 2016, 16:14
Jak zgrabnie tyłek pręży się prezentując! Tak dostojnie! Podoba mi się bardzo!

Drwal PW
18 października 2016, 23:06
Ogromny kawał świetnej roboty! Gratulacje.

Felag PW
18 października 2016, 23:09
Jak zwykle genialna robota. Smok wspaniale się prezentuje, tylko czekać aż będzie ogólnie dostępny.
Tak trzymaj!

Nephretes PW
18 października 2016, 23:13
Smok zdaje się być trochę prześwietlony.
==============
A ja znalazłem ciekawostkę na dysku. Jeszcze z czasów jak udawaliśmy, że Vori ma szansę powstać. Tylko dwie animacje skrzata, jednostki pierwszo-poziomowej. Nie pytać mnie dlaczego fioletowy, bo to na podstawie szkicu.


Andruids PW
18 października 2016, 23:20
Nephretes:
Nie pytać mnie dlaczego fioletowy
Prawdopodobnie pasowałby też kremowy, jak kolor skóry leśnych elfów i rusałek, ale na pewno lepszy taki, niż bijąca w oczy jaskrawa fuksja. Zdecydowanie nadaje fantastyczności i lekko mrocznego charakteru, co odróżnia od wróżkowatych i dobrotliwych rusałek.

Nephretes:
Jeszcze z czasów jak udawaliśmy, że Vori ma szansę powstać.
O czym ty mówisz? Vori jeszcze nigdy nie miało się tak dobrze jak teraz : D

zeryss PW
18 października 2016, 23:50
when the release unit
strona: 1 - 2 - 3 ... 132 - 133 - 134 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel