Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 16 - 17 - 18 | |
Sir Galuf |
Bardzo ładnie! Czekam na lokacje z Mrocznymi Krasnoludami.^^ |
J. M. Sower |
W grze wystąpią krasnoludy, jednak w formie takiej jak w MM7. Bowiem wywodzić się będą z plemienia Czerwonych Kradnoludów. |
Sir Galuf |
Aha... szkoda, ale te też są super! A jaką rolę będą pełnić fabularnie ? |
J. M. Sower |
To będzie niewielka frakcja, opowiadająca się po stronie dobra, jednak nie biorąca udziału w ważniejszych wydarzeniach. Przynajmniej póki co nic takiego nie planowałem, ale zwracam uwagę na to, że mój projekt kształtuje się w miarę powstawania i wszystko może się zmienić. |
Sir Galuf |
O! I fajnie! Mnie się podoba. ;) |
Irhak |
Cytat: To mi brzmi jak kalka z krasnoludów z MM7. Teoretycznie po stronie dobra, ale i tak ich rola sprowadziła się tylko do odrestaurowania zamku Harmondale.
To będzie niewielka frakcja, opowiadająca się po stronie dobra, jednak nie biorąca udziału w ważniejszych wydarzeniach. |
J. M. Sower |
Niestety, ale póki co nie mam na nich żadnego pomysłu. Jednakże, tak jak pisałem, dużo jeszcze może się w moim projekcie zmienić (naprawdę wiele wymyślam w biegu ;P). Tak czy inaczej, w najbliższej przyszłości dostaniecie do rąk tylko pierwszą mapę, na której spotkamy co najwyżej kilkoro z nich. Ich siedziba będzie do zwiedzenia nieco później. |
J. M. Sower |
Mały news. ;) Przedmiot generalnie będzie do znalezienia w nieco dalszym etapie rozgrywki, ale że ma pewne powiązanie z pierwszą mapą, to już go wykonałem. ;) Ps. Proszę nie zwracać uwagi na takie kwiatki w tekstach jak brak przecinka po "legendarnej" (co akurat teraz przykuło moją uwagę). Wiele tekstów piszę na tzw. "kolanie", przez co wymagają jeszcze naniesienia poprawek. |
Hayven |
Ale akurat tutaj po "legendarne" przecinka chyba nie powinno być :) Skoro już mamy łapę krwiożerczego królika, to czy jest jakaś szansa na Święty Granat Ręczny? |
J. M. Sower |
Na pewno nie powinno tam być przecinka? No cóż, nigdy nie byłem dobry z zasad rządzących językiem polskim. ;P Hmm... może jeszcze jakiś tego typu przedmiot się pojawi. ;) |
Hayven |
Cytat: Na pewno nie powinno tam być przecinka? Dobra, aż sobie doczytałem. I z tego, co doczytałem, wynika, że pierwotnie nie miałem do końca racji - tzn. przecinka nie powinieneś postawić, jeśli nazywasz królika "krwiożerczą bestią" i dodajesz, że występuje on tylko w legendach; jeśli natomiast nazywasz go po prostu "bestią" i twierdzisz, że jest on zarówno "legendarny" jak i "krwiożerczy", to ten przecinek należałoby postawić (żeby się upewnić, zadaj sobie pytanie: czy gdyby zamienić kolejność wyrazów na "krwiożerczej, legendarnej bestii" - tu już z przecinkiem - wciąż uzyskałbyś to samo, co chciałeś uzyskać?). To chyba tylko moja intuicja zasugerowała pierwszy przypadek, bo wydało mi się, że te dwa przymiotniki nie są równorzędne, że "legendarny" to określenie całej reszty. |
J. M. Sower |
Ano, doszedłeś do sedna sprawy. ;P |
Irhak |
Zostawić bez przecinka. Wygląda znacznie lepiej. |
Sir Galuf |
Z czystej ciekawości, nie dało by się wrzucić do gry model z szóstki? W tedy na przykład w grze mogli by się pojawić rycerze zagłady z tejże części. Mógłbyś w tedy wykorzystać krasnoludy z szóstki ( By zrobić, ,cywilów '' mógłbyś wziąć krasnoludzkie kobity z siódemki) :-) |
J. M. Sower |
Potwory w MM6 nie mają wszystkich animacji wymaganych w następnych częściach. Poza tym, w MM7 mamy krasnoludzkich wojowników i cywili (zarówno męskich, jak i żeńskich). |
mervell |
Jakieś postępy? :> Ciekawi mnie ten projekt straszliwie. |
J. M. Sower |
Póki co ogólnie nie pracuję zbyt wiele przy modach, a jeśli tak, to przy H3. Przykładowo, pomagam Kuririnowi przy Demosmoku. Proszę o cierpliwość. ;) |
J. M. Sower |
No dobra, znalazło się coś, co mogę pokazać. Render jednostki z końcowego etapu gry. Grafikę wrzucam w linku, aby zobaczył tylko ten kto chce. Nie chcę nikomu psuć zabawy z odkrywania takich rzeczy w trakcie gry (o ile znajdą się tacy i o ile w ogóle ukończę moda ;P ). http://i65.tinypic.com/34qp6qe.jpg Ps. W grze skala będzie nieco mniejsza, więc będzie to wyglądać troche lepiej. ;P |
Ursus |
Zaprawdę śliczne działo :). Gdyby w przyszłości wyszłyby nowe wersje Kuźni na VCMI to mogłoby posłużyć za nową machinę wojenną, tak jak armata w Przystani. |
Tarnoob |
Śliczne. ^_^ Łechce sentymenty jak promień śmierci. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel