Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 27 - 28 - 29

Acid Dragon PW
4 września 2016, 16:01
Nazywa się to "życie". Zaczął się rok szkolny i przybyło mi obowiązków przed jego rozpoczęciem. Ale teraz powinno być już coraz luźniej.

Also - wybierz sobie innego nicka, bo ten jest co najmniej nieklimatyczny.

Belegor PW
4 września 2016, 17:29
Dobrze to słyszeć. Mi już została tylko jedna mapa kampanii dodatku i jestem ciekaw czy następny AC Mod będzie kompatybilny z dodatkiem, czy poczekacie, aż będzie więcej osób go będzie miało?

Tak czy siak, mam wrażenie, że pojawienie się jaszczuroludzi może pozwolić na urzeczywistnienie cytadeli w Ashanie. Można nimi zastąpić... orków w twierdzy. Wszak mamy już tam gnolle, bazyliszki i wiwerny, jednostki symboliczne dla cytadeli z trójki. Z jaszczuroludźmi mielibyśmy bardziej defensywny zamek, specjalizujący się w oblężeniach - trzech/czterech strzelców (z cyklopem) i dwie/trzy/cztery latające jednostki (z żywiołakiem powietrza, oraz ze specjalnością starożytnego behemota).
Ulepszenie: reptilion - jako specjalność mógłby mieć odporność na całun mgły (jedyny czar, który jest choć trochę podobny do oślepienia), ze względu na swoje gadzie zmysły powonienia i wyczuwania temperatury. Graficznie, można by mu zmienić kolor łusek i znacznie wydłużyć mu ogon, skoro z kłami tygrysa się udało, to czemu nie z tym?

Także krasnoludy miałyby dwie alternatywy: czarną straż (jako najemnicy komand) zamiast disów i żywiołaki ognia zamiast żywiołaków lawy (podstawa nie mogłaby używać novy, za to każdy kto by ją zaatakował bezpośrednio otrzymałby obrażenia jak przy tarczy ognia). Wówczas mielibyśmy owszem powolniejszą niż zwykle fortecę, ale za to z większą siłą ognia. Disy i walkirie szybko giną bez wsparcia innych jednostek, a są one po prostu za szybkie dla pozostałych, a obronę mają słabą.


Górski Krasnolud PW
4 września 2016, 17:34
A ja proponuję stworzyć nowego neutrala, na bazie modelu enta. Mam tu na myśli znanego z HO Drzewa Żaru.

Ursus PW
4 września 2016, 17:41
@Górski Krasnolud To wystarczyłoby lekko przerobić Matkę Drzewców. Zaś jeśli chodzi o Jaszczuroczłeka w zamian za siepacza to mam wątpliwości, bo w takim przypadku w podstawie Twierdzy znalazłoby się dwóch strzelców.

Nicolai PW
4 września 2016, 17:44
Jeśli chcecie pomóc to zamiast pisać "Smoku, Smoku, a ja to chciałbym..." może byście zaproponowali co dać do Fortecy, bo z tym jest największy problem :P

Belegor PW
4 września 2016, 17:46
W Sylwanie mamy dwie latające jednostki, więc nie istnieje przeciwskazanie by nie było trzech strzelców. Trzeba dodać, że tak jak z bugiem w trójce ci jaszczuroludzie są słabymi strzelcami.

PS. Nico....ślepoto Ty moja, przypatrz się lepiej mojemu postowi. Podałem tam potencjalne altrnatywy dla fortecy.

Ursus PW
4 września 2016, 19:20
Co do Fortecy to jedyne co mi przychodzi do głowy to Żywiołak Ognia jako alternatywa dla Żywiołaka Lawy.

Acid Dragon PW
4 września 2016, 20:00
Jaszczuroludzie są przewidziani jako alternatywa dla Gnolli. Strzelec za strzelca. Mają ten sam poziom - 1. Siepacze już są z poziomu 2 (silnej podstawy).

Pointer PW
4 września 2016, 23:12
Cytat:
Co do Fortecy to jedyne co mi przychodzi do głowy to Żywiołak Ognia jako alternatywa dla Żywiołaka Lawy.

Nie ten poziom... Za to mogłyby być dobrą alternatywą dla Kapłanów Run.

Co do pozostałych alternatyw to Mantikora jako alternatywa dla Wędrowców, a Jaszczuroczłeka dałbym raczej za Harpię niż za Gnolla...

Cytat:
czarną straż (jako najemnicy komand) zamiast disów

Nie za słabi na ten poziom? Raczej za niedźwiedzie jeśli już w Fortecy mają być...

Mamy jeszcze Mistycznych Łuczników... Może wrzucić ich do Akademii ze względu na ich "magiczność" np. jako alternatywę dżinów? Czysto teoretycznie wtedy Ifryt mógłby powędrować do Fortecy, ale wtedy robi się nam ciasno na wysokich poziomach (z Żywiołakiem Ognia)...

Andruids PW
5 września 2016, 01:21
Problem jaki zauważyłem z Fortecą w H7 jest taki, że za dużo jest jednostek atakujących ogniem: Dis / Kapłan Run / Żywiołak Lawy / Ognisty Olbrzym i Czerwony Smok. Tak więc moim zdaniem, alternatywa w postaci Żywiołaka Ognia całkowicie mija się z celem. Osobiście, jeśli miałbym wprowadzić jakąś alternatywną jednostkę, to w podstawie widziałbym albo Czarnego Żołdaka albo nowego krasnala - kusznika - a la Might & Magic X, aż się prosi. A co do elity albo... kolejnego krasnala (przepraszam) - stricte ofensywnego berserka z irokezem - albo coś... nie, wybaczcie, nie pomogę. Nie widzę na razie nic sensownego na horyzoncie. Jedyne co sugeruję, to odejść od ognistości.

Pointer PW
5 września 2016, 07:54
Z jednej strony masz racje. Ale z drugiej Zywiolak Ognia az sie prosi, zeby dolaczyc do tej "rozpalonej ekipy" :-P tym bardziej, ze jako poziom 4. nie zastepowal by jednostki atakujacej ogniem, wiec bylby wrecz wzmocnieniem tej ognistosci, co komus nastawionemu typowo na walke magia mogloby sie podobac.

Belegor PW
5 września 2016, 08:41
Mistyczni łucznicy nie pasują klimatem do Akademii.
Co do Czarnej Straży, to oni raczej są niską elitą, tak łatwo nie giną jak jednostki silnej podstawy, a też potrafią przywalić.
Co do żywiołaka - tutaj mamy wymianę tanka na strzelca. Jak dla mnie wybór odpowiedni. Kapłan Run jest niezastąpiony, gdyż to jedyny poza koboldem strzelec w fortecy, na dodatek najsilniejsza elitarna jednostka w tej frakcji.

Alamar PW
5 września 2016, 09:40
Cytat:
Mistyczni łucznicy nie pasują klimatem do Akademii.

Belegor PW
5 września 2016, 09:50
Nie chodzi o karty z DoCa, a opis kim są w Ashanie. To banda złodziei i rozbójników, najemnicy jak Czara Ręka. Prędzej pasują do lochu, zwłaszcza że mamy Ostrza Erebosa, niż do Akademii.

Alamar PW
5 września 2016, 09:55
Mistyczny Łucznik z H7:
Magię można wykorzystywać na różne sposoby. Magiczni Łucznicy, jak nazwa wskazuje, wyspecjalizowali się w sztuce nasycania strzał magiczną mocą. W rezultacie są w stanie zadawać obrażenia, o jakich zwykli łucznicy mogą tylko pomarzyć. Wielu spośród nich zostaje zabójcami i często są zatrudniani przez organizację Czarnego Kła.
Przede wszystkim wykorzystują oni magię, a to wiąże ich z Akademią, skąd zresztą się wywodzą. Część z nich staje się bandytami (czyli neutalami w H7), ale nie wszyscy. Inni zostają w szeregach Siedmiu/Srebrnych Miast, jak to masz pokazane w DoC-u.

EDIT:
W sumie nie wiem, jak dokładnie ich zakwalifikować, bo nasycenie strzały magią to cecha Mistycznych Łuczników z Irollanu (leśnych elfów), ale że H5 dzieje się wieki po H6 i DoC-u, to chyba jednak rzeczywiscie bliżej im do Akademii tym bardziej, iż podobną metodę stosują Blademage'owie, tyle że używają do tego kosturów a nie łuków.
No i sam koncept tych jednostek wywodzi się z H3 i specjalizacji Gelu, który ulepszał elfy z Bastionu i kuszników z Zamku do Strzelców Wyborowych.

Acid Dragon PW
5 września 2016, 10:15
Mistyczni Łucznicy są przewidziani jako alternatywa dla Magów.

Żywiołaki Ognia są przewidziani jako alternatywa dla Kapłanów Run. (tak, chciałbym, żeby to była alternatywa żywiołaków magmy, ale nie zgadza się ani poziom, ani umiejętność strzelania)

Kurek PW
5 września 2016, 18:53
A Mantykory?

Pointer PW
5 września 2016, 19:17
Mantykory to chyba nie ma wątpliwości, że tylko w Lochu... Jedynie to pytanie czy za Meduzę czy za Wędrowców. Ale jak dla mnie to za Wędrowców, bo to chyba najnudniejsza jednostka w całej H7, jak nie w całej serii HoMM...

Acid Dragon PW
5 września 2016, 20:27
Oczywiście, że za Wędrowców.

Ursus PW
5 września 2016, 21:11
Myślę, że Czarna Straż mogłaby posłużyć jako alternatywa dla legionistów w Przystani. W ich opisie można przeczytać, że są najemnikami, więc wpasowaliby się w średniowieczne klimaty.
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel