Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 27 - 28 - 29

Exo PW
5 września 2016, 23:58
Mantykora za wędrowca to raczej przymus, bo inaczej się nie da, problem polega na tym ze zmiana zmienia pewne połączenia, np jeśli wybieramy mantykorę zamiast wędrowca to już brak sensu żeby wybrać czarnego smoka.

Z łucznikami jest problem, bo oni tak pasują do akademii jak czarna straż do necro, oni pasują albo do sylwanu z względu na h5 ale to nie te ramy czasowe albo do lochu, tylko tutaj ich wsadzenie ma sens który nie zniszczył by balansu bo wlecieli by za meduzy, wiec mamy pełna strzałkę ale nie mamy obezwładnienia uczciwy deal.

Belegor PW
6 września 2016, 00:44
Ja bym się wstrzymał z alternatywami dla lochu, bo robi się tego zbyt dużo. Mamy pantery, mamy bezimiennych, jak dojdą mantykory to już prawie połowa jednostek się zmienia. Nie lepiej odpuścić już tych łuczników w lochu?

Mogą być i w akademii...dla mnie nie problem, chociaż magowie są znaczniej przydatni, bo nie tylko mają przeszywający strzał, ale i rzucają ofensywne czary grupowe. Jak to zrównoważyć łuczników? Ma ktoś pomysł jak to zrekompensować?

Tutaj wymiana żywiołaka ognia, na kapłana run niezbyt mi się podoba, ale rozumiem Acida - w każdej frakcji musi się znaleźć alternatywa dla najsilniejszej elity. Ale jak dla mnie żywiołaki bardziej się do siebie pasują jak w przypadku bazyliszka i żywiołaka powietrza w twierdzy.

Dru PW
6 września 2016, 12:50
Ja uważam, że przede wszystkim w zamkach powinna być taka sama ilość alternatyw. Czyli dwa dodatkowe alternatywy na zamek, a nie tak jak mamy aktualnie w zamku natury, trzy dodatkowe alternatywy,a w pozostałych frakcjach po dwa dodatkowe jednostki. Także dodawanie do lochu jeszcze więcej jednostek, bo pasują, jest bez sensu.

Fandor PW
6 września 2016, 12:58
Alternatywy to nie ulepszenia, może być ich różna ilość i nic to nie zmienia, o ile alternatywa nie jest mocniejsza od standardowej jednostki.

Kammer PW
6 września 2016, 13:00
A jak jest słabsza? :P

Andruids PW
6 września 2016, 13:25
To jest słabą alternatywą.

Aayren PW
6 września 2016, 14:41
A słaba alternatywa jest złą alternatywą, a wręcz nie jest alternatywą.

Kurek PW
6 września 2016, 16:07
Czarna Straż może zostać przemodelowana i przekolorowana na Strażnika Miejskiego. Wiem, że nikt nie lubi straży miejskiej, wiem :P


Dru PW
6 września 2016, 16:18
Cytat:
Alternatywy to nie ulepszenia, może być ich różna ilość i nic to nie zmienia, o ile alternatywa nie jest mocniejsza od standardowej jednostki.
Niby nic nie zmienia, ale uważam, że powinna być zachowana jakaś równowaga. Zresztą nie chciałbym widzieć większości jednostek neutralnych w zamkach, bo zmienia to ich unikalność i stają się pospolitymi jednostkami.

Cytat:
Mistyczni Łucznicy są przewidziani jako alternatywa dla Magów.
O toto! Lubiłem tą jednostkę w DoCu, bo przełamywała stereotyp, że w Akademii jedynymi jednostkami strzelającymi są magowie i tytani. Zresztą mam nadzieje, że tym samym zostanie usunięty Ifryt, bo mimo wszystko nie pasuje mi on do Akademii.

Alistair PW
6 września 2016, 20:46
To najwidoczniej zawsze źle rozumiałem kwestię alternatywy. Zawsze wydawało mi się, że chodzi o alternatywne ulepszenie.

Fandor PW
6 września 2016, 22:36
Możesz wprowadzić zarówno alternatywne jednostki jak i ulepszenia, wszystko zależy od mechaniki gry i możliwości autorów.
Dalej uważam, że ilość może być różna i lepiej więcej alternatyw niż neutrali, ale oczywiście żeby pasowały do danych miast. Zgadzam się jednak, że Ifryt mi pasuje do Akademii jak pięść do nosa, już znacznie lepiej pasował do Twierdzy, ale jednak nie są to miasta dla niego. W sumie, czy da się teraz zrobić, żeby każde miasto miało min. 2 alternatywy ale bez żywiołaków?

Belegor PW
7 września 2016, 01:02
W przypadku Lasu, jak komuś uda się przerobić żywiołaka magmy na dzikiego zębacza lub innego stwora, to mógłby wyrzucić żywiołaka ziemi, choć osobiście wolałbym na jego miejscu jednorożca, a samego zębacza w Twierdzy na miejscu żywiołaka powietrza, ale niestety mamy za mało dobrych neutrali, by wyrzucić całkowicie żywiołaki z listy potencjalnych alternatyw.

Pointer PW
7 września 2016, 10:45
Cytat:
Dalej uważam, że ilość może być różna i lepiej więcej alternatyw niż neutrali, ale oczywiście żeby pasowały do danych miast.

I tu się w pełni zgadzam. Już dawno taki pomysł wykorzystałem przerabiając sobie trochę WoGa. Dzięki modowi New Upgrades ustawiłem ulepszenia tak, że ostatecznie nie miałem ani jednej jednostki, która nie byłaby dostępna w mieście. Oczywiście w przypadku np. Błękitnego Smoka wiązało się to z niebotycznymi kosztami, ale możliwość była. W H7 widziałbym to podobnie. Tyle, że jak na razie jest problem z czempionami, bo nikt nie doszedł do tego jak wstawić trzecią alternatywę dla dwóch już istniejących.

Cytat:
czy da się teraz zrobić, żeby każde miasto miało min. 2 alternatywy ale bez żywiołaków?

Hmm... W niektórych przypadkach staje się to trochę naciągane, ale chyba się da...

Przystań: Gryf za Wilkora; drugie to przeróbka żywiołaka światła na Blask Chwały, ale w taki sposób, żeby jednak nie była to ta sama jednostka. Może być słabsza i być alternatywą nie dla Konnych, a np dla Arbitrów...

Necro: Jak na razie bez zmian, Niszczyciel i Sukkub.

Akademia: Golem Shantiri za Golema; Magiczny Łucznik za Maga/Dżina

Sylvan: Tygrys za Tancerzy; Kappa za Driady

Loch: Pantera za Cienie (a może lepiej za Troglodytów); Mantikora za Wędrowców

Twierdza: Jaszczuroczłek za Gnola/Harpię; Syrena za Centaura (trochę mi ta Syrena na Sahaar pasuje tak samo jak Ifryt do Akademii, więc może lepiej stworzyć coś podobnie jak z Bezimiennymi? Przeróbka Kroczącego w Snach z jednostki zaczepno-wspierającej na normalną, czyli Majarza nie powinna być chyba trudna... i wtedy dać go za Wiwernę na przykład)

Forteca: Ifryt za Kapłana Run (w końcu Ifryt pasuje do Ognia); tu mam problem z drugą jednostką, jeśli nie ma być żywiołakiem ognia... ale myślę, że dałoby się coś wykombinować...

Ursus PW
7 września 2016, 10:46
Zębacza widziałbym raczej jako alternatywę dla Twierdzy niż Sylvanu. Mógłby zastąpywać bazyliszka.

Kurek PW
7 września 2016, 20:48
Dziki zębacz zrobiony.
Zaraz wrócę do domu i wrzucę screeny.
Tak samo zrobiony jest rokh i ptak gromu.
Mam nadzieję że się wam spodobają.

Umiejętność berserk zębacza na razie zawiesza grę, ale poza tym jest spoko.

Ursus PW
7 września 2016, 21:00
@Kurek Rozumiem, że twoje stwory będą alternatywami twierdzy ;)?

Fandor PW
7 września 2016, 21:28
Kurek, myślałeś żeby zrobić resztę stworów z H4 (Gargantuan, Zła Wiedźma np.)? I tak kocham Cię za zębacza.

Kurek PW
7 września 2016, 21:37
Berserk dostanie nową ikonę jak go naprawię, bo na razie ta zdolność zawiesza grę.



Rokh i ptak gromu zaraz.

Nitj'sefni PW
7 września 2016, 21:55
To jest piękne. Aż się wzruszyłem. :' )
Przy żadnej części Heroes nie spędziłem tyle czasu, co przy czwórce.
A tak przy okazji mógłbyś nieco zmniejszyć oczy, żeby zębacz był bardziej podobny do oryginału, ale i tak jest bardzo dobrze.

Kurek PW
7 września 2016, 22:03
Są 3 małe błędy:
-brak ogona
-za krótkie pazury
-za długi pysk, brak kłów

Jakby ktoś umiał to dorobić to niech się zgłosi.
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel