Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Dark Dragon's Inferno
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Dark Dragon PW
4 września 2016, 16:29
Pobawiłem się ostatnio trochę w edytorze i oto niektóre efekty:




Nicolai PW
4 września 2016, 17:07
A Agraela i Ignatiusa możesz wyświetlić? Dzisiaj zajrzę w pliki, może ich opisy są przetłumaczone :P

Dark Dragon PW
4 września 2016, 17:18
Ignatiusa ja dodałem (podobnie jak Succuba, opis Sanktuarium itd.), jego opis to kopia oficjalnego opisu. Agraela można bez problemu znaleźć w plikach gry (jego opis jest normalnie przetłumaczony w polskawej wersji językowej). Jak też zresztą wszystkich herosów scenariuszowych.

Ursus PW
4 września 2016, 17:19
@Nicolai Są przetłumaczeni.

Górski Krasnolud PW
4 września 2016, 17:20
Fajny pomysł, by przenieść Ignatusa z DoC do siódemki. Ja mam jeszcze taką prośbę wstaw do tych bohaterów jeszcze Glorie i Raskhe. :)

Kurek PW
4 września 2016, 17:57
Inferno w H7

Co mamy:
- Bohaterowie: Agrael, Gloria, Ergal, Rashka. Rashka wygląda jak ulepszony Ifryt, a Gloria jak Lilim. Agrael i Ergal to po prostu bardzo słabo przekolorowany bohater mocy z Lochu. Do tego dochodzi jeszcze łatwo dodany Ignatius. Możliwe jest dodanie bohaterów z HVI, DoC, HV, a nawet również z gier przed Ashanem. Zrobienie ikonek specjalizacji jest banalne, arty bohaterów dodać można wziąć z HVI. Opisy i skillwheel to też tylko formalność. Trzeba by zrobić cały Gating. Slot dla Gatingu w grze jest, trzeba go tylko zrobić i ustalić jak będzie w tej części działał. Ikonki są łatwe do zrobienia.

- Jednostki: Sukkubus i Lilim, Ifryt i Sułtan Ifrytów z modu AC MOD, Pustoszyciel. Niszczyciel z modu AC MOD jest trochę słabo zrobiony. Brakuje 1 jednostki elitarnej, 3 jednostek podstawowych i 2 jednostek czempionowych. Jako czempiona można dodać Diabła, którego wykorzystali w modzie "Ashan to Trashcan", reszta wymagałaby wyciągnięcia z HVI, co na razie nikomu za dobrze się nie udało.

- Miasto z HVI. Można je wykorzystać w HVII. Było graficznie całkiem niezłe jak na HVI.

- Muzyka: Mamy znakomity, piekielny utwór Paula Romero dla HVII.

- Wierzchowiec: Trzeba go wyciągnąć z HVI. Animacje już mamy, ale importowany model najpewniej nie zadziała.

Hmm... Na razie szanse na Inferno w HVI są średnie.

Dark Dragon PW
4 września 2016, 18:24
To może tutaj opowiem o mojej wizji modo-dodatku.
Klasy Mocy:
Hell Knight (lub zostawić go jako unique i dać klasę Hellcaller)
Chaos Lord
Heretic

Klasy Magii:
Pyromancer
Warlock
Demonist

Bohaterowie:
Jezebeth
Xana
Lorhish
Deleb
Jeddite
Nymus
Ignatius
Dhamiria
Nebiros
Alastor
Lamia
Vendela

Jednostki:
Heretyk (przemalowany model bohatera Akademii)
Cerber (przeróbka modelu Wilkora?)
Pomiot Lawy (przeróbka tego modelu z Pendragona)
Niszczyciel
Sukkub
Ifryt
Co dać na ostatni poziom? Próbować z biesem z H6? Do tego Diabeł jakiś wzorowany na H5? Może Drzewiec Żaru (łatwy do zrobienia)?

Jednostki wojenne:
Czerw Otchłani (Przeróbka jednostki z Pendragona)
Rodzicielka?

Umiejętność rasowa to oczywiście jakaś forma przyzywania jednostek (kopiowanie jakieś czy coś).

Ingatius nie był łatwo dodany i dalej brakuje mu kilku rzeczy do pełnej funkcjonalności :P.

Ursus PW
4 września 2016, 18:32
cleglaw rozpoczął wstępne prace nad Inferno do H7:

Link do tematu na HC: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42819

Dark Dragon PW
4 września 2016, 18:37
Nad mechaniczno-kosmicznym Inferno. Osobiście chciałbym zobaczyć w grze czysto kanoniczną frakcję :P.

Ursus PW
4 września 2016, 18:44
@Dark Dragon Też jestem zwolennikiem zwykłego Inferno. Gdyby na potrzeby moda użyć ekranu z H6 to trzeba byłoby dorobić następujące budynki:
*gildię magów,
*budynek dla drugiego czempiona,
*budynki dla machin wojennych,
*podkręcacze przyrostu dla niektórych jednostek,
*2 alternatywne budynki specjalne,
*magazyn zasobów.

Nitj'sefni PW
4 września 2016, 18:51
A co ten twór ma wspólnego z Inferno?

Ursus PW
4 września 2016, 19:03
@Nitj'sefni Ja też mam zastrzeżenia do takiej wersji Inferno, ale to jest tylko koncepcja autora moda. Przecież nikt nie będzie nas zmuszał do ściągania moda, jeśli wyjdzie, a poza tym to może w przyszłości w Grocie powstanie Inferno mod.

Kurek PW
4 września 2016, 19:16
Mogę wam zrobić ten ekram miasta. Mogę też robić tekstury. Mam dużo doświadczenia, conflux jest w trakcie tworzenia, najpierw skończę go.


Gildia magów po prawej:

Nitj'sefni PW
4 września 2016, 20:01
No i to jest Inferno!

Dark Dragon PW
4 września 2016, 20:05
Osobiście planowałem użyć kart budynków/łutów z DoCa + oczywiście ekranu z H6.

Górski Krasnolud PW
4 września 2016, 21:50
Ja bym prędzej (wzorując się tylko na modelach z Siódemki) na podstawę ustawiłbym cerbery wzorując się na wilkorach, drzewce żaru wzorując się na entach (zmniejszając je na jedno pole) i jednostka najsilniejsza w podstawie to sukkub. Elita to Zmora (taka, jaką wykonał dvoytek), Moloch, a także najsilniejszy Ifryt. Jeśli zaś chodzi o jednostkę piątego poziomu to, wzorując się na Mistrzu Mieczy, stworzyć Siewcę Zagłady z DoC-z (jestem na komórce byłbym wdzięcznyu jeśli by ktoś do owej karty zalinkował). Problem jest z drugim czempionem, bo chyba już w Siódemce nie znajdziemy, chyba że ze zwykłych aniołów zrobić takie podobne do Sary z Heroes VI. Jeśli chodzi o jednostkę zaczepnąu to dałbym na to miejsce heretyckiego złodzieja zaklęć wzorując się na modelu bohatera Akademii. Owa jednostka nie tylko by atakowała wrogie oddziały, ale również kradłaby dla nas manę. Co do katapultyu to najlepiej byłoby tej z Heroes VI użyć, ale problem z animacją się pojawia. Oczywiście fajny pomysł, by wykorzystać karty z DoC-a i miejmy nadzieję, że to rozwiązanie się sprawdzi. Co do bohaterówu to wiadomo - trzeba skorzystać z tych siódemkowych plus trochę z Szóstki. To tyle ja mogę powodzenia jedynie życzyć. :)

KammerKammerSiewca.

I, pamiętaj, -uje się nie kreskuje, bo się dostaje dwóje. :P

Andruids PW
5 września 2016, 00:13
Czy nagle wszyscy zgubili swój zmysł estetyki i zapomnieli (lub przestali widzieć), że ekrany miast z Heroes 6, ssą? Mimo, że też są w 2D, żaden z nich nie dorównuje poziomem i budynkami do najnowszej części. Nie mogę być przecież jedyną osobą, która to widzi. Potworek, którym jest ekran miasta Inferno z H6 jest po prostu brzydki, i kiepski pod względem perspektywy : / .

Nicolai PW
5 września 2016, 00:18
Darki:
To może tutaj opowiem o mojej wizji modo-dodatku.
Klasy Mocy: (...)
Wybacz, musiałem :P

Swoją drogą nigdy nie spodziewałem się, że ktoś z admiralicji da mi pretekst do wrzucenia tego komiksu xD

Andre:
Nie mogę być przecież jedyną osobą, która to widzi.
Ale jesteś. Nie no... tak na serio to ekrany miast z H6 wyglądają niemal tak źle jak perspektywy na wydanie Vori :P

Dark Dragon PW
5 września 2016, 00:35
Nie sądziłem, że ktoś się odważy to wrzucić. Zresztą konta dopiero co tutaj nie założyłem :P Pokazałem też początek pracy, więc to więcej niż większość osób od tego komiksu. But well... właśnie mnie przekonałeś żeby nic więcej tutaj nie wrzucać dopóki nie będzie to gotowe, a to może za parę lat :P.

avatar PW
5 września 2016, 17:28
Cytat:

Hm... całkiem niezły ekran miasta w H3 :]
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [mod/projekt] Dark Dragon's Inferno

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel