Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 20 - 21 - 22

zeryss PW
27 września 2016, 21:31
http://orig03.deviantart.net/0b25/f/2012/211/4/0/courttown_by_somerandomtrith-d597o0f.png

Drwal PW
27 września 2016, 21:33
Wygląda co najmniej solidnie. Szkoda, że Trith olał Grotę i nie powiadamia nic o postępach prac.

Nephretes PW
27 września 2016, 21:51
Ależ to jest stara wersja ekranu miasta. Nowa wygląda przecież całkiem inaczej.

Górski Krasnolud PW
27 września 2016, 22:10
@Drwal

Mi w tych nadzieach na przyszłość Logmaru brakuje. xD

Sir Galuf PW
28 września 2016, 07:30
A mi Kronverku. :-\

Fandor PW
28 września 2016, 08:57
Między wyżej wymienionymi do tego jeszcze Vori i parę innych, a Courtyardem jest taka różnica, że Trith zrobił wszystkie potrzebne grafiki i to w sumie nie raz, bo dąży do idealnego miasta wiec wciąż je poprawia (znaczy robił to, teraz już nie wiem) i tylko zabrakło kogoś kto by to wrzucił na VCMI, tylko jak mówię, nie wiem czy wyjdzie finalna wersja i jaki jest ostateczny pomysł Tritha na to miasto.

avatar PW
28 września 2016, 10:30
Naprawdę nie znalazł się nikt, kto by potrafił wrzucić to do VCMI? Nie wierzę:) Nowe miasta dodali i New Grove Team, Bastion Team, Mod Design Team, więc mamy w fandomie doświadczenie i po to jest forum, by przezwyciężyć kłopoty. Ba, sądzę, że gdybym dostał wszystkie grafiki do łapy, sam bym to zrobił.

edit: byłem na zakupach w Zarze, kupiłem sobie sandałki i euforia mi się udzieliła :)

DrwalDrwalNew Design Team? Mam jakieś zaległości? ;x

Fandor PW
28 września 2016, 11:39
To dłuższa historia, ale napisz do Tritha, może Ci udostępni najnowsze wersje grafik, żebyś wrzucił do VCMI.

Zachari PW
28 września 2016, 14:13
Cytując J.M. Sowera:

"Wybacz, ale nieco śmiechłem. ;) Od Tritha cholernie ciężko cokolwiek wytargać. Aczkolwiek nie chcę zniechęcać. Wręcz przeciwnie. Spróbuj na priv. Możesz się przy okazji zapytać, czy ja też mogę je otrzymać. ;)"

Sir Galuf PW
28 września 2016, 15:25
Chciałbym sam zrobić Kronverk, ale nie umiem. Po za tym, w banku stworów nie ma grafik oryginalnych jednostek Kronverku (zwłaszcza Thanów).

Drwal PW
28 września 2016, 17:00
Nie ma, bo nigdy nie zostały upublicznione. Niestety jesteśmy w takim okresie, w którym nie pojawił się żaden nowy zapalony grafik czy programista. Stąd okres posuchy jeśli chodzi o nowe, ambitne modyfikacje.

Fandor PW
28 września 2016, 20:15
Odkąd jest VCMI wcale nie trzeba takich zdolnych programistów, ale fakt, grafików jest niedobór na rynku.

Nephretes PW
28 września 2016, 21:53
A moim zdaniem jest całkiem odwrotnie. Grafików nam na polskiej scenie nie brakuje, jest Trith, Sower, Witchking, Kuririn czy moja skromna osoba. Wydaje mi się, że MDT graficznie jest na podobnym poziomie co rożek bez Alexandra. Nieźle radzi sobie też edeksumo, mitlandy...może nawet krasnolud nam się kiedyś rozwinie. Nie mamy natomiast żadnego zdolnego programisty, który umożliwiłby nam wprowadzenie pomysłów do gry.

Owszem, mamy VCMI, ale nadal jest to raczej platformą do testowania modów, niż konkretna alternatywa, która umożliwiłaby zabawę na poziomie oryginału. Abstrachując od tego, że aktualnie nie mam czasu na modowanie, to ten fakt mnie wybitnie demotywuje.

witchking PW
28 września 2016, 22:14
Popieram przedmówcę. Grafików mamy wystarczającą ilość, choć mam wrażenie, że motywacja mocno nam spadła z braku programistów.

Drwal PW
29 września 2016, 10:26
Zgadza się, natomiast wy już w pewnym stopniu ten etap macie za sobą (czekam na Oazę Nepha), wielki zapał na modowanie Heroes 3 już dawno opadł. Wiecie o co mi chodzi... brakuję trochę świeżej krwi, która potrafi coś zrobić i napędziłaby innych. Pamiętał jak pojawił się w Grocie Hei-reg, swego czasu Neph. Był wtedy bum na to. Podejrzewam (może się mylę), że nawet jakby było u was trochę czasu, to nawet wtedy już takiej inwencji jak wcześniej by nie było. Aczkolwiek może faktycznie jakiś zdolny programista z zapałem mógłby to wszystko zainspirować.

Fandor PW
29 września 2016, 12:44
Muszę was przeprosić, bo mój post zabrzmiał tak jakbym o was zapomniał, a tak nie jest. Uwielbiam oglądać wysokiej jakości rendery waszych prac - Witcha, Tritha, Kuririna, Nepha, Sowera i innych, ale nie ma o czym mówić ostatnio każdy z was coraz mniej się udziela, a nawet jeżeli to macie swoje projekty pożerające zapewne masę waszego wolnego czasu, brakuje mi takich grafików jak swego czasu Mitlandy, osób które nie mają wizji na jakiś swój projekt, a pomagają innym, bo mogłoby to wprawić w ruch jakieś dodatkowe projekty. Kiedyś mieliśmy głośną dyskusje, kto jest w projekcie ważniejszy no i właśnie brakuje też grafików, z nowymi pomysłami którzy by zebrali wokół siebie ludzi.
Co do programistów to według mnie trzeba jeszcze poczekać, aż VCMI wejdzie na poziom gry, w tej chwili ma wiele dodatkowych funkcji, ale brakuje stabilności i kilku elementów gry. Myślę, że jak VCMI będzie równie grywalne jak SoD, oraz gdy wprowadzą różnego rodzaju skrypty to coś się ruszy.

zeryss PW
30 października 2016, 00:48
http://i12.pixs.ru/storage/1/9/6/2016103001_3635125_23847196.png
http://i12.pixs.ru/storage/2/3/2/2016103001_6282216_23847232.png

Drwal PW
30 października 2016, 09:18
Możesz napisać skąd pochodzi ta paczka? Nigdy nie widziałem tych grafik (poza jednostkami).

zeryss PW
30 października 2016, 21:35
po prostu zrobił portret potworów.DEF potwora może zrobić na mapie świata

Zachari PW
30 października 2016, 21:55
Wow Zerys uczy się polskiego ? Czy to translator ?
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel